Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilánkok

Szilánkok

Amint arra a poros útra kanyarodunk, felriadok. Ölemben a párna. Ez már nem csak afféle útmenti erdő, ez Az erdő.
Agyam, mint a moszaté, kábult, idegesítően üres az ébredés után. (Nyitvafelejtett fiókos szekrény.) Többször is felébredek, egymás után. Mint amikor tükrök közt bolyongva elfelejtem, hogy valóban létezem.
A kocsi nagy port kavarva megáll, s az ajtócsapódással az utolsó fiók is a helyére kerül. A ház felé az jut eszembe, hogy hat év, meg az, hogy na és. És halvány sejtelemként még az is, hogy vannak emberek, akik kifejezetten élvezik, ahogy a kocsiból kiszállva megcsikordulnak csizmájuk alatt a kavicsok. Nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek. Hat év.
A ház ugyanolyan, igen. Festettünk, hallom fél füllel a hátam mögül.
Hol van a tó? Igen, ott van hátul. A padok is ott vannak. Egyáltalán nem érdekel, kik ültek rajta azóta. Azért jöttem ide, mert akkor itt hagytam valamit. Valamit, amire most szükségem lenne.

A fenyvesben köd dereng… - őszül. Ez nem az a hely. Sarkonfordulok. (Felujjong bennem a moszat, pedig már azt hittem, elküldtem.)
Itt azóta is ugyanaz a sláger. Igazságtalan vagyok a természethez, hiszen itt van minden az étlapon, sőt, slusszpoénként még bizalmasan felém is hajol, és belefonja a délutáni napfényt a hajamba. Cégünk ajándéka, teszi még hozzá, és úgy somolyog, mintha.
Tehát keresek valamit. Nincs a tóban, nincs a szélben, és én arra a hosszú, unalmas vonatútra gondolok, amit a nagy semmiért tettem meg.
Meztelenre vetkőztet a napsütés. Csobbanok. Bőröm selyemmé válik a víz alatt, alattam halak. Most több a tavirózsa, mint akkor. És mekkora csönd. A nádasban szitakötő, a szigeten, úgy száz méterre a parttól szajkó. Piros tükörré válik a víz, távol, a sziget mögött evezőcsobbanás. A gyűrűmet nézem, ahogy örül a víznek és a fénynek.
Én is örülök, bár az érzés egyelőre szokatlan. Megint a vonatút jut eszembe, és az, hogy talán mégsem.
Enyhe fuvallat jön.(Mint amikor álmodban valaki a füledbe fúj.) Kényes gyöngysorrá változik a víztükör, végéről levágtam a csomót. Egy pillanat műve az egész.
Simítsd le elméd felfodrozódott hullámait, hallom valahonnan a köldököm felől, és kedvem lenne kezet fogni magammal.
Ugyanakkor újra tegeződni kezdek a tájjal, mintha ez a vacak hat év nem is lett volna.
Fázni kezdek. Nem süllyedek el, pedig percek óta mozdulatlanul lebegek a vízben.
Most, most volna jó csönddé változni. Fejem fölött gyermekkorom felhői.
A parton aztán hagyom, hogy a fenyőtüskék a talpamba mélyedjenek. Akupunktúra, vigyorgok magamban.
Na, ez is megvolt, de mégse. Jó.
Belepattanok a farmerembe. Kicsit bő, de kényelmes darab. Dudorászva indulok az ösvényen a ház felé. Megszokásból zsebrevágom a kezem. (Szörnyű, milyen öreg vagyok.)
Tenyeremen a vér nyirkos melegét érzem.
Jó kis mondat, röhögök magamban. Nem is tudom, hogy jutott eszembe.
De a kezem tényleg véres. Kihúzom a zsebemből, és már nem is csodálkozom.
Hát itt voltak, végig.
És egyáltalán nem bánom, hogy véresre karcolták a tenyerem.
Hasonló történetek
3886
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4179
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
stimatea ·
A kommentárod után engem is érdekelt, hogy kb mit várhatok "IM memoriam" cím alatt...
Hát, a stílusunk igen különböző, ezt meg kell hagyni, de különben milyen egyhangú lenne ez a portal, nem? :)

lotta ·
hüm, a stíluskülönbözőség olyan, mintha fénygalacsinokkal dobálnánk egymást. vagy mi. nem megy ez nekem péntek este.belőlem nem lesz Tisza Kata,az szent.

coming soon...
stimatea ·
Azóta is várom...
lotta ·
jesszum tök kiment a fejemből.érettségiztem, bocsi
megpróbálhatom még, bár azóta átmentem lírába...www.dokk.hu-n Mátay Kata név alatt megtalálsz..nem is tudom, tudok-e még prózát írni..tudom, szégyen...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: