Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

36. fárasztó, avagy dinamizmus egy tündöklő csodára

Rendhagyó a helyzet, kettesben van a hármas páros, ki ettől páratlan, vagy akkor már kiket kell mondanom, illetve hát izé, szóval mert, hogy s mint történt nem tudom, de ki akarom mondom, hogy szépnek tartom, és mégse merem ki a leves a merőkanállal a lábosból vagy lábas illetve két és bal - mármint lábas. Vagy fedő, de akkor a lényeget eltakarja és ugyebár így is fedő lesz belőle, lényegtakarófedő, üres a helye. Öt párna és egy bolond várja, hogy visszaüljön ül-tő-helyére. Vagy be- vagy ba- vagy in + dáátív, vagy in + ákuzátív. Imádom mikor mondja, ilyen tuskót ritkán hallani. És a másik társ meg róla ír, röhöghetnékem van. Nem csobog. Nem csöpög. Ki kéne mondani: tényleg gyönyörű. Nem a megvilágítás. Nem a helyzet. Nem a ruhat eszi az embert. Szóval egyszerűen szép. Semmi körülmény - pedig rágörnyed zöld szemeivel - szinte égetőek - szóval a spirál lapon fölégörnyed, mintha már a kor kijátszotta volna, vagy csak a Coraz mi meglátszik szépségén. Nem bókolok - mostanság már azt sem szabad. És tényleg, ha már PaliMadárra vettek, mármint a ruhát és fel. Akkor igen. Pihenünk. De gyönyörű vagy - úgyis belepirulna - hisz ismerem. Lehet még én is belepirulnék.

Megnézem mennyi idő alatt veszi észre, hogy csodálom. Most kezdem. (Istenem, de szép...) (Csak nézem.) (Nem mozdulok, csak egyenesen bámulok.) (Jobb ez, mint valami Bacardi...) (Eltettem a zavaró tárgyakat.) (Még mindig nem vette észre.) (Két percnél járok.) (Az éjszakában.) (2:11) Meg se kell szokni. Jön az magától. Jobb kezes. Ahogy tartja a tollat. 8 hajszál belóg...ott. Mármint belógott ott. Illetve ott. Zavarja talán, hogy nézem, nem tehetek róla, ő se csinál semmit, talán figyel. Ketten vagyunk. Szopogatja a tollat. Vagy Tin-Ten-Tun-Pin-Pen-Pun. Pedig te valamiről írsz. És ez lenne a semmi? Akkor taníts meg kérlek rá. Ne szomorkodj. Rendhagyó a helyzet, pedig semmi sem változott. Csak ülünk és a toll az asztalon, a papír a kezünkben.
Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4253
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sheri1001 ·
Rajongok erted.Csodallak.Te vagy az apro dolgok istene:)
te eszreveszed a lenyegtelennek tünö reszleteket,amik a lenyeget alkotjak.na jolmegmondtam:))
Igy tovabb edes.Te vagy a kedvenc:)
Inopier(Tatyi) ·
Oh :) köszönöm :) háát... próbálkozik az ember mások kedvében is járni, nah érted drága ;) egyébként ez szerintem minden emberrel így van, hogy az apró dolgokat is észreveszi (gondolok most a hímekre...) csak egy a "probléma": nem mernek kimondani olyan dolgokat, amik dicséretként hatnának, gyakorlatilag: nem nagyon bókolnak... és én sajnos ezen bánkódok (nem is kicsit...), hogy miért van az, hogy sokan meglátják azokat az apró csodákat, amik ott vannak a szemük előtt, csak egyszerűen nem mondanak Rájuk semmit. Ha pedig valaki végképp nem érti milyen csodákról beszélek és letlégyen a hölgy, akkor azok (Nekik:)) csak annyit mondok, hogy nézzenek végig magukon, a sarkuk legkisebb szegletétől egészen a fejük búbjáig és nyugtázzák bizton, hogy igen: Ők hölgyek és ez együtt jár a szépségükkel, szóval minden kedves Női olvasónak/alkotónak üzenem, mind azoknak akik nincsenek tisztában vele, mind azoknak akik igen: Ti vagytok a teremtő nyolcadik csodája, akarom mondani első, ugyanis a másik hét előtt teremtődtetek, talán könnyű rájönni arra miért is... előbb megteremtette az Úr (vala) a legszebbet és utána már csak másolni próbálta (na itt kíméljenek meg az antifeministák, hogy legelőször a férfit teremtette, oké tudom, de akkor akit másodiknak teremtett, így jó? ;)) szóval szépek vagytok drága Virágszálaim, ha nem hiszitek akkor nem kell utána járnotok, hanem elég elolvasni a világirodalom nagyon nagy kincseit, most nem szeretnék példálózni, de mindenki megtalálhatja önmagát bennük :)

Szóval ezekkel a szavakkal kívánok neked Sheri1001 és minden kedves hölgy olvasómnak (alkotótársakat is ide sorolva) a lehető legszebb és legteljesebb minden szépet-jót, üdvözlettel és nem kevesebb tisztelettel a hangomban: Tatár Balázs, Inopier
angyallány ·
...hááát, ez így kora reggel.. kifejezetten jól esett kis lelkemnek... :heart_eyes:
Minden nőtársam nevében köszönöm szavaidat.. :frowning: Jó, néha ehhez hasonló szavakat "hallani".. Ilyenkor....mikor olvassuk ezt a pár sort, azt hiszem erre a kis időre el is hisszük... hogy léteznek még "csodák"... :hushed: :grinning:
Köszönjük.... :heart_eyes:

A.

Szivacs ·
Leginkabb egy karika-túristá-hoz tudnám hasonlítani a stilusod, egy rajzhoz, amit alkotója egyszer már összegyűrt, kidobott, majd egy gyenge pillanatában megpróbalja azt kisimítgatni :)
Inopier(Tatyi) ·
ez így van, tökéletesen igaz... gyenge pillanatomban voltam, de sikerült erősödnöm és elhagynom ezt a felesleges terhet, amit ez a lány jelentett... most már rendben leszek, aztán hogy mikor írok majd... :)

vagy csak újra kisimítgatom majd az összegyűrött lapokat, de hogy a nála összegyűrötteket el is égetem az biztos... szar dolog csalódni emberekben... de hát ez van :) mindenkinek minden szépet-jót: Balázs

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: