E szomorú történet mit elmesélek neked, egy őrült szerelemre vet szemet. Talán féltékenység volt az oka, melyből kifolyólag lett a nagy a vita.
Szép tavaszi este, csendes a táj, szerelem tüzében égett egy ifjú pár. Halkan suttogtak, némán csókolóztak. Ám az idő multával a tavaszt nyár követte, a nyarat az ősz hűvös szele. Szerelmük mámora tetőpontra hágott, őrjöngtek egymásért, szőttek szép álmot.
Egy nap mégis vitatkozni kezdtek, s a vita hevében sértő szót kerestek. Végül a fiú megütötte a lányt, majd eléje borult, kérte bocsánatát. Könnyes szemmel mondta:
- Kicsi szerelmem, csak most az egyszer bocsáss meg. Imádlak, szeretlek, ne haragudj rám, e könnyű vétkemet szívből bánom már!
- Tűnj a szemem elől, nem kellesz már nekem, tudd meg, nem szeretlek már téged!
Mint villám mikor lesújt a földre, oly erővel hatott a válasz a fiú szívébe. Felállt, szólni sem tudott, elcsuklott hangja, döbbenetes arccal nézett a lányra. Lehajtotta fejét és elindult az úton, szívébe nyílalt a sajgó fájdalom.
Otthonába érve leroskadt az ágyra, merengve gondolt az elmúlt boldogságra. Tudta, hogy vége, nem jön vissza, utolsó levelét eképpen fogalmazta:
„Unom az életem, tovább nem bírom, inkább a csúf halált választom. Utolsó perceimben azért azt kívánom, ne légy te boldog ezen a világon! Jusson eszedbe, ha többe nem leszek, emlékezz vissza, hogy nagyon szeretlek! Ravatalomhoz ne merj közel jönni, utolsó utamat nélküled fogom megtenni. Megszólal a harang a szomorú napon, gondolj majd rám, könnyeid, fájjon. Temessenek engem a temető sarkába, temető sarkának legkisebb zugába. Ne találjon rám senki a világon. Ha később bántana, boldog úgy érzed, nem leszel, gyere ki majd akkor a zug temetőbe, annak is a legzugabb részébe. Alszom én már örök álmot. Borulj síromra, és rám emlékezz, arra, akit te szerettél!”
Eképpen fejezte be a fiú a levelet, melyre neve helyett egy könnycseppet ejtett.
Ezután elhagyta otthonát, magába zárkózott és csak ment tovább. Nem szólt ő senkinek akivel találkozott, a közelgő halálról ábrándozott. Lassan felkapaszkodott egy szikla tetejére, utolsó pillantást vetett a vidékre. Levetette magát és a mélybe zuhant.
Hiába várták nem jött vissza soha. Egyik zsebében egy levelet találtak, mely megvolt címezve egy barna kislánynak. Olvashatatlan volt, hisz a vértől elázott, csak a címzettről értettek meg pár sort. Nagy fájdalom között eltemették, sírtak a szülei, mert ők is szerették. Volt itt még valaki, akit nem vettek észre, temető kapuban állt talpig feketében. Hogy mit érzett ő e rövid idő alatt, gyötrődött a lelke, s a szíve majd megszakadt. Csak állt némán, a távolba merengett, talán vár rá valaki, akit ő nagyon szeretett. Eképp ábrándozott búsan egymagában.
Sötét este volt, amikor hazaért, szülei kérdezték, de ő nem beszélt. Később, mikor minden elcsendesült, lassan, óvatosan elment. Temetőbe érve lassultak léptei, hívta őt valaki. Halk suttogású szavak szűrődtek ki:
- Meghalt a szeretőd temiattad!
Ismét megzörrennek a fák és egy hangrobogás:
- Sirasd kislány, hisz szeretett téged, de elküldted és kinevetted!
A szellő elsuhan és csendben borul a fejfára. Végső bánatában egy tört ránt elő, s teljesen markolatig a szívébe mártja. Felszökik a vér, s a sírra zuhan, megremeg a teste, s a lelke elsuhan.
Másnap a temetőőr a lány szüleihez búsan megy, halk szavakkal mondja:
- A lányuk nem él már, friss sírhalmon fekszik, s a szívében tőr.
Pillanatnyi csendet zokogás követte, idős házaspár sírt egymást ölelve. Közösen behoztak a halottat a házba, fektettek hófehér ágyra. Csodálatos arcán halvány mosoly látszott. Megkondultak a harangok, vitték a hírt messze, temetés lesz, zúgásuk azt jelezte. Fekete koporsót, fekete ruhába, barátai vitték utolsó útjára. Leeresztették a sír fenekére, oda, ahova a levélben kérte.
Szerelme mellé került koporsója, úgy lelt végül örök nyugalomra.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások