Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Váratlan vendég

Egy kellemetlen vendég járt nálam tegnap. Nem csengetett, nem kopogtatott, egyszerűen besurrant. Egyik kezével a szememet fogta be, másikkal a számat. Szúrós tekintettel üdvözlést bólintott, majd letelepedett a fotelembe.


A kabátját nem vette le. Sáros bakancsát beletörölte a szőnyegembe, hosszú lábait kinyújtóztatta az asztalomon. Ázott kalapját ekkor emelte le ünnepélyesen a fejéről. Hosszú csapzott hajából csöpögött a víz. A kalap gyomrából cigarettát vett elő és lassú mozdulatokkal rágyújtott. Közben le nem vette a szemét rólam.


Mozdulni sem mertem. Éreztem, ahogy az arcomba szökik a vér és a folyamatosan zakatoló agyam egy pillanatra levegő nélkül marad. A tenyeremből érkező fájdalomüzenet ébresztette fel ismét. Ökölbe szorított kezem körmei mélyedtek bőrömbe. A vendégem borostás arcára vérlázító vigyor kenődött. Cigarettáját beledobta a kávémba, belső zsebéből előhalászott egy laposüveget, és nagyot kortyolt belőle, majd elindult körbenézni.


Benézett a ruhásszekrényembe, meghempergett az ágyamban, beleszagolt a parfümömbe, még az egyik arckrémemet is kipróbálta. Ezután odaállt elém, lehajolt, belenézett az arcomba és felhorkantott:
- Már rég nem találkoztunk,igaz? Hát, amíg ezt a görcsöt le nem győzöd, maradok... Nem akarsz esetleg ordítani egyet? De igaz is: most csak magaddal kiabálhatnál. Te kerested a bajt. Nem kellesz. Nincs rád szükség. Fogadd el! Ja, hogy nem megy? Akkor próbálj Te is visszavágni! Okozz fájdalmat! Még a gonoszság is megengedett. Csak ne gondolkozz tovább! Tedd meg most!


A vállamra tette nagy tenyerét, mintha csak a javamat akarná és várt. Megvárta, amíg szót fogadok, és gondolkodás nélkül kimondom a végszót.
Észre sem vettem, hogy illedelmesen kopogtatnak az ajtón. Düh odébbállt, de előtte még beengedte, és alaposan kigúnyolta következő vendégemet, Önsajnálatot.

Folytatások
2941
Döbbenten bámultam a csukott ajtót. Fordultam a konyha felé és letettem a kezemet foglaló szennyest. Hallottam az erőtlen kopogtatást.
- Kérlek! Édes! Ne csináld! - hangzott a fojtott kérlelés. - Tudod, hogy imádlak... Engedj be, beszéljük meg. Ez nem méltó hozzánk. Hallod?
Reménykedve néztem az ajtó felé. Egy láthatatlan erő mozdította a lábaimat és emelte a kezem a kilincs felé, amikor hirtelen az utamat állta valaki.
2946
Az ajtó csapódása mögött lassan elhalt a gúnyos hahota, és a bakancsos léptek zaja. A szívverésem lelassult, az öklöm szorítása engedett. Mégsem éreztem jobban magam...
Hasonló történetek
5860
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5532
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
talina ·
Köszönöm mindenkinek! Neked is... Bármit is nyomtál, bármit is írtál. :grinning:
D.S. ·
Talán rosszat mondtam?
talina ·
Jaj dehogy!! Arra a fix kettőre, háromra gondolok, aki indoklás nélkül mindig nemtetszikel... :wink:

nagyaniko ·
:heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: