Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mostohaapa zsarol

Éppen hazaértrm az iskolából örömmel láttam hogy senki sincs otthon így nem is pazaroltam az időt bementem a szobámba levettem a nadrágomat és neki is fogtam beírni a keresőbe a kedvenc pornó oldalam nevét.Már éppen kellőképpen be voltam nedvesedve a sok csikló simogatás után(magamnak csak úgy szoktam csinálni) amikor zajt hallottam magam mellől.A mostoha apám állt ott a nadrágján látható dudorral.Azt sem tudtam szégyenebmen hogyan takargassam magam hogyan lehetséges hogy nem vettem észre hogy bejött a szobába? Amíg én próbáltam takargatni magam addig ő (60 év körüli pasas sose szerettem) megszólalt:
-hagyd csak ne takargasd magad úgyis láttalak már.
És akkor elmesélte hogy már régóta felfedezte hogy én miket csinálok le is videózta nem is egyszer titokban egy rejtett kamerával.Teljesen megsemmisültem mert azt sem tudtam mit mondjak.Csak azt hittem hogy ez a vég mert ezek után megzsarolt hogy ha nem csinálhat vrlem amit szeretne akkor felteszi minden lehetséges helyre a videóimat amin tisztán kivehrtő hogy én vagyok elküldi az anyámnak mindezt úgy hogy senki sem fogja tudni hogy ő van mindemögött.Nagyon megijedtem nem akartam ezt tudtam tönkre fogja tenni az életemet ha ez kikerül de neki sem akartam odaadni magam.Elkezdtem keservesen sírni könyörögni fenyegetni mindent beadtam egy órán keresztül de semmi sem használt végül beadtam a derekamat hogy csináljon velem amit akar gondoltam csak egy alkalom utána valahogy megszerzek minden bizonyítékot és vége lesz ennek a rémálomnak.
-Vetkőzz le teljesen hadd lássalak.
Nem volt mit tegyek megszégyenülve mindenem levettrm.Elég nagy melleim vannak anyámmal ellentétben a puncim szőrtelen volt pont azelőtt borotváltam le.Mostohaapám odajött hozzám az ágyra és elkedte gyúrni a melleimet.
-istenem mekkora csöcseid vannak nagyon régóta várom hogy meggoghassam őket.
Ezután mindkét mellbimbómat becsípte az újjai közé és elkezdte húzogatni büngyürgetni amíg meg nem keményedtek teljesen.
-feküdj le az ágyra és tedd szét a lábaidat-jött a következő parancs.
Tettem amit mondott nem volt más választásom.Mellémfeküdt a mellbimbómat a szájába vette teljesen undorodtam tőle miközben kezélev a pinám fele haladt.Mikor megtalálta amit keresett mutatóujjával nedvet kent a csiklómra és elkezdte izgatni.Meg kell hagyni az öreg nagyon jól csinálta nem akartam de elkezdett mozogni a csípőm.
-tetszik ugye te kis kúrva milyen nedves vagy.
-Ahh nem hagyd abba.-mondtam vagyis inkább nyögtem mert pontosan eltalálta ahogy szeretem.
-Ezaz élvezz te kis kúrva.
Nem akartam de egyre több nedvet kent a csiklómra és egyre jobban mozgatta az újját közben a mellemet szopdosta és olyanokot mondott hogy sokall jobb vagyok mint az anyám alig várja hogy megbasszon meg hogy leszopjam kinyaljon.Ezek mind sokat segítettek nagy remegések közt elélveztem akármennyire nem akartam.Hogy tovább nyújtsam élvezeteimet rátette az újját a csiklómra és ott tartotta.Mikor teljesen nedvesen véget értek a rángások mostohaapám felált és azt mondta öltözzek fel most jött be anyám kocsija a felhajtóra.Mielőtt otthagyott volna felált farokkal visszafordult és így szólt:
-este visszajövök hogy ezt mind viszonozd.Azzal kiment engem otthagyva...
 
Folytassam?
Hozzászólások
Mátéka ·
Ne folytasd! Tele van helyesirasi hibával...

kamilla10 ·
A pontozást nem kell komolyan venni. Errefelé ez csak fogyatékosok játszótere. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: