Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Viadal a végzetért 9. rész

Vörös baldachinos ágyban ébredt. A szoba gazdagon díszített volt, akárha egy királyé volna. Felvette az ágy szélére készített hálóinget, kinézett a kétszárnyú ajtón... egyenesen egy láncinges őr szeme közé.
- Yelin kisasszony! Azonnal szólok a nagyúrnak! - elrohant. Yelin megállta, hogy ne kérdezze meg:ugyan melyik nagyúrnak?
Lehuppant az ágy szélére és várt. Kitapintotta állán a mély sebhelyet, és még egyet a jobb csuklójánál.
Beleégett a karpánt nyoma. Lábdobogás keltette fel a figyelmét. Azyer jelent meg az ajtóban.
Először alig ismerte meg. Így még sosem látta a vándort. Ingét arany szálakkal díszítették, bőrnadrágja és nemesi cipője teljesen új volt. Arca tiszta és borotvált, haja jól ápolt.
- Üdv az ébrenlétben! - nevetett fel a lány láttán. - Hamarosan hozzák a reggelit. Addig is mesélek ha szeretnéd.
- Még mennyire, hogy szeretném!Átvertél, kijátszottál!- méltatlankodott. Azyer elhúzta a száját és leült a lánnyal szemben egy székre.
- Teljesen mindegy, hogy egyszerűen Azyernek vagy Nisylion- Semarall Azyernek ismersz e. Én én vagyok.
Legfeljebb nem tudsz rólam mindent.
- Pedig az a barátság alapja! Az igaz barátság alapja. Mit nem tudok rólad még?

- Én már jóval megismerkedésünk előtt lunár nagyúr voltam Yelin. Ha tudni akarnál mindent, hosszú volna elmesélni. Legyen elég annyi, hogy ember és világszeretetem miatt a klán kitaszítottja lettem. De még ők sem tudják, hogy van egy szervezet olyannyira féltett birodalmuk szívében. Ennek a szervezetnek én vagyok a vezetője és tagja Leroy nagyúr is. Egyébként nem csak én hazudtam, ha úgy tetszik. Narona korántsem az akinek mondta magát. A kislány valójában Liza Nemoien, a Földsikoly nevű egyensúly- szervezet öt tanácstagja közül az egyik. De örülhetünk, mindenkinek sikerült. Én megöltem végre Rowan der Zlameyant, te megmentetted a világot, Liza megőrzi a karpántot, Azúr eséllyel pályázik az Anatolai Máguskör nagymesteri címére...
- Szemét, kétszínű, köpönyegforgató, hazug állatok! - fakadt ki Yelin - Mindannyian a saját célotokra használtátok a karpántot, ha közvetetten is! Én meg mellékesen megmentettem közben a világot?! Mindegyikőtöknek csak eszköz volt az egész komédia!

- Nem így értettem, Yel. Csak mindannyiunknak voltak céljai. És amit te tettél egyáltalán nem mellékes. Természetesen ez volt a legfontosabb. Hát baj az ha mást is tettünk?
- Mire volt jó az a színjáték ott Erritában a hadseregnél?
- Anyám, bármennyire átkozott is... azért valahol mégiscsak kedvelt. Száműzetésem előtt megbeszéltem vele, hogy majd ha találkozunk fűzzem a beszédbe Wia- Sallahot és ő tudni fogja:álcám van. Tehát nem hozhatja szóba lunár létemet. Értsd meg, nem akartam hogy tudjátok. Csak bonyodalmat okozott volna.
- Várj!Jut eszembe... azt mondtad Liza megőrzi a karpántot?!
- Igen. Ezt kérte cserébe a tett szolgálatokért amikről nem tudtunk, de megtörténtek. Nem akartam konfliktust a Földsikollyal. Nekünk már nincsen rá szükségünk, és ott nem kerül rossz kezekbe.
- Azúrral mi lett? Ő még őszinte is volt, ha úgy vesszük... ugye nem halt meg? - Azyer szelíden elmosolyodott.
- Nem, nem halt meg. A nyilak nem okoztak különösebb galibát, de a méreg elkábította és elég nagyot puffant.
Mázlija volt. Majdcsak mindene összetört de a fejét és a gerincét nem érte túl komoly sérülés. Még mindig fekszik. Egyébként, ha megreggeliztél... Leroy nagyúr vár a bálteremben. Megjegyzem:az érzelmei bizonyítják, hogy nagyon is ember...

- Te is átvertél nem igaz? - tette fel a kérdést. - Mit álcáztál az udvarlással?
- Nem vertelek át. Klánom azzal a paranccsal küldött utánatok, hogy óvjam meg a Narona nevű kislányt és belátásom szerint segítsem társait. A kislányt most el kellene vinnem a nagyasszony elé. De mivel a lány nem létezik... nincs beteljesíteni való küldetésem. Az irántad való vonzalmamnak semmi köze sincs a sárkányokhoz.
- Megnyugtató. Tudod milyen szörnyű érzés tudni, hogy a legjobb barátod valójában nem létezik? Mert Azyer ezt tette velem. - Leroy nagyúr megrázta a fejét.
- Azyer a mesterem volt, most a vezérem. Jól ismerem őt. A sárkány és a Reynar egybefonódott. Mikor vele beszélsz, Azyerrel beszélsz. Tudod ezt te is. Láttad már a sárkány tekintetét.
- Azokra a különös pillantásokra gondolsz? - merengett el a lány. Beleborzongott abba a jeges tekintetbe.
A férfi elmosolyodott.
- Csak te érzed különösnek, rossznak őket. Valójában a természetfölötti megmagyarázhatatlan hat rátok, halandókra ilyen félelmetesen. Észre sem vetted, de Nisylion tekintete talán egyszerű érdeklődést tükrözött. A sárkányok is gyermekké válnak olykor - olykor.
- És... most mit tervezel? Visszatérsz a klánodhoz?
- Merőben más terveim vannak. - mosolyodott el újból a nagyúr, sejtelmesen.

Csendes alak vágott át az anatolai piacon. Ruházata egyszerű, kopott és koszos. Kardjának markolatán látszott a használat. Arcába húzott csuklyával haladt előre, makacsul.
Megdöngette a Máguskör erődszerű palotájának kapuját.
- Ki az? - csattant egy mély hang belülről. A vándor elhúzta a száját, aztán válaszolt.
- Nisylion - Semarall Azyer vagyok. A nagymester lendeloni vendége. - a kapu rögtön kitárult.
- Üdvözlöm uram! Kövessen! A nagymester már várja... - lépcsőfokok ezrein tapodtak át, labirintusszerű folyosók tucatjain. Végül a vendég beléphetett a cifrán díszített ajtón.
Bent rengeteg gyertyából kirakott félkör fogadta. A félkör előtt egy alak ücsörgött párnák halmain.
Ruházata egyszerű fehér, a legnemesebb selyemből. A férfi arcán gúnyos mosoly játszott.
- Vajon miért kötődsz te ennyire a koszhoz?
- És te a tisztasághoz? - átölelték egymást, majd Azyer letelepedett Azúrral szemben. Mióta nagymester lett, persze kevesen szólították Azúrnak. Többen Z’haniteenek. Minden nagymestert így szólítottak a renden belül, aki eddig élt.

- Hallottam híredet. Szövetség a Földsikollyal, központi tanács megvalósítása, népoktatás, a rendfenntartás forradalmasítása. De engem is meglepett a legutóbbi intézkedésed:felszólítod a sárkányokat és zennaiakat, hogy vonuljanak ki Errita földjéről. És ami a legfurcsább, meg is teszik. Mivel vetted rá őket?
- Maradjon az én titkom. Nekem is kell egy- kettő.
- Remélem nem Yelin és Leroy kiadásáért tették meg. Eléggé fújnak rájuk. - hunyorgott Azyer.
- Tudod, hogy nem lenne pofám a határozatod ellen tenni. Te adtad meg a nagyúrnak az engedélyt, hogy elvonuljon a világ elől a lánnyal. Kértél, hogy vegyem őket védelmem alá. Azóta is a rend oltalma nyugszik rajtuk. Meg is látogathatod őket ha van kedved. A hanowai helytartóságon keresztül intéztem nekik házat.
- Mondd Azúr... nem gondolod, hogy ideje lenne megmondani neki? Nem tartom helyesnek, hogy azt hiszi neki nincsenek titkai...
- Miért mondanánk meg neki?Majd ha megint szükség lesz rá. - Azúr hátradőlt, a teljesség és hatalom biztos tudatával. Azyernek talán igaza van. Mégsem jó ez így. A lány nem is sejti, hogy bárkinél hatalmasabb lehetne.
Majd holnap dönt. Egy kis pihenést igazán megérdemel...

Hanowa igazán szép város. Lakosai gazdag, elégedett polgárok. És itt a legnagyobb a király (vagyis a Máguskör) hatalma. A város melletti erőd nyugalmat adott. Yelin és Leroy nagyúr háza a városi zajoktól távol, a csendes tengerparton állt.
Azyer szokásos ruhájában kopogtatott a ház ajtaján. Yelinék előtt ide jártak gyakorolni helyi vezetőjükkel a mágustanoncok.
Yelin könnyű selyemruhában nyitott ajtót. A lány örömmel fogadta, Leroy éppen a városban járt.
- Igaz a hír, hogy összeházasodtatok? - Yelin titokzatosan elmosolyodott.
- Igaz.
- Gratulálok. Jól éltek? Nem hiányzik semmitek?
- Nem. Azúr háromhetente küld pénzt és eladtam a sitili házamat is... de a piszok nem látogat meg!Már harmadik hónapja! Te is csak második vagy. Liza volt az első. Kibékültünk, megbocsátottam hogy olyan csúnyán átvert. Neked is meg van bocsátva. Mik a terveid? - Azyert meglepte a kérdés. Még ő sem gondolkozott ilyesmin.
- Valószínűleg folytatom a harcot Lendelonban, a klánok közötti békéért. És őrzöm a világét. - mosolyodott el alig gúnyosan. Nyílt az ajtó, léptek koppanása.
- Képzeld Yel... - Leroy megdermedt mikor Azyert megpillantotta. Őszinte öröm ült ki az arcára. Üdvözölték egymást, majd mindketten leültek.
- Ugye nem hoztál rossz híreket?
- Dehogy! - nevetett fel a vándor - Mindössze eljöttem megnézni benneteket. Megnyugodhatsz, anyám nem fog már sokáig dühöngeni. Alapjában véve jószívű, bármennyire is leplezi. Ha elmondom neki mi áll az ügy mögött, talán el is jön titokban. - Leroy hunyorított.

- Azt nem úsznánk meg küzdelem nélkül. Végül mindenképpen egymás torkának ugranánk. Jobb lesz ha senki sem tudja meg, hogy itt vagyunk. Engedelmeddel nem ártanám bele magam többé a sárkányok ügyeibe...
- Ha Erinive is így gondolja...
- Vele nincsen probléma. Boldog ha én boldog vagyok.
- Ez esetben lényegtelen az én döntésem. Tégy ahogyan jónak látod. És ezt mint vezéred mondom. De volna egy apró dolog amiről négyszemközt szeretnék beszélni veled... - szó nélkül kisétáltak a nappaliból a konyhába.
- Yelinben hatalmas erő rejlik. Nagyobb mint emberben vagy sárkányban bármikor. Rád bízom. Vigyázz rá és tanítsd, de ne szólj neki erről.
- Verjem át azt akit szeretek?! - lépett hátra vadul Leroy.
- Ha eljön az ideje, nem kell majd tovább titkolni. Meg kell értsd... ő lehet a mi fegyverünk egy olyan csatában, amiről még beszélni sem merek. Bízz bennem, ahogyan Lendelonban tetted.
- Nem teszem meg! Nem játszom ki Yelint!
- Ne felejtsd el nagyúr, nem vagy ember! Lunár vagy, a világ egy őre, akinek kötelessége minden eszközzel óvni azt, aminek védelmére felesküdött! Minden eszközzel! Szeresd Yelint, de tartsd észben hogy ő csak másodlagos lehet! - sziszegett Azyer nagyúr. Megfordult és kisétált. Leroy nagyon is emberi mozdulattal felcsapta fejét, szemében végtelen dac égett. Jöjjön csak az a háború, leverjük... de nem Yelin árán!
Hasonló történetek
4228
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3338
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tikar85 ·
amugy eddig nem igazan szoltam hozza, de engem is elszomoritott a veg...marmint, hogy vege lett...minden esetre en is remelem a folytatast...:) tenyleg jo lene kiadni is...mar megvan a 2. vevod is...es a tortenet szinessegere, meg eredetisegere nezve sokkal tobbi is akadna :)

Juliem ·
Nagyon jóóóóóóóóó!
Szóval nagyon-nagyon tetszik.

Jöjjön a következő, jöjjön a köv. ! :)




AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: