Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vesszen vagy ne vesszen? - két év kómában

- Hamarosan meghozzuk a döntést: vesszen vagy ne vesszen - visszhangzott a fejemben.
A probléma 2 évvel ezelőtt kezdődött: sétálgattam a Duna-parton. Hullámzott a folyó, enyhe szellő fújdogált, dalolni tudtam volna a boldogságtól. És akkor és ott ez idill megtört.
Egy hangosan ugató kutya szakította félbe jóleső magányomat. Hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát a hűs hullámokba. Figyeltem, ahogy úszik; boldogan csaholt a parton ülő gazdájának, aki éppen telefonált. Pár mondatot sikerült elcsípnem. Valami húscafatokról volt szó, egy elrabolt dologról és maffiáról. Kezdtem berezelni, hova keveredtem, mi ez az egész?
Egy nagydarab fickó a Duna-parton és meggyilkolt valakit? Rabol, öl és a maffia tagja? Megrettentem, otthon akartam lenni, az eb még pár kört úszott, majd feltűnésmentesen elhagytam a helyszínt. Aznap rosszat álmodtam, izgalmas volt, én voltam a 007-es.
A korai ébresztő nem tett jót a fejfájásomnak, rosszkedvűen mentem be dolgozni. Délelőtt tízkor tűzriadót jelentettek a céghez. Hazaküldték a dolgozókat, engem is, nem sok kedvem volt betegen húzni az igát, jól esett a kényszerpihenő. Belépve a lakásajtón a marcona férfit pillantottam meg a kedvenc fotelemben. Leesett az állam, most mi van?
Hatalmas táska volt nála és furcsa szag terjengett a lakásban.
Csak annyit mondott, hogy ne féljek és bocs, hogy betört a lakásomba, de a Duna-parton megtalálta a pullóveremet és a tárcámat, azt hozta vissza. Láztól csillogó szemekkel bámultam rá és hirtelen elsötétült a világ.
Ennek márkét éve. Semmire nem emlékszem az elmúlt évekből, csak az előző sztori dereng és egy mondat: "vesszen vagy ne vesszen, hamarosan meghozzuk a döntést."
De hát élek, nem ölhetnek meg. Nem látok, csak érzek és tudom, hogy baj van. Ezek el akarnak veszteni. - ÉLEK, élek - kiáltotta a belső hang és kinyílt a szemem.
Minden világossá vált: kórházban vagyok. Elmesélték, hogy a lakásomban eszméletlenül talált rám a barátom két évvel ezelőtt. Minden héten egyszer egy izmos, magas férfi látogatott meg. Titokzatos jótevő. Fizette a hasztalannak tünő kezeléseket, beszélt hozzám és én minden szavára emlékszem. Jóbarátom volt, ő a fejszés gyilkosom.
Még mindig érzem a furcsa illatot körülötte, mely belengte a kórházi szobát, hallom boldog kutyája eszement ugatását. Látom, amiért hatalmas táskájából fűrész, kalapácsot vesz elő. Asztalos.
A megmunkált fa különös illata lengi körül, húscafatokat a kutyája eszik.
Maffia pedit az előző esti film címe volt.
De akkor, hogy kerültem én ide?
Hasonló történetek
29941
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18464
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

DREAMER ·
Ez már volt.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: