Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Májusi eső

Iskola után fáradtan, éhesen, ámde megkönnyebbülten, és a hétvége tudatával mentem fel nagyapámékhoz. Igaz, még csak május volt, a hőséget szinte elviselhetetlennek éreztem az előző, hűvösebb hónapok után.
A párás levegő még kellemetlenebbé tette a magas hőmérsékletet, a dombnak felfelé néha még a levegővétel is nehezebbnek tűnt.
Az akkor nyíló ezerféle virág illata is inkább bántónak érződött, mint kellemesnek.
Ahogy beértem a házba, első utam a csaphoz vezetett, és nem törődve felhevült testemmel, minden intés ellenére egy húzásra megittam egy hatalmas pohár hideg vizet.
Mivel az ebéd még nem készült el, kimentem a kertbe nézelődni. A kerti hinta melletti futórózsa szépen virágzott, mint mindig, a hatalmas tuja ágain halvány színű kékes-zöld termések ékeskedtek.

Kisétáltam az eperfához, amit nagyapám még az én kedvemért ültetett, és elégedetten szemléltem a most növekvő gyümölcsöket.
Már alig vártam, hogy érezzem az édes, talán kissé vizes faeper ízét.
A levegő közben megmozdult, de nem az a kellemes, üdítő tavaszi szellő fújt, hanem erős, forró, balzsamos szél... A zápor hírnöke.
Felnéztem az égre, és láttam: bizony sűrű esőfelhők érkeznek a Karancs felől.
Ezzel nem is igazán törődtem egy darabig, de amikor magamon éreztem az első esőcseppeket, felszaladtam az emeletre. Éppen időben, mert szinte azonnal, ahogy felértem, megeredt a zápor.

Úgy látszott, mintha a fenyőerdő, a kert ködben lenne a sűrű vízcseppektől.
A hőmérséklet érezhetően lecsökkent, de nem annyira, hogy dideregjek, inkább jól is esett a kis hűvös. A levegő is kitisztult, a virágillatban elvegyült a nedves föld tiszta illata.
Kikönyököltem a korlátra, és hallgattam a fejem fölött kopogó esőcseppek monoton, mégis megnyugtató zaját.
Kinyújtottam a kezem, és hagytam, hogy a víz belecsorogjon a tenyerembe. Kellemes volt érezni a langyos esővíz simaságát.

De amilyen gyorsan jött ez a zivatar, olyan gyorsan véget is ért, de én még ottmaradtam nézelődni az új életre kelt tájban.
A tavaszi üde zöld levelek még kellemesebb árnyalatot vettek fel, és a szirmokon gyöngyként ülő kicsi cseppek is meseszép látványt nyújtottak.
Hirtelen valami megvillant a pünkösdi rózsa levelei között. Kicsit előrébb hajoltam, hogy jobban lássam, mi okozza ezt a pontszerű fényt.
A növény egyik levelében összegyűlt egy kevés víz, és az újra előbukkanó Nap fényét visszaverte.
Gyönyörű volt...
Talán csak az akkori hangulatom miatt, de akkor úgy éreztem, egy kisebb csodának vagyok a szemtanúja.

Tudtam, a fénynek ezt a játékát csak én láthatom, az emeletről könyökölve...
Szépnek éreztem, de szomorúnak is... Szomorúnak, hogy a természetnek ezt a kis csodáját nem oszthatom meg senkivel.
Addig néztem a vörös szirmok és a zöld levelek közötti gyémántcsillogást, amíg a Nap arrébb nem haladt az égen, de magamban megőriztem a természet eme kis ajándékát.
Hasonló történetek
7480
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3774
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Meloe ·
Köszi ismét! :)
A többi hasonló novellám is hamarosan fent lesz
moon-sun ·
Nagyon szép lett,felüditet és még boldogabb is lettem tölle,hogy bele gondoltam hogy az ilyen kis csodák milyen széppé teszik az emberek hétköznapjait...
Meloe ·
Ez, amit leírtam, aznap egészen feldobott. Örülök, hogy másokkal is meg tudtam osztani az érzést. :)

Szelene ·
Kétszer olvastam végig a novellát. Tudod mi tetszett meg benne? Az a nemes egyszerűség ahogyan írsz a természet egy apró kis történéséről.
Müller Péter Boldogság című könyvéből jutott szembe egy gondolat: Úgy voltál abban a pillanatban "ahogy köll."...egy pillanatnyi apró boldogság.Örülök, hogy olvashattalak.
Meloe ·
Én örülök, hogy olvastál :) És persze annak is, ogy tetszett a művem!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: