20 perc alatt írtam meg azt a történetet.
Éva, nagyon fiatal volt. Tizenkétszer kerülte meg a föld a napot a születése óta. Átlagos reggel volt. Szülők üvöltöttek, veszekedtek. Éva, lement a hálószobájából az étkezőbe, ahogy ment le egyre hangosabb lett a kiabálás. Az anya hangját hallotta.
- Kurvákhoz viszed a kosztpénzt!
- Ez a hobbim. - válaszolta Éva apukája.
Ezek voltak az utolsó szavai, mivel a 18 cm hosszúságú konyhakés. Mint kés a vajba úgy fúródott a szívébe. Véres lett az étkező. A kislány látta ahogy a vér folyik az anya kezéről.
Megállt az idő. A föld nem forgott a nap körül. Éva és az anya is mozdulatlan volt.
A tv, amit nem rég vett Éva apukája bekapcsolt, egy pornófilm volt látható a képernyőn. A pornószínésznők hangosan sikoltottak. Az asztalon lévő kenyérpirító megmozdult és a falhoz csapódott. Majd az asztal is a falhoz csapódott, az egyik étkező szék Éva anyukájának a fejét találta el.. Úgy tűnt, hogy szellemjárás van a házban. Egy szellem kifejezetten dühös a nőre aki nem rég leszúrt egy férfit. Csak úgy ostorozta a székláb a fejét.
A föld elindult és újra forgott a nap körül. Éva megmozdult, látta az anya szétvert fejét, látta az apukáját a konyhakéssel a szívében, látta a sok vért , és a pornófilm sem kerülte el a tekintetét. Cudar egy állapot, nem elég, hogy hétfő reggel van, suliba kell menni. István lehet, hogy megcsalja az osztálytársával, és mindezek tetejében még egy családi dráma is kibontakozott. Mit lehet tenni?
Éva , felment a hálószobájában, kinyitotta a szekrényét, kezébe vett egy nagy vekker órát és a mutatóit három órával vissza hajtotta. Majd lement az étkezőbe. Az anya sütötte a tükörtojást, az apja még aludt.
Éva, az órát amivel befolyásolni tudta az időt, az árokparton találta. Kezdetben az iskolai vizsgáknál vette hasznát, De tervezi, hogy az az ötös lottó főnyereményt is megnyeri vele. Had legyen az apjának pénze kurvázni.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
20 perc alatt írtam meg ezt a történetet.
Beküldte: Anonymous,
2019-02-08 11:00:00
|
Horror
Hasonló történetek
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Beküldte: Anonymous ,
2004-03-17 00:00:00
|
Horror
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások