Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ott, túl a rácson...

Minden ott történt, ahol születtem. Csupán egy határ választ el tőle, mégis olyan, mintha a világ másik felére kellett volna költözzek. Zakatolok hazafelé, vonattal. Könnyebb lenne repülővel, de arra nincs pénz, és így biztonságosabb. Nem tudom, miért kellett eljönnöm onnan, de rettenetesen fáj a haza hiánya. Mindenki mondja körülöttem: "Magyar vagyok, magyarnak születtem." Én nem... Magyar vagyok... de nem annak születtem, és soha nem is akartam az lenni. Otthon akarok már lenni. Kinézek az ablakon, és eszembe jutnak mostoha anyámnál töltött éveim...

Mennyit gondoltam rád, szép hazám, mennyire hiányzol, és most, visszaérek hozzád, ha csak egy kis időre is. De örökké a te lányod leszek.

Megcsörren a telefon. Mostohám kegyetlen hangja sipít bele a készülékbe: "Ott vagy már abban a porfészekben?" - Hogy tud ilyet mondani? A hazámra? Az otthonomra?
"Nem, anyám, még nem vagyok ott, a vonaton ülök."
"Akkor jó, remélem, kisiklik!!"

Hogy menjen a francba, nem érdekel.

Kinézek az ablakon, meglátom a jól ismert határt. Na, most jön az ellenőrzés. Jön végig az ellenőr, jegyeket és útleveleket kér. Odanyújtom kedvtelenül, már szeretnék rajta túl lenni, amikor egy kéz a vállamhoz ér. Összerezzenek.

- Szia.
- Jónapot. Mib - odanézek, kedvtelen, nyugtalan, félve - TIBI?? Hát te, itt, mit keresel itt, úristen!
- Tudod, itt dolgozom.
- Barom, erre rájöttem.

Végigfut a vonaton, mindenhol ellenőriz, kiderül, jön tovább. Leül mellém, beszélgetésbe bonyolódunk. Elmesélem, hogy amikor még titkon éltem, mennyit vágytam el, Magyarországra, és hogy egy rácsos kisszobába voltam bezárva. Odaköltöztem, nevelőszülőkhöz, és már csak hazavágyom, mindig, folyton.

De egy mondata él bennem édesapámnak, aki most is az állomáson vár, hiszen utazom haza, immáron örökre:

"Ott, túl a rácson vár egy másik világ, de ne feledd, hazád és családod visszavár, Prága kapuja előtted mindig nyitva áll, és ne feledd, szeretni nem nehéz, csak tudni kell, merre lépsz, és mert az élet csalódás, ne rohanj, csak lépkedj, hogy legyen időd arra, hogy kiheverd, amit az élet a fejedhez vág."
Hasonló történetek
3925
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
2692
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Tetszett a vívódásod… Ilyenekkel van teli az élet.

ILÁJ. ·
Kicsit kesze-kusza, zűrzavaros történet. Nem igazán értem, hogy mi a mondani valója, célja ennek a történetnek. Kissé kaotikus.
Nem nagyon tudok mit mondani erről. (Se jót, se rosszat)

Üdv: ILÁJ.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: