Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: A vámpíros történeteket nem fo...
2024-11-07 00:59
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpírok 2.

A telefon kicsöng. Várok.
- Igen?- jelentkezik egy férfihang.
- Dani?- kérdezem némi félsszel.
- Igen, ki vagy?
- Odett vagyok.
- Szia- mondja. - Mi van veled?
- Hát az a helyzet, hogy beszélnünk kéne. Sürgős. Tudod hol lakom, igaz?- mondom.
- Igen a húgommal már voltam egyszer...
- Pont róla van szó.
- Mért, mi van Abigéllel?
- Majd itt elmondom, csak siess.
- Ok, pontosan... 3 és fél perc múlva ott leszek.
Zaklatottan teszem le a telefont, és várok.
Nem sokkal később Dani már az ajtón kopogtat.
- Szia- köszönök.
- Mi van a húgommal?- kérdezi idegesen.
- Ezt akartam elmondani. Valaki elrabolta. Valószínűleg egy vámpír.
- Az lehetetlen. Mi nem szoktunk embereket rabolni!- rázza a fejét.
- Hadd emlékeztesselek, hogy a testvéred is vámpír, azonfelül én is ezt mondtam.
Biztos tudod, a közelben követtek el egy gyilkosságot. Elmentünk nyomozni. Vámpírvért találtunk a földön, és összefutottunk egy igen zaklatott emberrel. Azután Abigél hirtelen eltűnt, és amikor elkezdtem hazafelé repülni, az a valami követett. És mint azt te is tudod, csak mi vagyunk képesek fénysebességgel száguldani!
- Ez furcsa- mondja, és összehúzott szemmel vizsgálja az arcom.
- Nem hiszel nekem?- kérdezem.
- De. De el kell ismerned, ez így elég érdekes.
- Most nem ez a lényeg. Végül is Abigélt elrabolták!
- Igen. Ez igaz. Van ötleted, hogy mit csináljunk?
Tényleg, mit csináljunk?
Hasonló történetek
6665
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
7557
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hades ·
vagyis futott

Nyssa ·
újításokra szükség van
de nem kell ennyiszer hangsúlyozni, h vámpírok
gondold azt, h eberek. ezok sem mondogatják állandóan, h emberek vgyunk
amúgy szép
engem kiváncsivá tettél

a terjedelem nem minden!

Nyssa

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: