Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Várakozás (karcolat)

A várakozásban van valami jó.
Szívdobogva készülődni, ácsorogni a megbeszélt helyen, izgatottan fürkészni a többiek arcát, hogy melyik mögül bukkan elő az ismerős mosoly, a kacagás, az integetésre lendülő kéz.
Azután egész közelről csodálni a másikat.
Megismerni egy másik világot, az övét.
Így múlatni a perceket, és végül elbúcsúzni egy új találkozás reményében.
És abban a várakozásban is lesz valami jó, lesznek ismerős mosolyok és integető kezek, és lesz másik világ, ami már ismerős lesz, de mégis ismeretlen.
És lesz búcsú is, de nem lesz fájdalmas, mert tudjuk mindketten, hogy lesz újabb várakozás, ami megint hoz jót és mosolyokat és kezet és másik világot és búcsút és az új találkozás reményét.
Hasonló történetek
3929
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
3645
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
De, de igen. A felépítése nagyon jó. Ahogy ugyanaz a motívum még kétszer visszatér, a mosolyok, az integetQ kezek, csak egy kicst másként, rövidítve, ritmusosan. Ahogy a zenemqvekben pl, amikor a témát variációkban ismétli a szerzQ. Nem annyira a tartalom itt a különleges, mint a megvalósítás.
Bocs, de valami baja van a klviaturának
Gianna ·
Pille, köszi a "védőbeszédet", a valódi várakozás élménye nem mindenkinek adatik meg.

Ezek olyan apró szépségek, mint ma is, amikor rámosolyogtam egy kisgyerekre a buszon, mert szívből nevetett, vagy örültem, hogy reggel a szemembe sütött a nap. (mert ez azt jelenti, hogy élek és látok is ... csupa öröm az élet, nem ?)

Szóval ezeket hiába próbálod elmesélni, hogy milyenek. Évekig én sem tudtam elképzelni, hogy ilyesminek is lehet örülni. Mint pl. a várakozás izgalma ... pedig lehet.

Azt hiszem holnap jelenik meg az új versem. Bár azokat nem övezi ilyen hozzászólás özön. Ajánlom figyelmedbe kedves Pille ...

Jó éjt :sleeping:

Mz. ·
Nos nekem tetszett. De nem igazán érintett úgy meg.
Arikon, könyörgöm, legalább a címet olvasd el:)
Szerintem írnod kéne vagy 5db ilyet, és azeket egy szép eszmefuttatással összekötni , majd egyben felrakni.
Eddig rengeteget vártam, és tudom, hogy még nagyon sokat fogok, de azt is tudom ,hogy nem hiába. Hogy mire várok, az majd a következő történetemből kiderül...(na elég relytéjes voltam?)
Arikon ·
Engem a címek nem érdekelnek.
Nem is szoktam nézni őket. :P
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: