Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Volános idill

...10 perces késéssel érkezett meg a buszom, ami úgy akart elvinni Pestre cirka 45 másik emberrel együtt, hogy épp csak olyan apróság nem működött rajta, mint az ajtók. A sofőr intett, hogy menjek hátra (aznap nyilván nem először) majd akcióhősösen kirúgta az orrom előtt, én pedig előrecsörtettem a kasszához jegyért (az első ajtó rugdosása gondolom műszaki okokból nem kívánatos történet). A következő megállóban persze ugyanezt eljátszotta egy másik sráccal, aki felszállás után csak bámult, mint egy ügyeletes balfasz, amíg a buszvezető meg nem adta a kegyelemdöfést azzal, hogy "Most akkor elindulsz előre vagy megalkuszunk itt hátul?". Nekem a zsúfoltság okán már csak elöl jutott hely. Mellettem egy zavart tekintetű srác ült és a körmeit rágta olyan hangot kiadva mintha egy hóddal utaznék együtt. A komfortérzetemet nem növelte túlzottan, hogy az előttem lévő egyszemélyes sofőrülésben terpeszkedő csaj ötpercenként térden talált a könyökével. Nagyon nem zavart volna a dolog, ha a folyamatos reflexvizsgálattól összerándulva nem vágtam volna vesén minden alkalommal hód urat, aki a sokadik ilyen után kéjgyilkos mosollyal az arcán kérdezte meg, hogy tulajdonképpen miért csinálom ezt. A kínomban történő felröhögést visszafojtva csak annyit tudtam kinyögni, hogy "elmaradt a déli gyógyszer". Innentől legalább nem kérdezett többet viszont zavarában olyan körömrágásba kezdett, hogy az anyja vacsora helyett tutira egy doboz Revaliddal fogja várni. Már a hangjától azon agyaltam, vajon a hódcsaládoknál van-e reggeli munkamegbeszélés vagy mindenki rág ezerfelé, miközben egymást ütik agyon a kidöntött fákkal. Mélázásomból a buszsofőr mobilja zökkentett ki. Jól nevelt honpolgárként fel is vette azonnal, közben vagy 25 ponton sértve meg a KRESZ-t azzal, hogy a járművet össze-vissza rángatva teljes szélességében kihasználta az M6 összes sávját. Úgyis folyton panaszkodnak, hogy kicsi rajta a forgalom. Nyilván tenni akart ellene, ezért három busznyit foglalt el maga körül az aszfaltból, nem kis anyázásra késztetve a mögöttünk előzni készülő szerencsétleneket. Ezen a ponton kezdtem el azon gondolkodni, hogy hol a francban lehet a kamera, mert ennyi hülye véletlenül egy helyen teljesen kizárt. Persze mindig lehet rosszabb, így lefordulva a pályáról gyorsan szembetaláltuk magunkat egy dugóval. Csatlakozni a sorhoz kötelezően választható tantárgy. Rögtön utána a motorzajt és egymást túlüvöltő utasok hada kezdett telefonálgatni a lieblingjének, kutyájának, macskájának vagy aki épp várta őt, hogy késni fogunk. Az előttem ülő csaj sms-ébe csak egy pillanatra láttam bele. Ebben olyasmit írt, hogy "Elolvastam a második kötetet és nagyon tetszik blablabla...". Majd miután ezt írásban elküldte, rögtön a füléhez emelte a vackát és csatlakozott az üvöltözve telefonálók táborához, mert a késést bejelenteni valamiért csak így lehet. Közben előrejött egy nő szólni, hogy a - korábban egy másik fülfájós csaj - kedvéért kikapcsolt klímát vissza lehetne-e nyomni, mert valaki rosszul lett hátul a melegtől...
30 perc késéssel végül csak beértünk. Leszállva letüdőztem gyönyörű fővárosunk friss levegőjét (nem, ez nem költői túlzás, hanem totális képzavar) és hazaindulva azon gondolkodtam, hogy vajon melyik pizzéria küld még nekem kaját, ha az eredeti tervhez képest egy óra késéssel - mondjuk tíz után - hazaesem.
Hasonló történetek
3743
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5445
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Engem se fogsz szeretni, mert jót nem tudok mondani. Hétköznapi történetet olvastam hétköznapi szinten, ahogy bármelyik utas megírhatta volna, hiányzik a hozzáadott érték. :innocent:
Amélda ·
És mi lenne az érték? Szőrös kamionszex,amiről te írtál?
szerenella ·
Kamionszex nem illik a novellába, gondolkozz tovább, mit tanultál még irodalomból. Elgondolkodtatás, meghökkentés, tanulság, szórakoztatás humorral, cselekménnyel, stílussal... rémlik valami? Az író tudja, ha tudja, hozzátenni, nem az olvasó. Te nemdudod? :innocent:
pyzsy ·
Kalányos Nellike, ez most nem jött át, neked még sokat kell fejlődnöd!

Lylyana ·
Pirosat kell adnom.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: