Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Temporis Tempestas (Idővihar) 3

A sofőr rákezdte:
- Mit csinált? Megcsikarta az oldalát a gyönyörű, éjfekete limuzinnak!
- Tessék? Még magának áll feljebb? Nem lát a szemétől? Letörte a visszapillantómat!- kezdett hangosabb lenni Endy.
Közben én és Johnny kiszálltunk az autóból.
- Mi az az én autómhoz képest? Megveszi olcsón azt a kínai piacon, míg nekem márkás, drága festéket kell vennem!- mutogatott idegesen a limuzinra.
- Hát ez nem igaz... - döbbent le Endy a sofőr szavain- Maga nyitotta ki az ajtót, nem én!
- De hogy lehet ekkora ökör, hogy betolat ilyen szűk helyre?
- Lát netán valahol más szabad helyet?
- A főút mellett leparkolhatott volna!- flegmáskodott. - És most kártérítést követelek!
- Majd mindjárt adok én olyan kártérítést, maga sznob majom!- tűrte fel az ingujját.
Én és Johnny gyorsan megállítottuk Endy- t, nehogy nekimenjen a pasasnak.
- Gyere Endy, már készülnünk kell!- húztam őt.
Közben Johnny kiszedte a hangszereket az autóból. Úgy toltuk őt magunk előtt nehogy visszaszaladjon.
- Még ő akar kártérítést! Nem sok hiányzott, hogy betörjem az orrát!
- Majd én kifizetem a tükröt. - ajánlotta fel Johnny.
- Nem szükséges, de azért köszönöm. Majd veszek egyet a kínai piacon! - flegmáskodott a parkoló irányába.

Kint már sötét volt. A levegő fülledtségétől nem éreztem jól magam. Besétáltunk a színház külön bejáratán. Én elkezdtem sietni, nehogy összetalálkozzak a főnökkel, aki egyben a karmester is. Endy- ék nagy lassan kullogtak, így én jócskán lehagytam őket.
Gyönyörű, bazi nagy folyosón suhantam át, kikerülve az embereket előttem. A zenekar tagjai. Sokan köszöntek is nekem.
Én leálltam egy magas, folyó dísznövény mellett, ahol egy bőr vörös fotel is volt, felette egy tükörrel. Nekem se kellett több, lehuppantam oda és a hegedűtokot a lábam elé tettem. Velem szemben egy ugyanilyen összeállítás volt. Szóval én pont a fal végénél voltam, mert mellettem és szemben egy másik hatalmas folyosó kereszteződött, amelyeknek a "bejárata" boltíves volt. Ahogy felnéztem, hatalmas kristálycsillárok lógtak a plafonról. A szemben lévő folyosó rövidebb volt, és az ott lévő ajtó vezetett közvetlen a "gödrünkbe", a színpad elé. A földön vörös szőnyeg húzódott végig. A falakon gyönyörű, gigantikus festmények voltak, amik a színház nagyjait ábrázolták.
Gondoltam, hogy felhívom anyámat. Egymás után tárcsáztam is a számot vagy ötször, de nem vette fel.
Jaj de jó... szerencsétlenség tetőfoka...

Egyszer csak mellém settenkedett Diego. Ő is benne van a zenekarban. 27 éves. Rövid fekete haja van, ami hullámos és el-eltakarja a szemét, és így hosszú hatást kelt. Ő is öltönyben volt, bár ő az ingét kiszedte a gatyájából és kint hagyta. A spanyolosság netovábbja. És mégis hegedűs.
- Mi szél hozott szerény fotelomhoz? - kérdeztem.
- Úgy látom, vicces kedvedben vagy! - mosolygott.
- Nagyon... teljes mértékben... - mondtam minden hangsúly nélkül.
- Akkor mindjárt feldobom a kedved, ha szerenádot adok neked! - térdelt le félig.
- Kösz nem. Nem akarom, hogy bárki is hegedüljön nekem - állítottam le Diego- t.
- Jaj Elvira, ennyire rossz volt neked régen?
- Há még szép! Akárkitől megkérdeztem, hogy hegedülne- e nekem, mindenki azt válaszolta, hogy nincs ideje, vagy majd. Ami alatt azt értettem, hogy húzzak a francba. Szadistaság volt, tudod? Úgyhogy most már senki ne próbáljon nekem hegedülni, mert letöröm a karját!- közöltem.
- Ajaj, veszélyes vagy! - mosolygott Diego, és ekkor mellette termett Lucas. Egy kicsit arrébb hivta Diego- t beszélgetni.
Lucas... nos ő... túlságosan lányos volt, még az öltöny se segített túlzottan rajta. Olyan 30 felé járhatott, de senkinek nem árulta el a korát. Rövid, sötétbarna haja volt, ami egy kicsit bekunkorodott, de rövidebb volt a Diego- énál.
Megcsörrent a telefonom. Idegen szám.
- Tessék?
Senki se szólt bele. Erre én letettem.
Egy pár másodpercen belül megint hívtak.
- Tessék? – kérdeztem, még egyelőre nyugodt hangon.
Nem válaszoltak. Ugyanúgy letettem. Harmadszor is hívtak. Felment bennem a pumpa.
- Te perverz disznó, szólalj meg, vagy ne hívogassál!
Ez sem hatott. Újra letették.
Talán ezzel elijesztettem a telefonbetyárt.
Tévedtem… , negyedszer is hívtak. Utoljára fogom felvenni.
- Na mi van? Nincs benned elég kakaó, hogy megszólalj?
Csodák csodájára beleszóltak. Egy férfihang volt.
- Nézd... meg... a... WC- t! - és lecsapta.
Hasonló történetek
5648
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
2870
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: