Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mindenkivel megtörténhet

- Na de miért ment oda? – kérdezte Gyuri. Hisztérikus volt a hangja. – Én még mindig csak azt kérdezem, mi a fasznak ment oda hozzá?
Sebő zordul nézett a barátjára.
- Szerinted? Hülyegyerek! Azért ment el Viktorkához, hogy jó keményen megdugassa magát!
Gyuri megdermedt.
- Ezt nem hiszem el - suttogta. - Ezt nem…
- Ugyan már! Hát mikor dugtál a barátnőddel utoljára? Egy hete? Kettő? Egy hónapja?
Gyuri csak nézett.
- Nem ez a lényeg - mondta Sebő. - Hanem az, hogy miért jött így vissza tőle.
Az előttük, az ágyon heverő Ildikóra mutatott.
A lányon látszott, hogy valaha csinos lehetett. Az alakja még most is jó volt, legalábbis deréktól lefelé.
Mert a felett egy vérző, megdagadt húsdaganat volt az egész lány.
Aki ráadásul jajgatott.
Gyuri üvöltve esett neki, cibálni kezdte a feldagadt vállakat:
- Te kurva, te basztál azzal a…
- Ááááá - sikoltott a lány, és vér fröccsent a szájából. Kiköpte egy elrothadt fogát, mire Gyuri lehányta őt az undortól.
Sebő összeszorított szájjal nézte a szánalmas teremtményt, és összeszorított fogai között szűrte:
- Ó, Gyuri, te fasz…
Odakinn a ház előtt egy épp leparkoló teherautó dudája harsant.
Gyuri és Sebő összenéztek, az ágyon heverő test alatt pedig híg széklet foltja kezdett el terjengeni.
Kivágódott a vezetőfülke ajtaja, és kiáltás harsant:
- Ildi drágám, itt vagy?
A hang kásás volt, és mintha egy tó fenekéről szólt volna. Az ember pedig (ember?), aki a szavakat kiejtette, leírhatatlan volt.
- Drágááám…
Gyuri és Sebő le voltak döbbenve. Bénultan figyelték, ahogyan a lény, aki talán valaha Viktor volt, feléjük csoszogott.
Viktor feje olyan volt, mint egy paprikaszínnel lelocsolt traktorbelső. A száj feketén csámcsogott ebben a reménytelen ábrázatban, gurgulázva szólongatta a szeretőjét. Szíve szaporán vert nyitott, véres inaktól csöpögő mellkasában.
- Adjátok vissza a drágámat…
Gyuri elé ugrott, és dühtől vicsorogva a szemébe köpte:
- Vigyed bazdmeg, vigyed ezt a kurvát…
Viktor egy pillanatra megtorpant. Nézték egymást Gyurival.
- Jókai kései műveiben több volt a romantika, mint a realizmus - mondta Viktor, és leharapta Gyuri fejét.
Sebő felsikoltott, mikor meghallotta a csont nedves ropogását. Nekiiramodott az ajtónak, és közben látta, hogy Viktor a szájába tömi barátja egész testét, miközben vigyorog, akár egy szifiliszes cápa.
- Az úr legyen velünk!
Sebő kirohant a napfényes utcára, és nyargalt, nyargalt végig a kertvároson, miközben azon gondolkodott, a lányok vágya elég e valaha a veszély iránt, a veszély megtermékenyíti-e az emberi elmét, és hogy Az Arany Ember jelentősebb alkotás e, mint az Öregember nem vén ember.
Nem tudta, nyomában van-e Viktor.
Nyomában volt.
Már a város széli horgásztónál járt, amikor a rémalak elkapta, tőből kitépve az egyik karját.
A fájdalomtól üvöltő Sebő a földre roskadt, megváltásért könyörögve harapdálta az út porát, és alig hallotta Viktor szavait:
- Állt a faszom, míg Gyurinak nem. Jól megdugtam a mohó punciját. Élvezte a csibe.
Sebő üvöltése rekedt vonyításba fúlt, amikor Viktor az agyaraival csontig feltépte a húst a hátán.
- A Tesco Valeu energiadrink, az baszott be nekünk. Vedeltük egy hétig, amíg az a puhapöcsű németbe volt. És toltuk neki.
Sebő meghalt, amikor Viktor letépte koponyájának csúcsát, és kikanalazta a fejéből az agyvelőt.
- Jókai összes volt a polcon a fejünk felett. Azt néztem mindig, miközben lovagolt a kiccsaj. Érdekes volt.
Viktor tűnődve zabálta Sebő agyvelejét. Csontjairól csöpögni kezdett a hús.
- Csak a drink, a Value. Az bebaszott. A tököm tudja, miért.
Mire bealkonyult, és a rendőrök a helyszínre értek, Viktor tökéletesen elbomlott.
Elbomlott, akár egy környezetbarát bevásárlótáska.
Hasonló történetek
10131
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
7294
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
DE ÖSSZEDOBTAM VALAMI MÁSFÉLÉT A KEDVEDÉÉRT AZ IMÉNT. HAMAROSAN JÖN!

NagySöndör ·
Ez inkább vicces volt, mint rémisztő :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: