Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A 3 kifli.

 
  Éva, a tizenkét éves kislány vásárolt három kiflit. Boldogan futott haza, otthon a konyhában az anyát vérbe fagyva találta a nemrég lerakott új járólapon. Az anya nem mozdult. 
Éva fogta a nejlon szatyrát és benne a három kiflit. A kiflikből egy keresztet formázott és az anya arca fölé tartotta. A halott messze nézett. Mozdulatlan szemekkel. 
- Anyu! A kiflik nevében ébredj fel! - Szerettem a kifliket- mondta az anya. 
- Anyu! Ki bántott téged? 
- Egy démon. 
- És miért? 
- Mert azt akarta, hogy ébressz fel a három kiflivel.
- Nincs szabad akaratunk, anya? - kérdezte Éva. 
- Egy dologban dönthetünk, lányom. 
- Miben? 
- Abban, hogy melyik boltban vesszük meg a kifliket.
 
Hasonló történetek
7511
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
6409
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tamas2 ·
ez a történet a démonról szól. a démon akarta, hogy a kislány a három kiflivel ébressze fel az anyát. nekünk annyi beleszólásunk van ebbe, hogy eldönthetjük, hogy melyik boltban vesszük meg a kifliket.

kamilla10 ·
A pontozást nem kell komolyan venni. Errefelé ez csak fogyatékosok játszótere. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: