Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mint a villám

(merengés)

Egy hideg, szeles őszi nap Kassa útján. Aki volt már ott az tudja, hogy milyen. Épp várom a 20-as autóbuszt, meghúzódva a sarokban, egy megállóban. Van még kb. 2 percem a buszig, elmerengek egy picit:

Előttem egy fiatal pár, összebújva, mint az újdonsült szerelmespár. De most a Szél kényszeríttette őket szoros pózba. A megálló túlsó sarkában, egy öregedő asszonyka táskáját szorítva didereg. S kettőnk között egy fiatal anyuka gyermekével. Tipikus „plázacica”, a mobil a jobb kezében, a másikban cigi. Kisfia pedig mellette állva figyeli az útszéli galambokat. Szürke, városi galambok, az útmentén próbálják megkeresni az aznapi betevőjüket. A három galamb felröppen. Elsuhan egy autó, majd a galambok ismét visszaszállnak vadászterületükre tovább keresgélni. A kissrácnak tetszik a dolog, hisz nevet rajtuk. (De jó neki. Nem?) Úgy érezheti, hogy új játszótársakra talál a galambok személyében, s tesz is pár lépést feléjük. – Maradj itt ! – parancsol rá az anyja. Megszeppenve bár, de tovább lépked. A galambok újra felröppenek, s ezek után az események felpörögtek. Balra pillantva meglátom a sebesen közeledő fekete autót.

Még 100 méter: A kissrác úgy gondolhatta, hogy ezt nem hadja annyiban, s a galambok után szalad.

Még 80 méter: A galambok elrepültek, s a kissrác az útközepén megállva integet utánuk.

Még 60 méter: Az anya is megpillantja a fekete autót, (talán egy Merci, vagy egy Audi, jaj nem ismerem én ezeket az autómárkákat). Aleeeeeeex ! ! ! – de torkaszakadtából.

Még 40 méter: Csináljon már valaki valamit ! Szaladj már te hülye, hisz a te gyereked.

Még 20 méter: Ledobom hátizsákom, s elrugaszkodok a megálló sarokvasától.

Még 10 méter: Léptem vagy hármat. Alex is észrevette a fekete autót.

Még 5 méter: Rálépek az útpadkára, s megpróbálok még jobban elrugaszkodni.

Még 4 méter: Ez az utolsó lépés.

Még 3 méter: Elrugaszkodok, magamhoz ölelve Alexot felugrok a levegőbe.(hátha át tudom ugrani)

Még 2 méter: A sofőr szemébe nézek.

Még Nincs tovább. Nagy feketeség és a nagy semmi. Olyan, mintha egy végtelen szobában röpülnék. Semmi sincs ott, csak én és senki más. Csak egy hang: BÍP. A hang felé fordulok. Mégegyszer: BÍP. Kezd kitisztulni. Eleinte foltok, majd alakok, s végül a 20-as busz. Látom amint az anyuka Akexszel kezében leül az egyik ülésbe. Alex felém fordul, s rám mosolyog: BÍP-BÍP-BÍP, az ajtók bezárulnak, s a 20-as busz ott hagy. Még nézek utána, majd órámra pillantok. 15 perc a következő buszig. Háát...
... van még egy kis időm egy merengéshez.
Hasonló történetek
10216
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
5573
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
A merengés-keret nagyon összefogja a ki-mit-tesz-vagy-nem-ha történetet. Ügyes, nagyon tetszett...

Tűzmadár ·
Valóban ügyes, gratulálok. Az otthoni példányodban javaslom kihúzni a negyedik mondatból a „a buszig” részt. Szerintem, fölösleges.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: