Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vonzalom

Szombat és buli.........Olyan régen nem voltam szórakozni, hogy idejét sem tudom. vágytam rá nagyon. Diszkóba mentem a barátaimmal, olyan Retro buli a Balaton parton. A zene jó volt, a hangulatom változó, aszerint , hogy A. a barátom mennyire nyomult a más nőjére. Nagyon fájt mikor láttam össze bújva és éreztem rajta a vágyat, a vadász ösztönt......mint a hím állat amikor már csak hágni vágy. I. a barátnőm átölelt, vigasztalt, s magával húzott táncolni. Ami normális körülmények között nem fura ha bulizom. Sőt! Hajlamos vagyok a lányokkal táncolni , hozzájuk bújni, jó szorosan átölelve a lábuk közé csúsztatni a combom és kicsit hozzá dörzsölődni a combjukhoz. Észre vettem h mennyire élvezi, nekem sem volt kedvem ellen, csak kicsit el voltam keseredve a fiúm miatt. Hajnalban haza indultunk kocsival. Elől a két fiú , hátul a "lányok". Sugdolóztunk. A. hátraszólt, mit csináltok lányok? Egymásba bújtatok? Erre, úgy tettem mintha tényleg azt tenném, kissé bódultan a piától, de kissé pipán a viselkedésétől. Oda hajoltam I. arcához mintha meg akarnám csókolni, odahúzott magához s szájon csókolt! Meglepődtem, de vissza csókoltam. Azután nem volt megállás. Csak csókoltam simogattam , ahogy ő is engem. Törékeny alkata , pici szája, teljesen megőrjített. Éreztem, h mennyire vágyik a simogatásomra, kivettem a cicijét a melltartóból és finoman a számba vettem a mellbimbóját, nyelvem hegyével megsimogattam, nyalogattam finoman. Felnyögött ahogy beszívtam, szoptam. Lassan lenyúltam a nadrágja felé, félve, hogy vissza utasít. De nem! Ő is kereste az én cicimet a szájával és a puncim simogatta nadrágon keresztül. Aztán nem volt megállás! Egymásnak estünk, vetkőztünk, elé térdeltem ahogy,csak képes voltam a szűk kocsiban. Szét tudtam volna csókolni! De éreztem , ő is beindult. Nyögött ahogy a punciját dörzsölni kezdtem, miután kihámoztam a nadrágból. Lehúztam a nadrágom , egyre mélyebben a puncimban volt az ujja. Hanyatt döntött és nyalt, imádnivalóan nyalt. Szívta a csiklómat, az ajkaimat! Őrjítő volt! Teljesen beindultam.Már nem érdekeltek bennünket a fiúk elől. Először tágra nyílt szemmel néztek hátra, hogy mi folyik ott. A. azonnal részt vett volna , ha hagyom. Ellökdöstem a kezét, főleg amikor a barátnőm puncijába akart nyúlni..........mert azért féltékeny voltam..:) I.-vel suttogva megbeszéltük , hogy lesz folytatás. Várom! Tudom, hogy újra akarom őt érezni, simogatni, csókolni. Vágyom rá, érzem, h ő is vágyik rám újra! Nem vagyok leszbikus, bi vagyok? ........ki vagyok?
bármi..........de nagyon jó:)
Hasonló történetek
22945
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
24709
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: