Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Schlemil

Pokoli állapotban rohantam az erdőben. Éreztem végzetem, mely most már hamarosan eljön. Most itt fekszem a rohadt avaron, várom a megváltást vagy kárhozatot, de már nem törődnek a túlvilág nagyjai az én sorvadt lelkemmel. Szeptember volt. Kerek háromszáz esztendeje. Azóta fekszem e romok árnyékában. Az erdő ősrégi fái között rohantam. Tudtam akkor, hogy utolér e kárhozat. És akkor megláttam Őt. Bőre már foszladozóban volt, hullabűzt árasztott. Szemei kifolytak, lilás sáv jelezte ezt, amely a szemgödre alatt poshadt. És sírt! És szenvedett! Könnyei marták enyésző húsát, arcán a szenvedés csalhatatlan jele, valaha emberi vonásai a legkisebb szélfuvallatra is eltorzultak. És nevetett! A káröröm, a gúny, amely nevetéséből kiszűrődött, lelkembe hasított. Sárgás, rothadt fogait kivillantva hahotázott. Pár ősz hajszála a legkisebb mozdulatára kihullott. Ahova estek, ott elpusztult az élet, elszáradt a fű, elkorhadt a fa. És továbbra is nevetett, és zokogott, és ez a groteszk élmény volt ebben a legborzasztóbb. Megbénított a jelenség. És akkor megmozdult. Először az árnyéka, aztán ő is, ennek a mozdulatát követve kinyújtotta a kezét. Majd beszélni kezdett, de a szája nem mozgott. Hangja öklendezésszerű volt. Vér buggyant ki a száján, és ahol lecsordult, kivillantak a csontjai.
- Megismersz-e, földi halandó? Nem? Pedig olvastál rólam! Csak banális, korlátolt fantáziád nem enged azonosítani azzal, ahogy elképzeltél! Emlékszel? Saját képére teremtette az embert! Hogy néz ki az emberi test, ha elnyeri végleges formáját?! Így néz ki! –magára bökött - Emlékszel még?! Akaratai kifürkészhetetlenek! Emlékszel? Most rajtad áll a sorsod! Ha megfogod a kezem, velem jössz a mennybe. Ha visszautasítasz, örök kárhozatra lelesz!
Visszautasítottam. És most itt fekszem a rohadt avaron, várom a megváltást vagy kárhozatot. A remény hal meg utoljára…
Hasonló történetek
6618
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
7712
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Paprika ·
Kár, hogy nem folytattad, így se eleje, se vége... Amúgy nem rossz :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: