Az erdő már rég nem olyan, mint rég.
A levegőt a félelem illata járja át.
Az állatok már csak halvány emlékképekben jelennek meg.
Rég nincs itt semmi,
csak megkopott zuzmók a korhadó fák tövében.
A helység csöndje akaratlanul is, de rabul ejt.
Azt érzed szívesen maradnál, bármi áron,
belegondolsz, hogy, ha meghalnál itt akarnál örök nyugalmadra térni, szükséged van a csendre, a zörrenéstelen, mozdulatlan világra ; mely magával ragad teljesen, a levegőnél is nagyobb szükséged lesz rá.
És mikor már azt hiszed, hogy
e nélkül ezentúl képtelen leszel élni, elkezd izzadni a tenyered,
a szíved gyorsabban ver,
a halántékodon patakokban zúduló izzadság gyülemlik, melynek
minden cseppje kifehéredt lábaidra hullik.
Idegesség lesz úrrá rajtad,
a testeden,
az elméden
és
minden gondolatodon.
Gyötör a félelem.
Már-már elhiszed, hogy ennyi volt,
nincs tovább, meghalsz.
Úgy távozol az élők sorából, hogy nem mondhattad el, igazán fontos neked,
mennyire szereted,
és hogy mennyire fog hiányozni.
Senkinek.
A szíved apró darabokban hullik szét az apadó patak szélén.
A patak csordogálása
előidézi az elmúlt éveid egyes perceit, életednek azokat a pillanatait éled át újra, melyek jelentéktelennek tűntek akkor.
A nyári slágerek egy unalmas bulin,
a szomszédod névnapja,
az utolsó szőlőszem, amit bevettél a szádba a szüretelés idején,
ezek
akkor semmit nem jelentettek neked, de itt bármit megadnál már értük, a régi életedért.
Mert ez már egy új élet kezdete.
Meghallasz egy halk roppanást, majd mégegyet és egyre többet. Felkapsz egy fadarabot, mely lábadnál hevert.
Elmozdítod balra, majd jobbra a fejed, aztán megint és sokszor újra, de nem látsz semmit. A táj összemosódik és egyre elhalványodik szemedben.
Az elmédben él tovább az a világ, melyet nemrég véltél felfedezni...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások