Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese itt, mese ott I

Ha elkiáltom magam egy társaságban, hogy MESE mindenki mást mond. A felnőttek legyintenek, hogy „ugyan már nem vagyunk mi gyerekek.” A fiatalok elkezdenek finnyáskodni, hogy milyen dedos az aki még hisz bennük. A gyerekek pedig – kik a mese által léteznek- futva jönnek hozzám, „milyen mese, én is akarom hallani!”

Ebben a világban viszont már a gyerekek többsége sem hisz a tündékben, a manókban, a törpékben és a gonosz sárkányokban, mostohákban vagy éppen a mágusokba kik lehetnek jók is.
De mi van a másik világgal? Vajon a mesebeli lények mit szólnának, ha valaki közülük megkérdezné, „héy , ti hisztek a földi egyszerűségben?” Vajon abban a világban mi vagyunk a mese? A polgárok lennének a jó alattvalók a politikusok meg a gonosz királyok?

Egy mese kapott szárnyra – még a közelmúltban – fiatalokról, kik megtalálták a kaput és hozzá a kulcsot. Ez a fiatal egy 17 éves lány, ki a történtek után nem mert nem hinni a mesékben. A lányt Helénának hívták. Kedves nevéhez hideg belső társult tüzes szemekkel melyekből minden gonoszat kilát az ki nem kegyeire pályázik. Heléna a haverjaival volt egy erdőben ahol rém történeteket meséltek egymásnak. Heléna nem hitt az ilyenekben. Mégis ő tudta elmesélni a legnagyobb átéléssel történeteit. Talán ez azzal magyarázható, hogy lelke mélyén hitt bennük, de ő ezt nem fogta fel.

Miközben a mi világunkban Heléna a haverjaival borzongtak a tűznél, addig a másik világ egyazon erdejében egy Tünde mondott efféle rémtörténeteket kicsit másképp. Armenika nagyon fiatal volt, alig töltötte be 600. életévét de már jól forgatta kését melyet a combjához erősítve mindig magánál tartott. Éppen azt mesélte, hogy az éj leple alatt egy földi jön ide hosszú puskájával és megöli őket. A többiek csak nevettek, Armenika nemes egyszerűséggel mesélte tovább a paródiát, mit egyébként rémtörténetnek szánt. A fiatal tünde erős egyéniség volt, mégis nagyon sokat mosolygott szeme hideg kék volt, de a melegség csak úgy áradt belőle. És így mindenki kedvelte. Armenika felállt hogy az erdőbe mehessen elvégezni dolgát, a mi világunkban Heléna ugyanezt tette.

Botladozva elindultak egymáshoz, de ekkor a két világ még zárva volt. Valami csillogott a földön, ami egy kulcs volt. Heléna felvette és ekkor egy tükör jelent meg előtte. Nem saját magát látta, hanem egy vele egymagasságú hegyes fülü tündét. Armenika is látta tükröt, elösször megijedt, hogy egy földi halandót lát tüzes szemekkel. Felemelte tenyerét és a tükörre tette, Heléna ugyan így tett. És ekkor történt valami furcsa. A két világ most egybe olvadt. A kettő egy lett. De ez csak annyira történt meg, hogy a két idegen helyet cseréljen egymás testében és világában. Csak szemüket vihették magukkal. Helénának testébe beköltözött Armenika és így kék szeme lett az egyénnek. Armenika testével ugyan ez történt.
Még látták egymást de már a másik oldalról. Hirtelen eltűntek egymás szeme elöl.

Kezdetét vette a rend felborulásának!
Hasonló történetek
4012
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
3922
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lotus ·
Érdekesnek ígérkezik!
Várnám a folytatást!

Szivacs ·
Nekem erről a Kis herceg" jut eszembe :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: