Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lorya Stiphin

1975-ben látta meg a napvilágot. Azt a napot, melyet a mai napig átkozott napnak emlegetnek az újságok és az emberek. Kedd! Ezen a nyári napon gyilkolták meg Minidivarelt a Niuplikonok legendás vezérét. Halála pusztulást jelentett… és átka melyet arra az egy emberre mondott, ki meggyilkolta, emberek tömegének halálát jelentette…
A gyilkosa ki féltestvére volt Minidivarelnek kínkeserves halállal végezte. Napról-napra öregebb és gyengébb lett, míg egy éjjelen porrá omlott szét, mintha szénné égették volna csontjait…

A hagyományok szerint minden 6. Évben 1 embert feláldoznak, s lelkét Minidivarelnek ajándékozzák. Ennek a kiválasztottnak az „Átkozott Kedden” kellett születnie, ami 1975. Június 3. Hetének keddi napja volt. Úgy tartották Niuplikon lakói, hogyha a megfelelő időben egyesül a kiválasztott nő lelke Minidivarellel akkor egy terhes nő, aki 1975. Június 3. Hetének keddjén fogant meg és gyermeke fiú lesz, az ő testében fog Minidivarel újjászületni.
Most mikor 1999-et írunk újabb kiválasztottat találtak. A lány, aki nemsokára 24 éves lesz, ápolónőként tevékenykedik.

Ő az Akisziak leszármazottja. Az Akisziak voltak Niuplikon első vezérei az 1711-es években. A vezérek elárulták a várost és ezért kellett 1924-ben meggyilkolni őket, és új vezért találni. Így lett Minidivarel Niuplikon hírhedt vezére, akivel béke költözött a város népességére.
Most Június 2. Hetében járunk, és Vasárnapot írunk. Az áldozás végrehajtója Olikin Maquired, aki az első szertartást is tartotta 1981-ben, úgy gondolja, most beteljesedik minden. Szerinte Minidivarel újjászületése azt jelenti, hogy új Istent ünnepelhetnek majd…
A Sileder temetőben most is több százan gyűltek össze, hogy Minidivarel sírjánál elénekeljék az „ébredés” versét mellyel köszöntik és várják őt.
Hétfő! E napot csak „Szent Hétfőnek” hívják. A hagyomány és hiedelem szerint ez a nap töri meg az „Átkozott Keddet” és egy új világ kezdetét indítja el. A kiválasztott lelkének tisztának és egészségesnek kell lennie. Ha valaha is bűnt követett el, akkor az egyesülés kárhozatottal végződik.

Lorya már érezte és tudta is, hogy ő az, aki holnap elbúcsúzik az élettől mindörökre. Szülei, akik már elhunytak, nem élték túl az 1991-es mészárlást, amelyet KineRidele a Szirfelik királya vitt véghez. Niuplikon csak egy útba eső rész volt KineRidele pusztító hadjáratának. Néhány száz embert köztük Lorya szüleit is meggyilkolták, de megölték Minidivarel hű szolgáját is…

Kedd! Pontosan 12 órakor kell elvenni a kiválasztott életét. Az emberek már összegyűltek a Mideráns templomban, amelyben még anno Minidivarel született.
Közelgett az óra. Loryat két 44 éves nőnek kell az oltárhoz vezetnie. Az oltár mely piros selyemmel volt letakarva, már 3 áldozáson esett át. Most immár 24 évvel később elkezdődött a 4. Áldozás. 11 óra 45 percet üt a templom órája. Az emberek elkezdik énekelni az „ébredés” versét. A pap az oltáron fekvő lány meztelen testére cukrot szór, minek köszönhetően édesebb lesz az egyesülése Minidivarellel. Melleire Minidivarel sírjából vett földet hint, ami a tisztaságot visz lelkébe. Az emberek befejezték a verset, most már kevesebb, mint öt perc van hátra. A pap e szavakat olvassa fel, mielőtt a lány szívébe döfne egy hegyes karót. Ő szerintük, ha a szívet átszúrják, akkor az a lélek már nem térhet vissza kísérteni, és nem tud újjászületni, hogy rontást küldjön az ővele végző papra…
„Élet árán élet… Életből világot teremet néked… Új élet új világ… Vár mi reánk… S jöjj el hozzánk…”

E szavak elhangzása után ismét elkezdték az „ébredés” versét, melynek szavaiban megemlítik azt a kaput amelyen át fog lépni Minidivarel. A pap végrehajtotta az áldozást. A juharfából kifaragott karót mélyen a lány szívébe szúrta, hogy minél hamarabb eljusson lelke Minidivarelhez.
Lorya sikolyától zengett a templom, s egy távolabbi otthonban megpecsételődött két ember szerelmi kapcsolata…
Az idő hirtelen átváltott tomboló szélre, mely után vihar és villámok cikáztak a felhők alatt. Az égen fekete felhők csaptak össze… Percek múlva eltűnt a vihar, a szél és ismét napsütés uralta az időt… a szertartás vége után a lány holtestést a templom mellett lévő ”kis temetőben” temették le.

Napok, hetek, majd hónapok teltek el, de semmi. Majd mikor a 6. Hónap jött el, azaz December volt történt valami. De nem az, amit vártak, hanem rosszabb. Sokkal, de sokkal rosszabb. Megszületett egy gyermek, aki abban az időben fogant meg. A koraszülött fiú nem egy új világot, hanem a halált hozta el Niuplikon lakói számára. Egy betegséget vagy inkább átkot?
E borzasztó időszakot száz-százötven ember élt túl, de ők az azt követő fertőzésben lelték halálukat…
Niuplikon városát eltörölték és egyesítették Szirfelik és Peddveratus városával. Az uralkodó, pedig KineRidele lett…
A vezér felesége 2001-ben egy fiút szült férjének. A gyermek lesz az új vezér miután KineRidele meghal…
Hasonló történetek
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5584
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Charoon ·
hát ez így elsőre elég sokkoló. ne haragudj meg rám, de semmit nem sikerült felfognom belőle. jó, megölték azt a lányt, de miért? a végén ki ment hozzá kihez? millen város pusztult el? nem is folytatoim a kérdéseket, lehet, hogy ismernem kellene a háttértörténetet hogy megértsem az itt leírtakat... (?)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: