Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Utolsó Királyság - 8.rész A tengeri farkas falka
2019 .Augusztus 6-dikán a flotta alig fért a kikötőbe a nép ki tódult hogy lássa a hajóinkat éljeneztek és sírtak örömükben .Ekkor felvonták a nemzeti lobogót és a zenekar elkezdte játszani a himnuszt egy angyal hangú kis lány énekelte , a papok kereszteket vittek a zászlós hajóig és megáldották . Kihirdették a népnek hogy holnap indul a flotta hogy le csapjon az ellenségre .Késő este is azon vitatkoztunk hogy ki vezesse a flottát mivel csak olyan vezethete akinek van tengeri hadviselésben tapasztalata .Két lehetőségünk van vagy fel fogadunk egy alkalmas embert tengernagynak vagy valakit aki ért hozzá . Mert volt talon egy Orosz tengernagyunk meg ott volt az aki 2 évvel ezelőtt le váltottunk mert súlyos bűnei voltak ha őt válaszuk ki kell engedni a börtönből még ma .Én azt mondtam hogy béreljük fel az orosz Feliksz Edmundovics Dzerzsinszkij-t aki a Balti flotta parancsnoka volt 1990-től 1991- ig de a Szovjetunió összeomlásáig után egyik államból a másikig kilincselt munkáért és tavaly óta nálunk vendégeskedett adjunk neki pénzt hogy vezesse a flottát és verjen le minden támadást és ne engedjük ki a tömlöcből azt a szörnyet .III. Richárd megköszörülte a torkát majd ivót egy korty ó bort - Bérlejük fel a ruszkit akit ha kell bűnbaknak ként fel is áldozhatunk adjuk oda a neki az 1 évre járó zsoldot .Mennyei királynőnk azt mondta szavazunk aki a több szavazott kapja az nyer a másikat el tüntetjük innen kezeket fel aki a Ruszki mellet van mindenki fel emelete a kezét .Az atya csak ennyit mondott legyen meg Isten akarata és keresztet vettet ránk hívjuk be a ruszkit a trón teremben . Ő Felsége a trónon ült Feliksz Dzerzsinszkij féltérdre ereszkedett és oroszul kezdet beszélni amit Cato fordítót nyelvünkre -Felséges király látom jól döntöttél és engem választottál vedd úgy hogy a csekély zsoldért megnyerem a háborút .Úgy döntöttem csak a rombolókat viszem magammal meg a cirkálókat és két repülőgép hordozót a többi hajó aknásítsa a partok közelében a tengeralattjárók raboljanak ki minden hajót majd küldjék a tenger fenekére merre támadjak ? Cato elhúzta a dolmányából a felhatalmazást és olvasta a parancsot ami így szólt- Én Királyi Felség megparancsolom neked legújabb hívemnek hogy támad meg a Brazil tengerpartot és ha lehet győzze le a Brazil flottát mielőtt egyesül az Argentin flottával. Még ma fussanak ki 21 órakor . Az U-21 es és az U-184- es tengeralattjárók hogy aknásítsák el a Magellán-szorost .
Előző részek
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások