Még csak egy hete történt… de olyan mintha már egy évei itt hagytál volna, ahol a lelkeket temetik, de én még most sem vagyok képes felfogni… vagy csak nem akarom… hogy holnap már nem lesz aki csókkal ébreszt, és ágyba hozza a reggelit. Holnap délbe nem lesz marhasült ebédre, mert eddig csak a te kedvedért volt… Most csirke lesz igen csirke, mert ez a kedvencem, és a gyerekek kedvence. De nyomorúságos lesz az a pillanat, mikor a kis Amy újra ezt kérdezi:
- Papa visszajön, ha megengedjük neki, hogy marhahús legyen ebédre?
…én meg csak fájó tekintettel, könnyfátyollal eltakart szemmel, megrázom a fejem, és így felelek:
- Papa nem jön vissza ebédre, mert ő egy olyan helyen van, ahol az enyémnél sokkal finomabb marhahúst szolgálnak fel.
Ilyenkor kicsit megnyugszik törékeny lelkecskéje, és mint egy igazi, felelősség teljes felnőtt (pedig még csak 5 éves) megkérdezi:
- Akkor a papa boldog, nem? Mert ha igen, hagyni kell elengedni, hogy olyan marhasültet ehessen, amit megérdemel. Mert jó ember.
…így tanít engem kicsiny lányom napról-napra nélküled élni. Kisebb nagyobb sikerekkel, hullámvölgyekkel, amíg ő maga rá nem ébred, hogy hazudtam neki, mert bárhol rendelhetsz marhasültet, de a legfinomabb mindig az lesz, amit én itthon, két kezemmel sütök neked. Ezt még te mondtad…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
te ugye nem az exem vagy? azt becéztem így.