Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Parton

Tél, a nap fehér, az ég fehér, minden fehér, s a Duna lassú hömpölygését keretbe fogja lusta fényben elnyúló vasárnap délután.
A srácok a parton állnak. Lábukkal rugdossák a porhavat, a szél szinte átfúj rajtuk, mintha jóindulatúan megpróbálná kimosni belőlük az előző éjszaka kigőzölgéseit. A közelükben két, szintén másnapos nagykamasz beszéli meg a hóban ülve az élet dolgait.
A srácok a havat a folyóba rugdossák, kialakítva egy kisebb félszigetet. A víz máris kezdi elmosni.



"Lemaradtam fényévekre... és akkor így... felszedtem egy csajt"

- Szerintem – kezdi egyikük; - ha folytatnánk, előbb-utóbb sikerülne a hóból hidat verni a Dunán.   Másikuk merev, hitetlenkedő tekintettel bámul rá. Elképzel egy hóból épült hidat a Dunán, majd felhorkan.   - Nem – mondja; - nem sikerülne.

„Átírtam a jelszavam ribancra”

Tompa tekintettel, némán állnak tovább. Az árnyak mögöttük a végtelenbe nyúlnak. A harmadik az eget nézve tűnődik.   - Bazmeg, hold van az égen. Fehér.
Senki nem szól.
Másikuk kis idő után megkérdi:   - Szerintetek mik a színek?   A harmadik felélénkül.
- Hát azok ilyen… izé… hát ilyen naón durva.
- Nem ilyen proton… ami így átmegy a falon? – kérdi másikuk.   Egyikük tűnődik.   - Nehéz.

„Az a szerencse hogy a csaj gumiérzékeny… én nem fogok a faszomra húzni gumit… de nem ám!”

Pár percig hallgatnak. Egyikük egyre lanyhábban rugdossa a havat a Dunába, láthatóan letett arról, hogy megvalósítsa tervét.   A harmadik rágyújt egy cigire.   - Nincsenek is színek.
A csönd súlyos, mint a kocsmák tölgyfaasztalai.
- Visszamegyünk a söntésbe?

"Valami macsósat... van egy mikor olyan orgazmusos fejem van... azt nem az túl macsós"

Egyikük besöpri lábával az utolsó adag havat a Dunába. Pár másodpercig bámulja sodrást, amely már elhordta a kicsiny, fehér félszigetet. A folyót lassan megfesti az est mélysége.    - Menjünk.   A srácok nehéz léptekkel visszaindulnak a kocsmából áradó fény felé. Ropogó léptek mérik az időt. Aztán a part üres lesz, a hold fehér, és az ég sötét, az ég sötét.
Hasonló történetek
5393
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4224
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Te jó ég! Ember, mi van veled? Egyébként tudom, hogy tudsz jól, jobban írni, sőt, ez az oldal azt is elviseli, ha valaki éppen csak grafomán, mint én, mint most te. Mindezek ellenére ijesztő a közelmúltad.
BURGONYA ·
A közelmúltam egy rakás fos.

Marokfegyver ·
"Úgy lógok ki a sorból, hogy nem állok be" - mondaná egy bimbózó ismerősöm. Ez az írás elég nehezen lenne besorolható a szicíliai avantgard, a finn népi eposzok és a klasszikus francia költészet között ívelő skatulya-sorba. Gondolom, ezt nem is várja el a szerző. Jó volt megismerni a gumiérzékeny nőt és ezt a novellát!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: