Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tomika

Hát itt vagy... itt fekszel előttem. Nem látlak. A szememmel nem...eltakarnak a könnyeim. De várj! Látlak, igen, kristálytisztán.. .itt bent a szívemben. Látlak, ahogy játszunk, ahogy nevetsz. Látom szüleidet, ahogy aggódó tekintetük egy pillanatra sem enged el. Te nem látod, de anyukád sír. Apukád vállára hajtja fejét és sír. Ő már tudja, amit te még nem. Talán jobb is így... így legalább pár napig még boldog vagy. Te is tudod, hogy baj van, de azt nem, hogy mekkora. Érzed a bajt, látod hogy anyu mennyit sír, engem is láttál már sírni. De miért sírtok? Mindig kérdezted... Hiszen a doktorbácsik meggyógyítottak! Majd a hajam is megnő, ne sírjatok már. Gyere játszani, játsszunk kérlek!
Drága angyalkahang... még most is a fülemben cseng. Úgy imádtalak, különleges volt a kapcsolatunk az első pillanattól kezdve. Egy gyermek mérhetetlenül nagy és tiszta szívével szerettél, és veled én is újra gyerek lettem, nem a babysittered voltam, hanem a barátod. De vége... büszke vagyok rád, mert küzdöttél mindvégig. Sok felnőtt nem bírta volna... de te kibírtad... újra és újra. Nem panaszkodtál, nem sírtál. Inkább tartottad bennünk a lelket. De sajnos már látom, hogy van a szeretetnél nagyobb erő is a Földön. És ez az erő legyőzött téged...
Búcsúzom tőled kicsifiú, te drága angyal! Örökké emlékezni fogok rád! Nyugodj békében Tomika...
Hasonló történetek
5419
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3888
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angyallányka ·
Nagyon meghato egy történet, amit irtál. Sztem gyönyörű! És ha igy történtek a dolgok ahogy irtad, akkor részvétem! :(

petRUSH ·
Köszi a hozzászólásokat! A történet sajnos igaz. Tomi 9 éves volt amikor meghalt, 5 évesen lett rákos. Agydaganata volt és hiába műtötték meg mindig visszajött neki. Bátor kissrác volt mert soha nem panaszkodott és ő tartotta a lelket a szüleiben.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: