Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Véget ért a turné...

Állunk a színpadon. Csend van. De nem azért, mert senki nincs a nézőtéren. Telt ház van ma este. Pontosítanék. Ma este is, de ma este utoljára. Ezzel a koncerttel véget ért a turné. Mondhatnám, hogy végre, de nem teszem. Egy évig úton voltunk, minden héten három koncertet adtunk, és megállás nélkül hajhásztuk az élvezeteket. Persze, csak ésszel. Soha nem jutott volna eszébe egyik bandatagnak sem, hogy drogokhoz nyúljon. Maximum, a fű. De én még azt sem. Voltak elveim. Persze, az italozás így is ment, töménytelen mennyiségben. Néha jó volt, néha viszont elviselhetetlen. Nők is voltak. De még milyen nők! Gyönyörűek. Szőke, barna, vörös, és mindegyik az úgynevezett "BGE"-kategória. Ez egy szleng volt a zenekarban. Annyit jelent, hogy Best Girl Ever. Mindegyik minket akart. Volt egy lány, a neve legyen csak Mandy...Mindent megpróbált megtenni azért, hogy egyszer - ahogy ő mondta mindig - szétkeféljem. Bárhol, bármikor. Csak a szívem megállított. Tudta, hogy nem szabad. Tudta, hogy otthon vár egy csodálatos lány. Hiába a több ezer kilométer, és a hordónyi whisky, nem bírtam megtenni. Túlságosan is szerettem. A többiek persze falták őket. Egyesével, kettesével, néha hármasával vitték be őket a hotelszobájukba, hogy ott bármit megtehessenek velük. Én pedig...Beültem a szobába, és csak néztem a tévét. Vagy gitároztam. De a legjobban mégis azt élveztem, mikor illuminált állapotban bementem egy éppen szeretkező zenekartaghoz, és rájuk öntöttem 5 liter hidegvizet. Szerintem vicces volt. Szerintük nem. Bosszúból mindig rám állítottak egy transzvesztitát. Nem tudom, hogy a legeldugottabb helyeken hogyan tudtak találni ilyen embereket, de mindig megvolt a kapcsolatuk ehhez. Igen, értették a dolgukat a srácok, ha valakit meg kell szívatni...
És most itt állunk, a színpadon. A közönség előttünk. Teltház. Turnézárás. Mégis néma csend. Senki nem szól, egy hangot sem. Csak a tűz ég körülöttünk. Ilyen rémült még soha nem voltam. És nem is leszek, soha. A koncertterem felrobbant egy szivárgó gázvezeték miatt. A fejünk fölött robbant fel, és mindent elsöpört. Az egész terem romokban. Ezért van csend. Ezért nem tombol senki. Ezért nem szólal meg a gitár, és ezért van turnézárás. És, hogy miért állunk mégis a színpadon? Miért látjuk a közönséget? Már szellemek vagyunk. Hiába várnak otthon, hiába várnak még 12 koncertre minket, már nem megyünk. Soha, sehova. Itt maradunk örökké, itt, ahol azokkal az emberekkel vagyunk, akik mindig is a második családunk voltak, és azokkal, akik ezt a családot, ezt a zenekart szerették. Mégis, a legjobban most az igazi családunkkal lennénk, és azokkal, akik nem csak a zenénket szerették. Akik minket szerettek. Nem azért, amit láttak, hanem amit éreztettünk velük. Hiába az élvezetek, hiába a szabadság, hiába a hírnév. Minden csak felszín, az igazi dolgokat csak kevesen tudták. Mégis, itt maradtunk, egyedül. 30 évesen bevégeztük. Bárcsak még egyszer láthatnám. Gyönyörű szemét, csodás arcát. Bárcsak...
- Ébresztő! Kezdődik a gitáróra! - hallom hirtelen édesanyám hangját.
- Hol vagyok? Mi történt? - kérdezem rémülten.
- Itthon vagy. Az ágyban. Mint minden reggel. Kisfiam, hol máshol lennél 14 évesen, szombat reggel? - kérdezte anyám, megnyugtató, lágy hangon. - Talán rosszat álmodtál? Olyan ijedtnek tűnsz.
- Semmi baj! Tényleg. - Mosolyodtam el, és arra gondoltam, hogy szerencsére csak egy álom volt, semmi több. - De gitárra nem megyek. Nem szeretném látni ezt a hangszert soha többé!
Odarohantam az ablakhoz, és a negyedikről kidobtam a gitárom, ami földetérve úgy robbant szét, mint a terem az álmomban. Soha többé nem vettem a kezembe a hangszert...
Hasonló történetek
4470
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7242
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
keleti ·
Értelmetlenség.

Marokfegyver ·
Nem használtad ki a lehetőséget, bemutatni a témában rejlő számtalan ellentmondást, mely esetünkben még egy belső vívódással is kiegészül. Egy mezei leírást kaptunk konfliktusok nélkül, kijelentő-leíró mondatokkal, monoton és közönyös-kívülálló stílusban.
Jó is lehetett volna.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: