Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex az érett anyámmal.

Ő a szobájában tv-zet. Én pedig éppen maszturbálni akartam. Leszedtem a netről egy anya-fia szexfilmet. Éppen csak neki kezdtem, amikor anyám belépett, és rajtakapott. Elszégyelltem magamat.

Magyarázkodni kezdtem, mikor anyám azt mondta hogy, ne mondjak semmit. Erre elkapta a farkamat ami szőrös, nagy, és vastag volt. Láttam rajta hogy rég szeretkezett, útóljára mikor engem csinált apámmal, azaz 14 éve. Elkezdte nyalogatni a farkamat. Hamar elélveztem, ami kijött belőlem azt az utolsó cseppig benyelte.
Azt mondta hogy nem szeretni ha szőrös a szerszám. Kiment a fürdőbe, behozta a borotváját, amivel a vaginája körül szokta borotválni magát, és borotva habot is hozott.
A habot felkente a farkam köré, és a herémre is. Aztán szépen, szúrósra leborotválta.

Majd jött a lényeg, le öltöztettem. Ruhában kis melle volt, De amint az ing lekerült róla, megláttam a kér hatalmas mellét. Nyalogattam, csókolgattam, és megmerevedett a bimbója.
Még lejjebb mentem, a hasára tejszínhabot fújtam, és lenyaltam, Nagyon jó érzés volt. A nadrághoz értem. Lehúztam, aztán jött a bugyija, Neki is szőrös volt a nemi szerve. Most én következtem, hát megborotváltam. Szúrósra, mert engem az izgat fel.
Majd széttette a lábait, és lefeküdt, én lehajoltam, a fejemet a lábai közé dugtam, és elkezdtem simogatni, majd két ujjamat beledugtam, nagyokat nyögött. Majd kinyaltam, a csiklója maga volt a gyönyör. Majd elélvezett.
Aztán a seggével is játszottam egy kicsit. Két ujjammal jártam abban is.

Majd azt mondta, hogy szeretné hogy megdugjam, de nem volt nála koton. Szerencsére a bátyám már 18 éves volt, és a barátnőjét már tesztelgette. Én szerencsére megtaláltam az óvszerét.
Felhúztam, majd anyám megfogta, és lefeküdt. Én odamentem mögé, és finoman beletettem. Szűk pinája volt, pedig már 4 gyereke van. Először csak lazán ki-be tologattam, majd azt mondta hogy keményítsek be. Hát és bekeményítettem, és el is mentünk mind a ketten.

Aztán azt mondta, hogy mennyünk le kutyába. A fenekéhez már síkosító kellet, az sajna nem volt, így egy kenőcsöt használtunk. Belement. Nagyokat nyögött ő is is én is. Nagyon élveztem, és megint elment.

Aztán még egy kicsit nyalakodtunk, simogattuk egymást, és ezzel véget ért.

Nagyon élveztük mind a ketten, és azóta is rendszeresen csináljuk ,ha ketten vagyunk itthon!
Hasonló történetek
22943
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18461
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: