Egy szőke göndör hajú kisfiú sétál a homokos tengerparti dűnéken, egyszerre ráérik a vizelés, megfogja bájos kis fütyijét, ahogy azt az apjától tanulta fiúsan és S alakot pisil a homokba. Hirtelen megjelenik valamivel idősebb énje, és teljes erőből elkezd vele üvöltözni:
- Nézd meg, tiszta húgy vagyok! Behúgyoztam miattad! Mondtam, hogy mielőtt brunyálnál szólj, hogy ki tudjak menni a WC-re. A kisfiú elkezd sírni és elrohan. A nagyobbik érez egy kis bűntudatot, de hamar lerázza.
Egy gyönyörű meztelen nőtt lát napozni a homokban. Ő már nemcsak vizelésre használja, neki már farka van. Előveszi a duzzadt erekkel körbe hálózott hímvesszejét a pizsamájából és elkezdi kényeztetni az ötcombú asszonnyal. Éppenhogy elélvez, megjelenik a felnőtt énje. Lekever neki egy hatalmas pofont.
- Hányszor mondjam, hogy ha vered a faszodat szóljál, már megint csak úgy elsültem álmomban az ágyban, az asszony mellett. Tudod milyen ciki ez már harmincévesen? - a fiú nem tudja. Ő is csak sértődötten elrohan. A nő még mindig ott fekszik. Ez az én már felnőtt és határozott. Odamegy a nőhöz, és illedelmesen megkérdezi megdughatja-e? - Természetesen! -és a férfi jól megdugja.
Épp mikor harmadszor élvez a nőbe, megjelenik az idős énje .
- Hogy mi a fenéért nem tudsz csomót kötni rá? Élvezed kínozni nyolcvan éves impotens énedet? - erre megjelenik a másik kettő énje is.
A nő a halott felesége, aki nem öregedett de emiatt meghalt rákban. Az öreg tehetetlenül lehuppan a földre. Káromkodni van kedve. Vallásos ezért az első szót elnyeli, de a többi kirobban belőle-....bassza meg!
Aztán eldől és elkezd keservesen zokogni.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Grat!
:flushed:
Mivel több írását is olvastam, s a gondolatai, műveinek mondanivalója tetszett, úgy vélem ebben a férfiban van valami zseniális. Viszont a vulgaritása miatt nem engedném ide a gyermekem, ne ezt a stílust tanulja meg…