Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ősz az ablakon át

Üdvözlöm Kedves Olvasó! Köszönöm szépen, hogy újra olvasásnyi távolságba kerülhettem Önnel. Induljunk el a betűk útján és pillantsunk rá a természet nagy színpadára.

Így október utolsó napján az íróasztal mögött kissé módosított tudatállapotban veszem fel a tollat. Nem a tegnapi madártejes party mellékhatásai kóvályognak gyomromban, sőt a sok km-es túra levertsége sem oka a fejfájásomnak. A torokgyulladás nagy úr, a testem hőmérsékletét is megemelte és ez okozza a hangulatváltozást. Mégis hiszem, hogy az ember az, akinek képzeli magát. A betegség arra elég, hogy meggátolja szervezetem természetbe való kivonszolását, de a lélek kötetlen marad. A meleg szobából az ablakon át, az utcára nézve indítom útnak érzésvilágom, hogy Önnel együtt bebocsátást kaphassunk a közeli természetbe.

November kapujában már a forróság királynője messze elutazott a déli vidékekre. A hidegek ura veszi át helyét és kénye, kedve szerint borzolja kedélyeinket. Nagykabátba bujtatott gallérig behúzott nyakú emberek sietnek mindenhol a járdán. A száraz falevelek, mint üres szaloncukros papírok zörögnek ideig-óráig a kopaszodó fákon. Az ezerszínű lomkorona részeinek millióit rángatja az északi szél. Már csak emlékeinkben őrizzük a fülemülék csattogását, de gólyáink is messzi földön kelepelnek.

Mégis érdemes ilyenkor, ha (most) másképp nem, gondolatban bakancsba ugranunk egy-egy rövid séta elejéig. November kezdetén már kisebb-nagyobb csoportokban, szinte bárhol megtaláljuk a károgók nagy csapatát. Persze év közben is összefuthatunk velük vagy gyakoribb dolmányos unokatestvérükkel, de a vetési varjak igazi szezonja az őszi időszakban kezdődik. Gondolom, ilyenkor Kedves Olvasó is leveri az árakat a biztonságosan őrzött ládikákról, amikből erre az alkalomra összegyűjtött hangulatok garmadát zárta el. Ki marad érzéketlen varjúsereg kááár kááár kórusának hallatán… Amint a fekete madarak ellepik az eget, talán Ön is megnyugvással nyugtázza, hát újra eljöttek. Ki tudna elképzelni egy túrát, miként surranónk szolid zörgéssel csörtet bele a szivárvány színeiben pompázó lehullott száraz lombokba a fölöttünk megcsendülő varjúk hangja nélkül.

Persze jómagam is láttam az egyik kereskedelmi TV-n, miként szenzáció éhes műsor készítők a csodaszép tollas barátaink emberre való veszélyességét latolgatták. A filmben varjúk helyett csókákat mutogató gárda izmos riogatásba kezdett, hogy szerintük eme okos madarak megtámadnak a náluk sokszor termetesebb embereket. Ilyenkor is hányingerrel torkomban ütközök a butaság népszerűségével. Párszor már találkoztam a fekete sereggel, de még egyszer tapasztaltam - nem is olvastam - szemükben véres elszántságot. Sőt! Csattogó csőrükkel és riogató szárcsapásokkal sem indítottak ellenem megsemmisítő csapást. Sokak a kullancstól is félnek. Bevallom, én is. Ezért kenem magam riasztószerekkel, öltözködöm helyesen és így indulok el a végeérhetetlen ösvényeken. De eddig hányan haltak meg a fenti veszélyforrásoktól? Mindenki fél, retteg a járványok kitörésétől is. Van is mitől félni. Az országutakon történt balesetek során akár ezt az írást olvasva hányan sebesülnek meg? Melyik veszélyesebb? Az erdőjárás helyett beülni a pléhdobozokba és mozgáshiányból adódó betegségekkel küzdeni? Mekkora reális veszélyt jelent a mérleg két serpenyője? Merre mozdul ki? Úgy gondolom, aki akar, az figyelje a híradást, rettegjen. Ha van kedvük hozzá és így érzik jól magukat, ám legyen. Tegyünk meg mindent az ellen, hogy elkerüljük a betegséget, igaz, néha így is belefuthatunk pl. egy torokgyulladásba. De ne éljünk rettegésben. Inkább törjük azon a fejünket, idén is találkozunk-e a csonttollúakkal? A süvöltők népes csapata ismét elárassza majd parkjainkat, kertjeinket? Az ablakon kinézve újra látjuk-e a széncinegék, kékcinegék és a hosszú farkú őszapók seregét? Talán a tarka fejű tengelicek is vendégei lesznek a terített asztalnak? Újra ellátogat hozzánk a vaskos csőrű madár? Tudja Kedves Olvasó, az a tollas barátunk, ki – a karácsonyra gyermekének vásárolt madárhatározó könyvből előkeresett és beazonosított – meggyvágó. Decemberben szemtanúja lehetünk-e újra a zöldikék csemegésének? A víg kedélyű csuszka tesz-e egy kitérőt az etető felé? A karvaly szintén megpróbálja elemelni a lakodalmi asztalról az egyik vendégünket? Talán olyan ismeretlen ismerőst is láthatunk, kivel még nem hozott össze a sors?

Megtudjuk majd idővel, addig viszont a vadludak gágogása töltse fel füleinket őszi hangulattal.


Madárbaráti üdvözlettel:


Nagy Kornél
Hasonló történetek
2692
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3925
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
KORNÉL MÉG MINDIG TE VAGY AZ ISTEN!!!! :angry:
Nagy Kornél ·
Szia Burgonya!

Na, erre mit írjak? Túlzásokba esni én szoktam, de most már látom, hogy Te is. Igazán kedves az ilyen véleményt olvasni és remélem, hogy a későbbiekben sem változik majd meg a véleményed.

Nagyon szépen köszönöm!

Kornél

angyallány ·
Szia Kornél!
Tényleg nagyon jó "Téged" olvasni... Az ember..erre a kis időre talán azt is elfelejtheti.."hova tartozik"..:'((
Elrepíted az olvasót messzire...kiemeled a Valóság zord világából...és meseországban teszed le...
Olvasás közben pedig kiderül -én legalább is rájövök- hogy "EZ A VALÓSÁG"!! Csak elzárja szemünk elől egy kapu, mely mögött ott állnak a természet Nagy Csodái...elől pedig csak az anyagi javakért folytatott értelmetlen harc áll...:'((( ..és ebben a harcban ott vergődünk mi is...emberek...:'((
És aki nem nyitja ki lelki szemeit, azelőtt mindig is zárva fog maradni ez a kapu!!!
Írásaid mindig segítenek abban...hogy az én szemeim életem végéig nyitva maradjanak... És a sok fájdalom, csalódás, bánat se tudja újra kulcsra zárni ama kaput.. KÖSZÖNÖM!!!

Üdvözlettel: Andrea
Nagy Kornél ·
Szia Andrea!

Ha lehetek ennyire őszinte, ez a célom az írásokkal. Megható látni, olvasni miként valósul meg az író esték eredményei, hiszen a Te soraidban van mindaz, amiért az ember tollat ragad és adja közzé az átélt élményeit. Épp nemrég szembesültem azzal, micsoda rabszolgamunka az értékelés nélküli robot. A Te véleményedet olvasva erősíti meg bennem azt, hogy érdemes TV helyett írni és közzé tenni.
Köszönöm!

Kornél

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: