Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nézz ki az ablakon

Nézz ki az ablakon, nézd a természet erőit, nézzed, hogyan tépázza a szél a fákat, a bokrokat, nézzed, hogyan esik az eső. Ezek a természet erői, ami felett nincs hatalmunk. Ilyen időbe az ember legtöbbször meghúzódik a házába, s csak onnan nézi a szelet, s az esőt. Egy lány viszont nincs otthon, a Dunaparton ül egy padon, haját szél tépi, ruháját eső áztatja. Ő mégse megy el onnan, csak nézi a vizet, azt a vizet, ami innen sok-sok kilométerre legjobb barátja halálát okozta. Átkozza az egész életet, hogy miért azok halnak meg, akik nem érdemlik meg a halált, s miért nem halnak meg azok, akik megérdemlik a halált. A lány csak sírt, s a tavalyi augusztus elsejei napra gondolt, arra a napra, mikor mély depresszióba esett, s empátiája rengeteg emberbe elveszett. Szörnyű volt neki, hogy legjobb barátja utoljára ránézett, s ugrott, s meghalt, akkor is ilyen idő volt, eső zuhogott, szél fújt. S mikor már barátja nem élt, akkor hiába kiáltozott esőbe, hogy hívja már valaki a mentőt, senki se segített, mintha ott se lett volna. Barátai találták meg teljesen összetörve, beszélni alig tudott, csak sírt, egyfolytában sírt, ő is meg akart halni, nem tudta felfogni, hogy elveszítette azt az embert, aki mindig vigasztalta, lebeszélte öngyilkosságról, vigyázott rá, mint az őrangyala, s elhitette vele, hogy az élet szép…
Hasonló történetek
10383
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4652
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
empátiája rengeteg emberbe elveszett

Tudjuk, mit akartál írni, de ilyen szókapcsolat nincs.
Sutyo ·
Mit kellett volna helyette írni?
No0oB ·
Azt neked kell tudni.

Egy egyszerű ötlet: ...nem viseltetett többé empátiával mások iránt.

Kicsit körülményes, viszont nem egyszerűbb lett volna írni: attól kezdve nem volt többé megértő és együttérző másokkal.
Csak ha már föltétlen ragaszkodsz az empátiához.

miss_lena ·
Engem is megfogott, de egyet azért mondanék : ´nincs olyan ember, aki megérdemli a halált, legalábbis ezt nem mi döntjük el ... persze tudom, h bizonyos helyzetekben, mint pl. ez, nem érdekli az embert, és mindenfélét mondd..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: