Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kölcsönös örömszerzés.

 
Zsuzsa szívta a nagy faszt a geci folyt a nő csöcsein és szép nagy geci tócsa volt már a csaj lábainál. Zsuzsa guggolt a férfi előtt és mohón szívta a merev faszt.
– Húgyoznom kell. – mondta a nő majd a szőnyegre hugyozott.
A férfi szőke rövid hajú volt, nagy sörhasától nem látta a saját faszát.
– Mindjárt kapsz egy adag gecit. – mondta a férfi kulturáltan.
Zsuzsának kurva nagy csöcsei voltak és fazonra igazított pinája. A pina szőr szív alakúra volt borotválva.
A nő érezte, hogy köpköd a fasz így hát mohón nyelte a forró, túrós gecit.
A férfi miután végzet a szekrény felé indult.
– Iszákosok vagyunk be kellene baszni.- mondta a nőnek.
Zsuzsa felállt és állva lehúgyozta a kanapét.
– Károly! Tudod engem izgat mikor a húgyomtól elrohad a kanapéd.
- Engem pedig a következő izgat. A  lábaid belerakod a finom marha pörköltbe és pedig lenyalogatom róla a szaftot.
– Kulturált úriember vagy.
– Igen. Most nekem is húgyozni kell le szeretném hugyozni a hajad.
– Megtiszteltedének veszem csődörön.
A férfi lehúzta a faszkalapról a bőrt és a húgysugarat a nő rövid szőke hajara irányította.
– Jó lucskos a pinád, szeretem a kenyeret a jó lucskos pinádba dugni majd jó ízűen elfogyasztom.
– Iszákos fasz vagy!
– Köszi! Ez jól esett!
– Iszákos ringyó vagy!
– Ha ilyen szépeket mondasz nekem akkor elpirulok.
– Jó büdös húgyszag van a szobában. Lehugyoztál szinte mindent.
– A kurva faszomba be akarok baszni. Van lőréd?
– A kurva picsába! Neked nincs faszod! Pinád van! Vedeljünk a kurva picsa faszba be akarok baszni.
– Akkor igyunk.
Károly a polcról levett egy fél literes műanyag üveget.
– Fasza jó házi pálinka. – mondta a férfi.
Ketten megitták.
Károly utána a merev faszát bedugta Zsuzsa szaros picsájába és verte.
– Kurva merev a faszod mit vettél be?
– Potencianövelőt. Három hétig kurva merev lesz a faszom. Ahogy elnézem a faszom mikor kihúzom a picsádból meg kell állapítanom, hogy jó szaros a segged.
– Basszál.
– Jó érzés?
– Kurva szar de be vagyok baszva ilyenkor szeretem ha picsába megbasznak.
Béla gyorsan járatta a faszát Zsuzsa szaros seggébe.
– Baszál. – mondta Zsuzsa.
– Baszlak. – válaszolt Károly.
– A kurva gecis, szaros picsám jól szétbasztad. Most le akarom szopni a saját szarom, illetve a gecit a büdös faszodról. 
Károly felhördült. Érezte, hogy köpködi a fasza a túrós gecit. Kihúzta és rögtön Zsuzsa szájához rakta aki leült a húgyos kanapéra és mohón szopta a büdös, szaros faszt. Közben hugyozott.
Zsuzsa miután tisztára szopta a faszt alkoholt keresett a szobába. Talált egy liter bort. Húzóra megitta. -Ettől tudok hugyozni. – mondta vidáman.
Béla nézte a részeg nőt és feltűnt neki, hogy Zsuzsa szája szaros.
– Csokis a szád.
Zsuzsa lenyalta majd lenyelte 
– Áll a faszod te hülye!
– Baszd meg! Három hétig állni fog.
Látom, hogy be vagy baszva. Feküdj le kényelmesen a lucskos pinád meg akarom baszni.
– Valódi úriember vagy.
– Én is így gondolom és a környezetem is így vélekedik rólam.
– Baszál meg te hülye iszákos fasz! 
– Ha ilyen szépeket mondasz nekem akkor rögtön köpködi a büdös faszom a túrós gecit.
– Jó gyorsan vered a faszod.
– Szeretem mikor mozognak a csöcseid.
Károly keményen verte a faszát. Zsuzsa nagy mellei mozogtak. A kanapé úszott a húgyba és büdös volt. Zsuzsa és Béla a kanapén basztak. 
A férfi néha gyengéden megfogta a nő melleit és finoman szívta a bimbókat.
– Hugyoznom kell. – mondta Zsuzsa.
Béla kihúzta a faszát majd felsegítette Zsuzsát a kanapéról. A csaj állva a térdeit kicsit behajlítva lehúgyozta a szőnyeget.
– Éhes lettem a húgy szagtól. – mondta Károly.
– Az alkohol miatt lettél éhes.
– Igyunk. Baszd meg!
Béla levett a polcról egy fél literes műanyag üveget.
– Fasza jó házi pálinka.
Mind a ketten kimentek a konyhába. Béla levett a gáztűzhelyről egy nagy fazekat amibe marhapörkölt volt és lerakta a járólapra. Zsuzsa tudta jól, hogy mit vár tőle a férfi. Belelépet a fazékba és érezte, hogy picit meleg a marhapörkölt. Majd leült egy székre és úgy már kényelmesen tudta a lábát a fazékba rakni,. Mikor kivette Béla mohón nyalta a pörkölt szaftot Zsuzsa büdös lábairól. 
– Van egy jó ötletem. – mondta a nő.
– Mire gondoltál?
– Belehúgyozok a pörköltbe.
– Nagyon jó ötlet.
Béla a csaj pinájához rakta a fazekat és Zsuzsa bele húgyozott. 
Majd újra ahogy előzőleg is a férfi nyalta a csaj lábiról a pörkölt szaftot és egy darab kenyeret pedig megmártott Zsuzsa lucskos pinájába és jóízűen megette. Sőt a nő szaros picsájába is próbált a kenyeret bedugni kisebb, nagyobb sikerrel. 
– Kívánom a lőrét. – jelentette ki Zsuzsa.
– Iszákos faszok vagyunk. Válaszolt Béla.
Felváltva itták az újabb adag házi pálinkát végül elfogyott. Bebaszva lefeküdtek a húgyos, szaros kanapéra és elaludtak.
4 órával később felébredtek lezuhanyoztak. Károly öltönyt, Zsuzsa kiskosztümöt vett fel és elindultak a polgári létbe.
Egy idős nő aki nem festette a haját nézte a büdös kanapét.
– A fiatal pár már megint jót bulizott én mint takarítónő rendet csinálok utánuk. Amihez hozzátartozik, hogy rendelek új kanapét és szőnyeget.. Boldogan végzem a munkám mert anyagilag megbecsülnek. – mondta az idős takarítónő és rágyújtott egy nagyon drága szivarra
 
 
Hozzászólások
További hozzászólások »
69Monica ·
Szia! 24 éves vonzó, szép testű, igényes, domináns hölgy vagyok csupasz, illatos puncival és szép kerek popsival. ;) Ha felkeltettem az érdeklődésed, várom leveled a - http://69sexual.site

BURGONYA ·
KIVÁLÓ!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: