Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szempár

Panka idegesen dobolt a jobb lábával, miközben jobbra-balra nézett. Időnként a telefonjára is ránézett, viszont a mobilján a dátumon és a háttérképén kívül - ami Brigi barátnőjével készült tavaly Balatonalmádiban - nem volt semmi.
-Merre lehet már? - kérdezte magában Panka. - Nem a fiúnak kéne várnia a lányra?
A Széll Kálmán téri metrómegállónál jöttek-mentek az emberek. Mivel 7 óra volt már, ezért egy pár embert látott, akik még munkából mentek haza, de egyre több korabelit látott maga körül, akik társaságban siettek éppen valamerre. Az egyik társaságon rajta maradt a tekintete, pontosabban a társaság egyik fiú tagján. A szemei nagyon ismerősek voltak, és pont, amikor azon gondolkodott, hogy hol láthatta már ezek a szempárokat, egy hang zavarta meg:
-Helló, régóta vársz? - kérdezte mosolyogva egy hang, és Panka hirtelen nem tudta, hogy mit mondjon. Hasonlított ugyan a képeken szereplő fiúra, de arca kerekebb volt, és magasságra is kisebb volt, mint amire számított.
-Óh szia, nem, vagyis de, izé, egy tíz perce vagyok itt körülbelül. - mondta zavarában nevetve Panka.
-Ne haragudj, csak pont hazaért a lakótársam és eldumáltuk az időt. Szóval...igyunk egy kávét? - kérdezte a fiú, Zoli.
Panka eközben még mindig a társaságban lévő fiút nézte, akik tőlük nem messze álltak meg. Mintha ők is még várnának valakit, és eközben a srácnak is feltűnt Panka, néha összenéztek zavartan, majd ki-ki visszafordult a saját társaságához.
-Öhm, ne haragudj, micsoda? Ja igen-igen, persze egy kávé. Tudsz valami jó helyet errefelé?
-Hát nem igazán, reméltem, hogy te ismersz valamit, ha már ugye errefelé laksz, én meg az Örsről jöttem ide ugye miattad- mondta enyhén számonkérően Zoli, miután látta, hogy Panka figyelme és tekintete közben másfelé jár. Az ismeretlen baráti társasághoz végül megérkezett a hiányzó ember, így elindultak a metró felé a mozgólépcsőn, ahol még egy utolsó pillanatra összetalálkozott Panka és az idegen-de-ismerős-szempárú srác tekintete. Panka egy pillanatra elszomorodott, majd ahogy visszanézett Zolira, érezte, hogy már régóta várja a válaszát valamire, amit nem hallott meg.
-Na jó, ide figyelj! Rajtam ne kérj számon semmit légyszíves, ha már nem aktuális képet használsz a profilodon, okés? - mondta Panka idegesen, majd lábai elindultak a mozgólépcső irányába. Már a lépcső felénél járt, amikor eszébe jutott, hogy neki nem is metrózni kell, ösztönösen elindult a társaság, illetve a fiú után. 
Amikor leért a mozgólépcső aljára egy pillanatra elgondolkodott, hogy mi is történt, majd benézett a megállókba. Nem tudta, mit fog csinálni, ha meglátja a társaságot, de döntéseit ezen a ponton már az ösztönei végezték, az esze csak megfigyelt, hogy mi fog történni. Panka szomorúan vette tudomásul, hogy egyik irányba sem látta már meg a keresett szempárt, akik valószínűleg az érkezése előtt már elmehettek egy metróval.
Panka csalódottan elindult felfelé a mozgólépcsőn. Ahogy ment felfelé, átnézett a másik oldalra, ahol éppen Zoli jött lefelé, és ahogy összenéztek, Zoli kinyújtotta rá a nyelvét.
-Igen...ez egy remek döntés volt részemről.-gondolta magában nevetve Panka, ahogy simogatta a menetszél az arcát a mozgólépcsőn felfelé.
 
Hasonló történetek
4669
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7514
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: