Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

My Story

…A lány már könnyes szemeivel ránézett a fiúra. Érezte, hogy ezt nem kellett volna, nem kellett volna megsérteni őt, szánt szándékkal, hisz semmi olyat nem tett, amiért ezt érdemelné, mindig szerette, - bár a fiú ezt nem tudta.
Dühösen felpattant megfogva a fiú táskáját, amit abban a pillanatban hozzá is vágott, és rohant… Rohant el, maga sem tudta merre… de a végén az iskola hátsó udvarán találta magát. A hó csendben szállt, kavarogva.., az egész világ a lány körül forgott, ő megtántorodott és térdre rogyott, érezte, hogy a könnyek megáradt folyóként gördülnek le az arcán… amit a kezébe temetett, és hangtalanul sírt, mikor egyszer csak érezte, hogy valaki lehajol hozzá, és gyengéden elhúzza a kezét arcáról. A lány könnyes szemekkel felnézett, érezte, hogy ki az. Ismerős, ugyanazon gyönyörű, szelíd tekintet nézett vissza rá. Tudta, hogy a fiú az, de még sem hitte el,…már nem akarta. A fájdalom ekkor már nem volt benne, eltűnt, ahogy a gyengéd ujjakat érezte a kezén, és az aggódó tekintet az arcán, érezte, hogy szeretve van, érezte a melegséget, ami hirtelen elöntötte teljes valóját. Érezte, ahogyan a fiú szorosan magához öleli, és habár szeme még mindig könnyes volt, visszaölelte a fiút, állát gyengén a fiú vállára helyezve, még könnyfátyol volt a szemén,de a könny már nem a havas talajra gördült, hanem szobája padlójára.
Újból álmodott valamit, újból átélte azt, amit sosem fog igazából megélni. Tudja, hogy a fiú sosem fog utána rohanni, hogy sosem fogja meg a kezét, hogy nem fogja tiszta szerelemből átölelni. Bocsánatot sem fog kérni, nem érzi azt, hogy kellene. A fiú a lány iránt nem érez semmit, Ő mást szeret, és a lány tudja, hogy hiába remél csodát, mert csoda soha sem lesz…
Hasonló történetek
3722
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3116
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
IronCat ·
Én tsak az nem értem, h mi az, h a csaj bunkózik?
Miről beszél Noob ? nem bunkózik... ezt az egészet álmodja... hogy "dejó lenne ha a srác bostit kérne",és álmában is azért öleli vissza a srácot, mert a szeretet százszor erősebb, annál, hogy megmakacsolja magát...mind1, ezt úgy sem kell elmagyarázni, aki érti, érti, aki nem, nem.... :smile:
Lotus ·
Már írtam neki is, de csak arról van szó, amit én is mondtam alább, hogy nem azonnal egyértelmű, és ő is félreértette. Ne hergeld magad!:)))))) :heart_eyes:

IronCat ·
Tsak jó érzés volt látni a töténetemet a toplista elején látni... Oan széles mosoly volt az arcomon, mikor olvastam a hsz-eket... Belegondoltam, hogy ien sok jót sem mondott nekem még senki, nagyon jó volt:o))) Akárhányszor újra olvasom, mosolygok:o)
Szóval mégegyszer köszönöm mindenkinek;o) Örömet okoztatok:o))) :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: