Ezt a rövidke karcolatot 12 évesen írtam. Ez volt az első komoly próbálkozásom. Az egyik kedvencem.
„Te olyan kemény szívű vagy, soha nem sírsz!” Kemény szívű? Nem... nem vagyok az... Nem sírok, az igaz. Hogy miért? Nem tudom. Talán már elsírtam az összes könnyemet. Talán csak úgy gondolom, nem érdemes. Talán csak nem akarok... de leginkább nem tudok. Aki sír, annak könnyeivel együtt távozik bánata, de bennem mind megmarad, együtt él velem, formáz, alakít, elszomorít. De ez a szomorúság különös képességet ad nekem. A szívem mindent megért, meghallja az elrejtett fájdalmakat, de miközben pajtásait hallgatja, egyre marcangolóbban tör rá a szomorúság, a fájdalom, a gyűlölet és a bánat... De minden bánathoz kapcsolódik valami apró öröm, ami a csalódás előtt talált rám. Ez a múltam és szeretem. Szeretem a bánatot, mert öröm kapcsolódik hozzá, gyűlölöm az örömöt, mert csalódás követi. Szeretem a múltam, mert tele volt szeretettel, örömmel, fajdalommal és bánattal. Szeretem, mert megtanított érezni... szenvedni, segített, hogy talpon maradjak, óvatosságra intett. Szeretem, mert segített elhelyezkedni az életben, mert elfogadtatta velem a tényeket, s az érzékeny kislányból magabiztos lánnyá alakított...
Régen sokat sírtam, ha bántottak, nem titkoltam érzéseimet. Így kiszolgáltatott lettem, és kinevettek, mondván, gyenge vagyok. Gúnyosak voltak, és nem sírtak soha... mert az erősek nem sírnak. Azóta nem sírok. Régen boldogabb voltam... sírnom kéne... Már nem tudok... Már nem fogok... Befejeztem örökre...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
A szavakkal is ugyanez van. Az erős kimondja, a gyáva magába zárja. A gyenge nem kűzd.. Az erő MINDIG belülről kell hogy fakadjon.. belőled kell fakadnia, a lényedből.. Persze a csomagolás sem elhanyagolandó..
Nincs erős, és nincs gyenge, nincs bátor, és nincs gyáva, csak szituáció van, és ember. Más-más helyzetet, más-más ember másként old meg. Talán gyáva az, ki székre ugrik az egér elől, de a szomszéd gyermekét kimenti a lángokból?
Nem értem, miért erős, aki kimondja, miért gyáva, aki nem. A szavak, csak szavak. Elővetíthetik a személyiséget, de igazából a tettek azok, mik számítanak.
A szélsőségek soha nem jók, mert rugalmatlanok, szinte képtelenek az alkalmazkodásra.