Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmük az égben íródott

-…Törj ki balra! – hangzott a rádióból mentő kiáltás, de már későn. Robbanás rázta meg a csillagvadászt. A hajtóművek leálltak és a műszerek halványuló fényükkel mutattak még valami fals információt, majd végképp kialudtak, s a bolygó – melyért napok óta ádáz csata folyt – gravitációjával a légkörbe húzta a tehetetlenül sodródó vadászt. Megpróbálta korrigálni a zuhanást, de ez a típus nem tudott a légkörben tevékenykedni. Mint a kő, úgy zuhant a felszín felé, de a végzetes becsapódás előtt valami erő, mintha egy hatalmas kéz fékezte volna.

Lapos szögben ért földet. Néhányszor felpattant, majd a talajt felszántva csikorogva megállt. A felkavart porfelhő oltalmazó lepelként borult a roncsra, mely hamar előtűnt, mihelyt elült a porfátyol. Fekete füst szállt fel a gépből, mely a már kialudt tűz emléke volt. A gép és annak utasa egyaránt megsérült. A pilóta nehezen mászott ki a füstölgő roncsból, de tudta, csak így van némi esélye, arra hogy életben maradjon. Mikor kiért, neki támasztotta hátát a gépének és a földre csúszott, letépte sisakját, és mélyet lélegezet a friss levegőből. Igazi felüdülés az újra használt oxigén után. A nagy levegővételkor felszisszent, csak most vette észre a sebet, mely a mellkasát csúfította. Az égett szélű, szakadt ruhán át a sebbe nyúlt, s mikor kihúzta kezét, a lenyugvó nap sugarai megcsillantak a véres kesztyűn. Megpróbálta elszorítani a vérző sebet, de nem sok sikerrel. Nem akart elaludni, mert tudta, ha most elalszik, többé nem ébered fel. Ébren akart maradni, mégis elvesztette ezt a csatát, és remegő testel lázas álomba merült.
Mikor felnyitotta szemét egy aranyló búzatáblán találta magát, mely úgy látszott a végtelenségig terül el. Megbabonázottan állt, lelkében végtelen nyugalmat és békét érzett. Lassan lépdelt a telt, érett kalászok között, melyek lágyan simogatták kezét. Észre sem vette, hogy a háta mögött áll valaki.

- Soha nem éreztél ilyen békét és nyugalmat? – gyengéd női hang szólította meg. Amint hátra fordult egy fehér ruhában álló lányt pillantott meg. Barna haja hátra volt fésülve melyet a szél borzolt fel s dobott ár néha arcára néhány tincset. Szeme olyan kék volt, mint hideg téli reggelen az égbolt: mély és igaz. A pilóta halkan szólt hozzá és csak kérdéseket tudott feltenni.
- Ki vagy Te és hol vagyok? Meghaltam? – az utolsó kérdésnél elcsuklott a hangja.
- Nem, nem kell most erre gondolnod. – az ismeretlen lány a fiúhoz lépet és megfogta a kezét. – Még nincs itt az idő, hogy elhagyd a tiéidet. Sok csata vár még rád. Tudom, nem kell mondanom, hogy ne félj, légy bátor. Vigyázz, ne térítsen le semmi a helyes útról!
- Ki vagy, hogy ennyit törődsz velem, mondd el, ha lehet!
- Én vagyok az őrangyalod. Nehezen hiszed el, de így van. – szomorúan hajtotta le a fejét, bánat sugárzott a hangjából.
- Biztos, nem könnyű rám vigyázni. – válaszolta fáradt humorral a pilóta. S mikor visszafordult, látta, hogy őrangyala szomorúan fordította el tekintetét. Arra gondolt, talán rosszat cselekedett.

- Valami rosszat tettem, vagy megbántottalak, hogy nem nézel rám?
- Nem tettél semmi rosszat, és örömmel vigyázok rád! – szelíd, kedves, hangja megigézte a fiút.
- Akkor, miért vagy szomorú? – kérdezet gyanakvóan a vendég.
- Igazán tudni akarod? – kérdezett vissza a tünemény.
- Igen. – válaszolt határozott hangon a pilóta.
- Az bánt, hogy küzdesz az igaz szerelem ellen, annyira, hogy esélyt sem adsz neki, pedig Ő is szeret téged!
- De én… - próbált mentegetőzni a fiú az igazság ellen. Az igazság ellen, amit magának sem tudott beismerni.
- De te? – kérdezett vissza a tünemény – Ő elfogad olyannak, amilyen vagy, megérti a hibáidat. Merd szeretni, ettől soha ne félj! Most itt az idő menj, térj, vissza oda, ahová tartozol! Ne feled én mindig veled leszek. – mikor elhagyták az utolsó szavak az őrangyal ajkát, a fiú felébredt.

Egy ágyban feküdt, ellátták sebét, megmenekült. Társai nem hagyták magára, megmentették életét. Megszorította kezét, s ekkor vette észre, hogy ágy mellet ül s kezét, fogja a navigátora. A nő, akit titkon szeretet. Mindig együtt repültek, csak ez egyszer nem. A családjánál éret a hír, hogy a társa lezuhant. Amint tudott jött, hogy szerelme mellett legyen. Kedves, mosolygós arcát, most könnyek borították s közben halk imát suttogott. Nem akarta elveszíteni azt, akit igazán szeretett. Vidám életre való lány, ő is vadászpilóta akart lenni, de ez az álma nem vált valóra. Navigátornak osztották be. Idővel megbékélt és a legjobb tudása szerint végezte dolgát. S az unalmas, eseménytelen járőrözéseken pilótája mindig hagyta, hogy repülhesse a gépet. Hálás volt érte, de nem ezért a szívességért szeretett bele.

Kedves volt hozzá, kiállt mellette, ha bántották, végtelenül udvarias volt vele. S ha hibát követett el? Nem kiabált, nyugodtan beszélték meg a gondokat, problémákat. A társa mindig ott volt, amikor szüksége volt rá. Sosem csalódott benne.
- Ne sírj, értem nem kár! – „nyugtatta” a lányt mikor megszólította.
- Doktor! Felébredt… - orvosért indult, de egy szerelmes kéz marasztalta.
- Várj, kérlek! Valamit el kell mondanom, míg van erőm.
- Ne beszélj, pihenned kell! – kérlelte a lány, kinek oly boldog lett az arca, mint egy angyalé.
- Mikor lezuhantam… - annyira megsérült és oly fáradt volt, hogy alig kapott levegőt e pár szó kiejtése után.
- Kérlek, hajolj közelebb! – a beteg kérésére a lány föléje hajolt, lágy, selymes haja a fiú arcát cirógatta oly közel voltak egymáshoz.
Kalapált mindkettőjük szíve, vajon most mi lesz velük, mit fog mondani a másik?
- Szeretlek, - nyögte ki a pilóta – szeretlek, csak eddig nem mertem…
A szeretett nő csókja forrasztotta belé a szót. Annak a hölgynek a csókja, aki mindennél jobban szeretett. Igaz szerelem csókjával adtak egymásnak reményt.
- Én is szeretlek, annyira, hogy szó nincs rá, de a szabályzat…
- Megoldjuk, mint már oly sok minden mást. Téged nem akarlak elveszíteni!

S ajkuk újra összeért. Boldogok voltak. Ebben a perben váltak igazán azzá. Békét és megértést találtak egymás karjaiban.

Szerelmük az égben íródott.
Hasonló történetek
5316
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4477
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: