Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm és én

Egy hete történt, diszkóban voltam a barátnőmmel, és a haverokkal. Reggel 4 lett vége a diszkónak, én voltam a sofőr, mindenkit hazavittem, és mikor kiraktam az utolsó havert is, csak én és a barátnőm voltunk a kocsiban, ekkor megkérdeztem :
- Nagyon sietsz haza?
- Nem. Mért?
- Nincs kedved kettesben lenni egy kicsit?
- De van.
Én már tudtam egy nagyon jó helyet ahol biztosan nem fognak minket zavarni. Két perc volt kocsival félre álltam és megkérdeztem, hogy hátraüljünk e? Azt felelte, hogy IGEN. Nekem felcsillant a szemem és már szálam át a hátsó ülésre. Ő is beszállt mellém. Elkezdtünk csókolózni, közben a kezemmel simogattam először a haját, majd egyre lejjebb csúsztattam a kezem. Mikor a csípőjéhez értem elhúztam keresztbe a kezem, és elkezdtem kigomboltam a blúzát, ő ekkor rám nézett, és elmosolyodott. Ez kellőképpen felbátorított, úgyhogy folytattam a vetkőztetést. Mikor kigomboltam ott voltak előttem gyönyör-szép mellei (sajna melltartót viselt).

Elkezdtem a nyakát simogatni harapdálni és nyalogatni, ekkor éreztem, hogy megremegett egyre lejjebb haladtam, míg nem elértem a melleihez. Kigomboltam a melltartót (nem ment túl könnyen de sikerült) és elkezdtem a mellét szopogatni. Éreztem, hogy megrázkódik a teste. Újabb csókokkal halmoztam el teste minden porcikáját, miközben a kezemmel a mellbimbóját izgattam, mikor odaértem a nadrágjához felnéztem rá. Tudtam, hogy szűz még, és hogy kocsiban nem akarja. Ezért odahajoltam hozzá, adtam neki egy gyengéd csókot és megkérdeztem, hogy akarja-e. Azt felelte, hogy jól szeretné magát érezni a többi az én dolgom. Én ezt igennek vetem és elkezdtem kigombolni a nadrágját, nagyon szűk farmer volt rajta. Lehúztam a nadrágot majd a bugyit és szétnyitottam a lábát. Nagyon szép és ápolt puncija volt. Lehajoltam és elkezdtem nyalni, a puncija már nagyon nedves volt, az íze olyan sós volt, de nagyon finom. Az illata még mennyeibb volt, odahajoltam az arcához és elkezdtem le smárolni, de a kezemmel azért izgattam a punciját és az egyik óvatlan pillanatban becsúsztattam az újam a barlangjába. Irtó forró volt, majd újra a punciját dörzsöltem.

Elkezdett közeledni számára a vég egyre erőssebben ölelt és az arca is egyre jobban megváltozott (nagyon tetszett). Az ölelése nagyon szoros volt és egyre erősödő, egyszer csak irtózatos erővel magához ölelt, és nem engedett a szorításból. Percekig így ölelt szótlanul, majd mikor kinyitotta a szemét egy csókot nyomott a számra köszönetképpen. És megkérdezte, hogy hogyan viszonozhatná ….. (De ezt majd egy újabb történetben mesélem el)
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15818
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

selymi ·
Kár, hogy elvette a kedved a hozzászólók "lármája". :) Én momentán kíváncsi lettem volna a végkifejletre is (ha igaz, ha nem).

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: