David képtelen elengedni Angelina formás seggét. imádja ahogy az a markába passzol, mintha a két felület egymásnak lett volna teremtve. imádja ahogy Angelina verejtékező teste az övével együtt, ütemesen mozog, s az újra, s újra öléhez csattan, az izzadságtól ragadó bőrfelületek összeragadnak, csak hogy egy határozott mozdulattal újra eltávoldojanak egymástól, pont ahogy David hintázó heréi Angelina parázna pinájához csattannak minden döfésnél, s a lány vaginája éhesen fogadja be a fiú falloszát.
A félsötét szobába csupán a hold fénye világít be, az is épp csak annyira hogy David számára tökéletesen kivehető legyen a lány formás háta, barack formájú ülepe, és világosbarna haja. a szobát átjárja a féktelen baszással járó összes hang és illat. a vadállatias csattogás, a lány szenvédelyes nyögései, az ágy szerelmes recsegése, de a két test, a férfi és a női parfüm, a két nemiszerv és a nemrég bontott koton illata is átjárja a szobát, s olyan erős, hogy szinte érinteni lehet.
"Annyira jó vagy!" szeli át a szobát a fiú mély, szenvedéllyel és izgalommal teli hangja.
Angelina száját egy újabb gyöngéd nyögés hagyja el, ahogy a kanca erősen megmarkolja a lepedőt, s minden erejével a szerelme öle felé irányítja testét. Teste minden porcikája reagál a teret kitöltő testre, ami mintha pont tökéletesen a rés betömésére lett volna kitalálva. Azonban nem csupán szerelme ereje, és férfiassága nyújt neki örömöt. Egyre tudatosabbá vált számára hogy kancaként, egy kimondhatatlanul különleges hatalma van csődöre felett.
"Csak...ennyit tudsz?" nyögi, majd válla föllött, fejét hátrafordítva mélyen, s izgatóan szerelme szemeibe néz, Barna írisze egyéválik a szoba sötétjével. Egy játékosan gonosz mosoly ül ki arcára. "fogadok hogy egy pillanat alatt találnék valakit, aki ezerszer jobban tud baszni nálad"
David marka egyre szorosabban szorítja Angelina picsáját, lökései határozottabbak, erősebbek lesznek, minden mozdulata egy kellemes késszúrással ér fel. "Nem mernéd" dörmögi vissza, de Angelina jól ismeri szerelmét, s azonnal mrghallja az izgalmat szavaiban.
"Azt hiszed?" kérdezi kihívóan. míg jobb karjával továbbra is testét támasztja, bal kezével hátranyúl, arany karórája megcsillan a hold fényében, ahogy gyengéden David hajába túr. "elég pasi benne lenne hogy megdugjon míg te nézel baby", a lány szenvedélyes halk szavaiban David legizgatóbb fantáziái tükröződnek.
David lélegzete felerősödik, csípője megremeg. "Nem mernéd" ismétle, azonban hangja ezúttal gyengébb, kissé bizonytalanabb.
Angelina játékosan kuncog, majd szemeit lehunyva megragadja az ágytámlát támaszkét, s mélyen, állatiasan felnyög amint David mozgása a hallottaknak köszönhetően egyre vadabb és szenvedélyesebb. "Ez az David! Basszál mintha csak a tiéd lennék! Mintha csak te kényesztetnél!" Nyögi a lány teljes erővel.
"Az enyém vagy Angelina!" Visszhangzik David mély hangja, ahogy ujjai a lány húsába fúródnak.
"Csak szeretnéd!" Kontráz rá a lány, hangja tele szenvedéllyel. "Bárkit megkaphatok, és ki is használom". Angelina hagyja hogy elmerüljön a féktelen dugás nyújtotta testi örömökben, s úgy érzi pontosan tudja mire van szüksége szerelmének. Most ő irányít. Ha akarja, David egy pillanat alatt elélvez. Ajkait szóra nyitva folytatja, mocskosabbnál mocskosabb szavakkat formálva.
"Multkor amikor házibuliba mentem...megcsaltalak...Roland vold a fiú neve...kibaszott nagy farka volt, hatalmas! Soha nem fogsz hozzá felérni. Azóta nem is érezlek. Lehet újra meglátogatom, és te semmit sem tehetsz ellene!" Nyögi a lány, a tudatban elmélyülve, Szerelme féltékenysége csupán növeli az élvezetük minőségét.
David csípőmozgása botladozik, akadozik, fasza megremeg a lány pinájában. "Ahh te mocskos kurva! Félre akarsz baszni megint mi? És még a pofámba is mered mondani! Te büdös kurva!" Nyögi a srác hangosan, az orgazmusa elötti pillanatokban, erősen megragadva a lány picsáját.
"Az vagyok David! Egy olcsó kurva! a te mocskos ribancod! Egy hűtlen szuka aki imád félrekúrni! Imád téged megcsalni! Szóval basszál! Basszál keményen!" Izgatja Angelina, s egy erőteljes, férfias nyögés kíséretében Dávid heréinek tartalma egy tankot megszégyenítő erővel robban ki a húsból készült lőfegyver lyukából, csak hogy a méretes mennyiségű gecitöltény, a faszon feszülő gumiban végezze, a petesejtet soha el nem érve, a sötétség martalékába vessző milliónyi spermium, sírba is vigye magával David és Angelina perverz titkait.
A villámháború befejezésével David lassan kihúzta faszát barátnője pinájából. Angelina lassan, egy fáradt mosollyan fordul szerelméhez, s átkarolva őt egy lágy csókot nyom ajkára. "mondtam hogy imádni fogod" suttogja a lány, fiúja ajkaitól csupán centikre.
"Ezért úgy utállak" Mondja David, de hangjában sem harag, sem neheztelés nem fedezhető fel, sokkal inkább izgalom, s játékosság.
"dehogy is..." suttogja a lány, gyengéden David ajkaira harapva. Barna szemei egyenesen Davidéba tekintenek, ahogy lágyan végigsimítja a fiú arcát. "Imádsz érte!"