Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lelkem megoldása

Anna vagyok. Pszichiátriára kerültem. Elmesélem azt is, hogy miért.
Találkoztam vele. Mindenki látta rajtunk, hogy ez szerelem, mégpedig első látásra. Mindez az új munkahelyemen történt. Sokat küzdöttem azért, hogy oda kerüljek, nem akartam elrontani, hogy a munkatársammal járok.
De egyszerűen csak RÁ gondoltam. Ha lehunytam a szemem, akkor csillogó, kékes-szürkés szemét láttam magam előtt. Vagy amikor a haját simogatom, feje ölemben nyugszik. Éreztem illatát, vagy ahogy átölelt.
Hatalmas lelki nyomás volt rajtam, szükségem volt rá. Ezért végül belementem. Viszont, egyhangúvá vált az egész kapcsolat. Kiveszett a tűz, a lobogás leszelídült és már csak halványan égett.

Ugyanakkor megismertem egy srácot. Kedves volt, helyes, csodaszép szemekkel. Okos és értelmes. Egyszóval álompasi.
De én nem mertem szakítani, és ő is tudta, hogy van barátom, mégis találkozgattunk, kézen fogva mászkáltunk, csodás volt vele lenni.
Amikor mosolyogva nézett a szemembe, alig álltam meg, hogy megcsókoljam. Persze ő is erre gondolt, látszott a szemén, éreztem a mosolyában, a gondolataiban.
Nem tudtam, mit tegyek. A lobogás, a tűz, az adrenalin a mindenem. Viszont nem mertem szakítani. Mély depresszió lett a vége.
Átmentem a barátomhoz, hogy elmondjam, depis vagyok, és nem tudom vele folytatni a kapcsolatot.

Amikor bementem hozzá a kulcsommal, őrült kép tárult a szemem elé. Láttam magam előtt, ahogyan egy lánnyal hentereg az ágyon. Berontottam, de aludt. Kimentem, fogtam egy konyhakést és visszamentem. Felemeltem, de rájöttem, hogy túl könnyű halál lenne neki. Egy könnyű simítás az arcon, megvártam, amíg felfogja, hogy én vagyok, és lecsaptam. Először a lábába állítottam, és élveztem az üvöltését. Majd a hasába, a karjába… Vadul csapkodtam, élveztem ordítását és a vére repkedett köröttem. Majd egyszer csak elnémult.
Elkezdtem kutatni a házában bizonyíték után. Hogy volt ott valaki. De semmi. Kettőnkről készült képek, a szobrai, fényképek. Semmi…
Üvöltve, hörögve zokogtam a nappaliban. Két napig csak ültem a szoba közepén, és könnyek tengere folyt az arcomon.
Majd átmentem a másik sráchoz. Aránylag jókedvűen, hogy már semmi nem áll közénk.
Bekopogtam, de semmi. Álltam egy darabig, majd körbejártam a házat és bemásztam egy ablakon.
Zajok szűrődtek ki a hálószobából. Bementem. A kezemben még mindig ott volt a kés. Mikor benyitottam, egy lány éppen hatalmas élvezetben részesítette álmaim férfiját. Nem vették észre, hogy ott vagyok. A kés újra lecsapott. Először férfiasságát vesztette el, majd a fejét is. A lány először elájult, aztán ájultban kést kapott a mellébe.

A rendőröket riasztotta valamelyik kurva szomszéd. Ott találtak a padlón zokogva, ölelgetve meggyilkolt kedvesemet, és mellettem a kés. Vallatóra fogtak.
Elárultam, hogy mennyire élveztem az áldozatokból frissen kiserkent vér szagát, azt, ahogyan ordibáltak, ahogyan esedeztek, hogy hagyjam abba.
Bezártak. Szörnyű volt. Bűz vett körül, és mindenki megbámult.
Majd áthoztak ide. Őrültek, és habzó szájú, zavaros tekintetű emberek rohangának köröttem. Nemsokára én is ilyen leszek. Érzem…
Hasonló történetek
7255
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
7128
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Fekete Rózsa ·
Ejha...ijesztő...remélem velem nemfog előfordulni ilyesmi..szegény pasi..ilyen az élet.. :blush: csak az a baj hogy egy kicsit rövid,de nem rossz

Falatka ·
azért remélem nem fog elmebetegségig fajulni a dolog, de álítólag az összes író és kültő kissé abnormális volt, szal csak szakmai ártalom :smile:
köszike a kritikákat :heart_eyes:

pussz

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: