Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vízbefúlt (az első gyermek)

Vízbe fulladtam. Egy tó algás, zavaros vizébe.

Napkelet volt, és mint annyiszor, elmentem úszni. Felfrissülést jelentett a hűs víz, testemnek lelkemnek egyaránt. Együtt úszni a vízre vetülő ébredező napsugarakkal, kell ennél szebb?

Lebuktam a víz alá, alulról csodálva a felszínen táncoló fényeket. Amíg csak levegővel bírtam lent maradtam, valahol pár lábnyira a felszín alatt, majd fellöktem magam. Ez volt kedves játékom, ezzel szórakoztattam magam. Akkor azonban túl mélyre mentem.

Koraősz volt, és én nem számoltam a nyári melegben és a mélyre lövellő napsugarakban megnövő hínárral. Ez lett a vesztem. Az egyik ilyen merülésnél, mikor már nem volt levegőm, és fellöktem volna magam a víz fölé, valami megragadta a bokámat. Lenéztem, és homályosan láttam a hínárkígyót lassan rátekeredni lábszáramra is. Kétségbeesetten rántottam egyet rajta, de mivel a hínár erős volt, csak még mélyebbre kerültem. Ekkor már erősen szorította mellkasom a légszomj. A vizet egyre hidegebbnek éreztem, és egyre sötétebbnek, mintha odafent egy felhő úszott volna a Nap elé. Odafent, de szépen csengett ez a szó kínzott elmémben! Újra szabadulni próbáltam, de csak azt értem el, hogy a hínár derekamra tekerődött. Majd mintha szántszándékkal marasztalna, a mellkasomra kígyózott, a kezeimre, a vállaimra.

Tudtam már, hogy nem juthatok fel levegőért. A felszín nagyon messzinek tűnt. Elkeseredetten gondoltam arra, hogy kár küzdeni már az életért, most a halálért kell harcolnom. Elég egy nagy levegővétel, tüdőm megtelik vízzel, és vége. De képtelen voltam rá. Összes levegőmet kifújtam, és néztem a lusta gyémántgömbökként tovalebbenő buborékokat. Fájt a fejem, és nagyon fáztam, egyre sötétebb lett. Mellkasomat már nem éreztem, ott már elmúlt a fájdalom. Biztattam magam, hogy lélegezzek egy mélyet, de nem ment. Egyszerűen nem tudtam megtenni. Szédültem.

Valószinűleg csak pár perc volt, de nekem óráknak tűnt, mire teljesen kihűlt, és elsötétedett minden.
Hasonló történetek
3891
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
5423
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sztrájk ·
Dreamer, mintha iróniát, sőt, gúnyt éreznék szavadban. Vagy tévednék?

Donorika, köszönöm. Űrt hagyok, űrt hagyok, ez van. Nem tudom, ehhez mi kell még, szerintem ez így kerek.
DREAMER ·
Szó nincs róla! Semmi hátsó gondolat.
Pusztán csak meglepődtem a téma választáson, és érdekesnek találtam.
donorika ·
Valóban ez így kerek, ahogy írtad.
Azt hogy űrt hagysz bennem arra értem, hogy mindig sajnálom hogy véget ér, pedig szemem olvasná még, agyam szívesen befogadna többet is belőled:) :innocent:

Sztrájk ·
Dreamer, ez esetben elnézésed kérem az alaptalan vádért. Gyakran előfordul, hogy olyan témához nyúlok, ami talán klisé, mint ez is, de mégsem találkozik vele az ember.

Donorika, velem ez könyvolvasás után van így. Mikor ráhajtom a hátsó borítót az épp elolvasott könyvre, szinte mindug valamiféle ürességet érzek. Szivesen olvasnám tovább, de ugyanakkor tudom, hogy fent kell abbahagyni, mert ha tovább folytatódik a könyv, mikor a tulajdonképpeni történet végetér, akkor egy idő után unalomba veszik, és kín lesz az olvasása.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: