Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
laci78: szerintem inkább ne, mert túl...
2024-11-04 07:24
Logan Ne'ran: gyakorold ezt még. Sokat.
2024-11-03 18:11
laci78: remélem ez komoly, mert viccne...
2024-11-03 17:19
Logan Ne'ran: Köszönöm szépen :)
2024-11-02 20:14
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

13. fárasztó, avagy dinamizmus egy tananyagra

Ülök a többiekkel egyetemben, vagy talán egyetemen ülünk - ki tudja a sok anyag miatt: LSD, narkó, kokain, fű, fa, virág, pontosan a biológiához tartozik mind, felfedezik egymást, mint kártékony rovarok a számukra élelmiszer gyanánt szolgáló oroszlánokat, vagy csak könnyed kis három ikszes orosz lányokat, a pornó oldalakon megfigyelhető torkokat, gégéket, nyelőcsöveket, melyekből a táplálék teljesen a gyomorba jut majd a fene tudja hova - és van-e épeszű ember akit érdekel-e-k, mert én csak ülök itt a többiekkel egyetemen lehetünk talán vagy csak a könnyed középiskola vérzöld padjai között, melyeket szeretnénk már itt hagyni, de a tanárok közelsége csak nem csökken, tegeznénk őket, magáznának minket, de tartással kezeljük a testi közelséget, mert ugye füzeteink lapjaira kerülő szövegek egyet akarnak velünk megértetni.

Az egészséges ember vizeletében nem lehet fehérje, mondom mintha tudnám mit kérdezett a felelő vagy mit felelet a kérdező, cukor sem lehetne benne, bár ha TESCO-s kék-fehér csíkos cukorkához volt szerencsénk a találkozások között, akkor mért nem lehet ürülékünk barnasága között bizonyos mennyiségű napfény és céhathátizenkettőóhat, mellyel lényegében nem mondtam sok új dolgot, csak mintha intellektualitásomból merítettem volna, pedig még mindig a vécén nyög a fiatal bölcs, kit bejáratnak 10. éve szemináriumaikra., s szeretnék velük megértetni azt a bizonyos anyagot, melyet ők is tudják, csak megszokásból szedünk, az LSD-t, a narkót, a kokaint, a füveket, a fákat, a természet szépségeit, a vitamin pótló ki tudja milyen gyógyszereket, melyeket akár tananyag gyanánt is vesénkbe juttathatnak, de akkor is csak vizeletünk távozásával segíthetünk magunkon, melyhez ha bevezetünk piros vonalzót vagyis társítunk - mint számítógépeknél a fájltársítást, de akkor sem beszélünk másról csak fájtársításról, fáj, ha ámítás, mi agyad közelében tombolja a Szól a rádiót, s szeretné csak hallani azt a kabasólyomszintű búgást, visítást, melyet már idéztem valahol - visít a rádió, kevés vagyok hozzá, hogy segítsek rajta - de most csöngetnek és füzetünket visszaadva, puskánkat felhúzva lövünk ki a való életbe a való élet egyeteméből, melyben egyetemben voltunk a többiekkel is.
Hasonló történetek
4369
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3863
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
angyallány ·
...hűűhaaaa...
Na..ennek újra neki kell majd rugaszkodnom..:))) :smirk:

Szivacs ·
:)
Hát te sem "céhathátizenkettőóhat,"-ot ittál, amikor ezt írtad:)
Inopier(Tatyi) ·
ez kifejezetten egy olyan fárasztóm, aminél nem ittam semmit :D azért biosz órára elég nehéz lenne becsempészni a céhathátizenkettőóhaton kívül bármilyen nemű folyékony halmazállípotú anyagot :) egyébként van más szöveg, aminek írásakor... hát igen, nem egészen józan állapotban voltam, de mostmár fogadalmak kötnek, szóval nem iszok... "csak várok" :'(

További minden szépet-jót: Balázs

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: