Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újabb történet

A lift nagy zökkenéssel állt meg. Mindhárman egy kicsit megtántorodtunk és ahogy az a katasztrófa filmekben lenni szokott, félelemmel a szemünkben tekintettünk egymásra.

-Na most mi van? - kérdezte a szöszi a barátnôjétôl
-Fogalmam sincs, biztos beragadt ez a szarság.

Hirtelen ötlettôl vezérelve rátenyerelt a sárga csengô gombra az irányítópanelen. Semmi.

-A francba! Ez nem működik

Én csak álltam a sarokban és figyeltem, miközben idegeskednek. nem nagyon izgattam magam az elakadáson, úgyis egy elég kellemetlen találkozóra voltam hivatalos és így legalább kések. És nem kell a sok idióta dagadt izzadt fejét figyelnem, hanem vizsgálhatom ezt a két jóillatú, már - már kurvásan öltözött plázacicát. Olyanok voltak mint két tojás, mindenben egymást utánozták, ugyanolyan minták a körmökön, ugyanolyan magassarkú csizma, ugyanolyan mobiltelefon és ugyanolyan smink.

-Nem tudnál csinálni valamit?- fordult hozzám a szôkébb.

-Van egy üveg pezsgôm!
Hasonló történetek
18461
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29931
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: