Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra!

Nézz rám, újra itt vagyok! Megint megtettem, megint elrontottam mindent, ugyanúgy ahogy régen! Újra egyedül maradtam, egyedül a fájdalommal, és a mindent elsöprő magánnyal! Újra meg kell tanulnom együtt élni velük! Újra meg kell tanulnom nem gondolni rád, nem gondolni most arra az egy évre, amit együtt töltöttünk! Szeretném, ha tudnád, hogy nem haragszom, nem ég bennem semmiféle bosszúvágy! Csak magamra haragudhatok, bár nem tudom, hogy hol, és miként rontottam el!... de... szeretlek, ugyanúgy, mint 3 évvel ezelőtt... és szeretni foglak ameddig csak élek! Tudom, hogy neked is fáj, ami kettőnkkel történt, fáj, hogy így kellett, hogy vége legyen... ilyen kegyetlenül!
Én veled nőttem fel! Veled tanultam meg mindent, azt, hogy mit jelent szeretni...őszintén, önzetlenül! Tudom, hogy még mindig fiatal vagyok, 17 éves, de annyi szörnyűségen, fájdalmon mentem keresztül, amire te még csak gondolni sem mersz! Nem... ne sajnáljatok...helyre fogom hozni, igenis újra fogom kezdeni, és megmutatom neked is, hogy vagyok valaki! Erős vagyok... leszek! S ha mégsem sikerül, nekem akkor is megéri majd, mert tudom, hogy megpróbáltam! Neked utoljára pedig tiszta szívemből, őszintén kívánom, hogy legyél, nagyon, nagyon boldog!
Hasonló történetek
3830
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Dejooooo ·
Örülök, ha tetszik! Én sem nagyon tudom, hogy mi lenne ez...műfajilag sem nagyon lehetne behatárolni. Olyan novella féleség:) Ez jött ki belőlem! Csak írtam írtam és írtam...de az a kár hogy a befejezést azóta már másképp gondolom, majd jön a "folytatása"!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: