Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Üzenem: Én így írok!

A világon rengeteg gondolkozási mód, és még meg annyi emberfajta létezik. Ki szereti a meseszerű történeteket, ki nem. Van, aki a misztikumokat, van, aki a thrillert részesíti előnyben. Akad, aki romantikázik, vagy éppen ki nem mondott dolgokon rágódik, netán arra figyel, hogy minden egyes szó, amit leír, azzal lenyűgözzön másokat.
Én azok táborába tartozom, akik nem törődnek feltétlenül a formaságokkal, én nem törekszem a tökéletességre, hanem megírok valamit, ami lehet másnak semmit mondó, unalmas, gagyi történet, de úgy gondolom, esélyt adhatok magamnak arra, hogy írjak.

Mint mindenki más esélyt kap, akár az élet más területén is. Van, hogy leülök a számítógép elé, és bambán bámulom a monitort, miközben kirajzolódik bennem egy kép mindazokról, akik hozzászólnak. Aztán egyrészt mérgelődöm, hogy lehettem ilyen béna, hogy szúrhattam el ennyire, talán igazatok van.
Másrészt pedig dacolva gyermeteg énemmel írok tovább. megírok egy olyan történetet, ami ugyanolyan, mint az előző. Kéritek: Ne folytassam! Hát már csak azért is kedvet kapok hozzá, hiszen amit elkezdtem, be kell fejeznem. Ez van, de gondolom ti is így tennétek.

Én 19 éves vagyok, megéltem pár dolgot, viszont a fantáziám lehet nem túl érdekes, így arra törekszem, hogy az írásaimban én, ÉN lehessek, olyan, akiért nem kell rajongani, akit nem kötelező megérteni! Azt, hogy miért zavarodok bele egy-egy dologba, ez nem értem miért kérdés. Hiszen maga az életről szól! Tudni kell a sorok között olvasni. Akár minden egyes leírt szónak megvan a maga rejtett üzenete.
Minden ember kiismerhetetlen, de addig, amíg az események egy szálon futnak, addig alkalmatok lehet arra, hogy félig meddig megismerjétek a főhőst és még talán a mellékszereplőket is. Talán mindenkiben van egy kis valótlan, egy kis rózsaszín köd, amiben elveszik és csak ír, anélkül, hogy belegondolna abba, vajon összefüggésben lesz-e egymással a történet eleje és vége.

Az a lényeg, hogy amíg írunk, amíg véleményezünk, addig tartsunk magunk elé egy tükröt és abba észrevesszük önmagunk titkos üzenetét.
amit senkinek nem kell értenie, senkinek nem kell megfejtenie, csak Ti tudjátok, ettől különleges az amit írunk, mert mindvégig tükröt tartunk magunk elé, abban pedig ott a másik oldal.

Sziasztok!!! cs.mónika
Hasonló történetek
4503
Jelenleg 13 éves vagyok.
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Mint az Egy levél az exnek című művednél is írtam, elgondolkodtató az írásod. Bár mentegetőzésre nincs okod, de ha a bensőd úgy érzi, ennek a művednek is van létjogosultsága. Jobban megismerhetünk általa, s rajta keresztül majd a további novelláidat, esetleg verseidet is.
Persze ezzel együtt egyetértek azzal az olvasói véleménnyel, hogy beküldés előtt mindenképp érdemes átolvasni még egyszer az írást.
További sikereket kívánok!

Ui.: Ha minden igaz, nem szerepelsz a Szerzők között. Ha így van, jelezd e-mailben az oldal szerkesztőjének.

Arikon ·
Szépszép.
Ilyen lennél te?
Érdekes képet alkottam rólad.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: