Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ki nem hagynám

Niobe izgatott volt. Nem nagyon, csak annyira mint ahogy akkor szokott valaki izgulni, ha ismeretlen emberekkel való találkozás előtt áll. A meghívás Tatiana barátnőjén keresztül jött, aki az elmúlt néhány héten minden lehetséges alkalommal az újonnan szerzett ismerőséről áradozott. Niobe semmi meglepőt nem talált abban, hogy Tatiana egy ennyire csodálnivaló nőt képes vonzani. A barátnője meseszép volt: telt keblű, szőke, napi edzéssel karban tartott testtel.
Tatiana már kezdettől fogva szerette volna ha Niobe és új barátnője találkoznak, de eddig a lány naptára ezt nem tette lehetővé. Most viszont talált rá alkalmat, úgyhogy ott álltak a hatalmas, szinte fenyegetően nagy ház bejárata előtt. Niobe lelki nyugalmát az sem hozta helyre, amit Tatiana korábban mondott neki arról hogy mire számíthat. A társalgásuk Niobe ártatlan kérdésével kezdődött, amivel tanácsot kért arra hogy mit vegyen fel.
-Valami könnyen levehetőt. -jött a válasz a telefonvonal másik végéről.
-Álljunk csak meg! Most vacsorára hívsz vagy édeshármasra? -kérdezte Niobe.
-Egyértelműen vacsora…. de egyértelműen lesznek ott olyanok, akik szeretkezni fognak, úgyhogy ha szeretnél csatlakozni… -felelte Tatiana.
-Lehet hogy számodra meglepetés, de nem mindenki gruppenszex-szel kezd amikor új embereket ismer meg. Lesz ott egyáltalán szexmentes társasági érintkezés?
-Sokat fogunk beszélgetni és nem mindenki szexel… de rajtunk kívül még öt csinibaba lesz ott, úgyhogy ne húzd ki magad már előre!
Niobe végül vonakodva elismerte hogy nem elképzelhetetlen a szex számára és egy elragadó lila miniruhát választott. Tatiana kék öltözete technikailag szintén miniruhának számított, de gyakorlatilag közelebb állt egy övhöz. Láthatóan megfogadta a saját tanácsát és könnyen levehető ruhát öltött.
Az ajtóhoz léptek, ahol Tatiana rövid szóváltást folytatott egy torzított hanggal a kaputelefonban, majd beengedték őket. Az épület nyomasztó külsejével szemben a fehér márvány előtér ízlésesen minimalista volt. Nem volt portás, úgyhogy egyenesen a lifthez mentek. Az emeleti folyosóról jobbra és balra nyílt egy-egy ajtó.  Tatiana megnyomta a bal oldali csengőjét és pár másodperc múlva egy meglepően alacsony, de magasságához képest igencsak dús keblű, vállig érő szőke hajú, elegáns kék koktéldresszt viselő nő nyitott ajtót. Azonnal magához ölelte Tatiana-t. Az extrém magasságkülönbség miatt az arca Tatiana keblébe nyomódott, de úgy tűnt hogy ez egyiküket sem zavarja.
-Titsy! Örülök hogy látlak! Gyere be, már mindenki itt van! 
Az alacsony nő lelkes hangszíne azt sejtette, hogy talán még izgatottan ugrálna is, ha nem lenne rajta tűsarkú cipő. Azután észrevette Niobe-t és azt mondta:
-Ő pedig gondolom a barátnőd. Én Meg vagyok… örülök hogy megismerhetlek Niobe! Titsy már sokat mesélt rólad.
-Én is örülök hogy találkoztunk! -sikerült Niobe-nak válaszolnia, mielőtt őt is elkapták volna egy ölelésre.
-Mmm… ez igen… -jegyezte meg Meg ahogy keze lesiklott Niobe izmos hátán és vészesen közel került a lány popsijához.
-Gyertek be! -terelte be őket az apró nő.
A ‘mindenki’ négy másik nőt jelentett. Ketten egy fekete bőr sarokkanapé két átellenes végén ültek és bort kortyolgatva nézték a másik két nőt, akik a kanapé előtt a padlón fekve szenvedélyesen csókolóztak. Mind a négyen felnéztek amikor az újonnan érkezők beléptek.
-Ideje bemutatkozni! Mindenki...ő itt Niobe.. gondolom mindannyian emlékeztek rá hogy Titsy mesélt róla. Niobe… ő Soledad! -mondta Meg és megállt egy buján formás, feszes fehér ruhát viselő latino nő előtt. Soledad elmosolyodott és kezet fogott a lánnyal. Meg folytatta a bemutatást:
-Ő Kadira. -mondta a kanapé másik végén ülő magas, karcsú nőre mutatva, aki biccentett üdvözlésképpen.
-Ők pedig Skye és Penny. -mutatott Meg a padlón levő két nőre. Az egyikük világos bőrű vöröshajú volt, a másik pedig távol-keleti.
-Örülök hogy találkoztunk! Csatlakozol hozzánk? -kérdezte az ázsiai lány mosolyogva, majd végigsimította partnere combjai közét, amitől a vörös hajú becsukta a szemét és felsóhajtott.
Csábító volt az invitálás, de Niobe-nak ez túl gyors volt. Tatiana-nak viszont nem. Ledobta a ruháját és a páros mellé térdelve a szájába vette a vöröshajú rózsaszín mellbimbóját. Niobe gyorsan elfordult mielőtt gátlásai feloldódtak volna.
-Foglalj helyet! Kérsz valamit inni? -kérdezte tőle Meg.
A lány bólintott, majd Kadira mellé ült miközben a házigazda a konyhába sietett.
-Titsy nem vesztegeti az időt. -jegyezte meg Kadira.
-Hát nem… de miért hívjátok Titsy-nek? Sohasem hallottam hogy ezt a becenevet használta volna.
Soledad elmosolyodva azt felelte:
-Talán nem ér fel a kedves Maggie méreteihez, de ritkán találni olyan nőt aki ennyire fitt és telt keblú egyszerre.
Igazat mondott. Tatiana legalább két méretet vert mellbőségben mindenkire a szobában, kivéve Meg-et, aki egymagában külön ligát alkotott. Meg visszatért egy pohár itallal és lelkesen azt mondta:
-Nagyszerű hogy végre el tudtál jönni. Aggódtam hogy ha ezt elszalasztod, nem jönnél el Titsy nélkül.
-Miért jönnék el Tit…ehh, Tatiana nélkül? -értetlenkedett Niobe.
Meg kifejezéstelenül nézett rá, Kadira pedig megköszörülte a torkát és azt kérdezte:
-Titsy! Nem mondtad el neki mi fog ma este történni?
Tatiana bűnös arckifejezéssel nézett fel Penny combjai közül.
-Én..úgy gondoltam… jobb ha ti mondjátok el. -felelte.
-Beavattad egyáltalán valamibe?
-Mondtam neki hogy szex lesz… 
Kadira behunyta a szemét és fejét rázva azt mondta:
-A sírba viszel…
-Várjunk! Mit kellett volna elmondania? -érdeklődött Niobe.
Mindegyik nő kerülte a tekintetét. Végül Soledad szólalt meg:
-Nos… ugye elmondta hogy vacsora party lesz?
-Igen. -felelte Niobe csodálkozva  a többiek zavarán.
-Az ételről is beszélt?
-Nem. Miért kellett volna?
A három felölöltözött nő pillantásokat váltott majd Kadira sóhajtott és azt mondta:
-Őt esszük meg.
-Micsoda?
-Tölteléket nyomunk a puncijába, beolajozzuk és addig sütjük amíg el nem készül.
-Micsoda?
-Mennyei leszek! -tette hozzá Tatiana. 
Niobe csak bámult rá és hitetlenkedve kérdezte:
-Meg fognak enni?
-Aha.
-És részedről ez rendben van?
-Abszolúte!
-De miért?
-Fogalmazzunk úgy: ha láttad volna ahogy az utóbbi három lányt előkészítik, nem kérdeznéd.
-Ez meg mit akar jelenteni?
-Azt, hogy a kedves Titsy úgy véli hogy a sütésre való előkészítés olyan kéjes érzés amiért érdemes meghalni. -magyarázta Kadira.
-Hogy lehet érdemes meghalni bármi kedvéért?
-Ezzel megfogtál… de nincs hiányunk olyan nőkben, akik egyetértenek Titsy-vel. -felelte Soledad.
Niobe Penny-re és Sky-ra nézve megkérdezte:
-Ti is….
Mindketten élénken bólogattak, mielőtt újra egymás felé fordultak. Niobe bénultan bámulta őket és szörnyű gondolata támadt. A három meztelen nőre nézett, akik hasonló testalkatúak voltak. Azután lenézett saját, szintén fitt alakjára.
-Ti… én… -motyogta.
-Semmilyen kötelezettséged nincs az étkezésben való részvételre vagy jövőbeli találkozóinkra való eljövetelre. Tatiana a ma esti ételünk, nem te. Önmagában is bőven elég számunkra. Valószínűleg még sok is. Ezenkívül a dolog erőltetése veled több bajjal járna mintsem hogy megérné. -közölte határozottan Kadira.
Niobe kiengedte a levegőjét. Eddig észre sem vette hogy visszatartotta a lélegzetét.
-De miért kell megenni valakit? És miért csak nőket? -kérdezte.
Kadira vállat vont és azt felelte:
-Ez a mi fétisünk. Van aki szereti ha kikötözik, van aki szőrmejelmezbe öltözik,... mi amazon típusúakat eszünk. Nem kétséges hogy akadnak nők, akik Meg-et és Soledad-ot találnák ideális fogásnak. Ennél valószínűleg jóval kevesebbet találnánk, akinek én lennék a kedvence. Rajtam nincs annyi hús.
-Fogpiszkálónak jó lennél! -javasolta vidáman Soledad.
-Nagyon vicces!
-Hogy érzed magad Niobe? -kérdezte Meg aggódva.
A lány nagy levegőt vett mielőtt válaszolt volna:
-Igazából jobban mint kellene. Nem izgat fel Tatiana megevésének gondolata, de ha ő ezt szeretné, akkor felőlem rendben van.
-De még mennyire hogy ezt szeretném! Most pedig gyere ide! Gondolom nem akarod elszalasztani az utolsó közös lehetőségünket! - lépett be a társalgásba Tatiana.
Niobe elmosolyodott.
-Rendben...jövök… Hová tehetem a ruhámat?
Meg megmutatta neki a ruhakupacot.
-Köszönöm! Ti is csatlakoztok? -kérdezte Niobe.
-Általában későbbre tartogatjuk magunkat. De élvezni fogjuk a látványotokat. -felelte Soledad.
Niobe a padlón heverő nők felé fordult. Skye és Penny a hátára fektetve fogták le Tatiana-t. Skye a lábait tartotta szétnyitva és élénken nyalta a punciját, miközben Penny a feje felett térdelve a lábai alá szorította Titsy karjait és csókokkal borította arcát és kebleit. Niobe egy darabig csak nézte őket és azon töprengett hogy hogyan csatlakozzon hozzájuk a megzavarásuk nélkül. Azután letérdelt és Skye combját kezdte csókolgatni. A vöröshajú ránézett a válla felett és elmosolyodott, majd visszafordult Titsy ágyéka felé. Niobe lassan haladt felfelé puszijaival Skye hátán amíg végül teljesen rá nem feküdt. Amikor Skye újra felemelte a fejét hogy levegőhöz jusson, összefonódtak és csókot váltottak. Ezután Niobe követte a visszahajló Skye-t és közösen nyalogatták tovább Tatiana nemi szervét. A lány teljesen megvadult. Kezdeti sóhajai és nyögései szinte sikolyokká váltak, mielőtt Penny el nem némította volna a puncijával. Titsy remegő keblekkel és vonagló csípővel élvezett el. Amikor megnyugodott, Skye ledobta magáról Niobe-t és rávetődött. Játékosan birkóztak amíg Penny nem csatlakozott hozzájuk és Niobe a két nő szorításába került.
Az elélvezésük után magukhoz térve észrevették hogy Tatiana és Kadira eltűnt.
-Titsy a konyhai kezdés előtti tisztálkodáson esik éppen át. -magyarázta Soledad Niobe kérdő tekintetét látva, majd folytatta:
-Gyertek és segítsetek előkészülni!
A konyha első pillantásra mulatságosan túlméretezettnek tűnt. Niobe persze hamarosan rájött hogy éppen ilyennek kell lennie, ha erre a sajátos célra kívánják használni. Öten gyorsan előkészítettek mindent mire Kadira megjelent a ragyogóan tiszta Tatiana-val.
A szőke lány a legkevésbé sem tűnt idegesnek. Sőt! Szinte elviselhetetlen izgalom látszott rajta ahogy a hatalmas tepsibe mászott. A többiek beolajozták a kezeiket és az asztalt körülállva fűszeres olajkeveréket kezdtek a bőrébe dörzsölni. Niobe kezdte megérteni mire gondolt a barátnője amikor a lányok előkészítésének látványáról beszélt. Tatiana egyértelműen extázisban volt a hat pár simogató kéztől. Azután a hátára fordult és minden kezdődött elölről.
Mire végeztek Tatiana puncija csöpögött a nedvektől, amiknek legfeljebb a fele lehetett a fűszerolaj, a többi a lány saját terméke volt. Kadira egymás után Titsy hüvelyébe nyomta az ujjait, amíg végül az egész kézfeje kényelmesen be nem csúszott. Ezután fogta a töltelékes tálat és elkezdte megtömni a szőke lány hasát. Tatiana összefüggéstelen nyögéseket hallatott miközben hasa kezdett megdagadni az újabb és újabb marék tölteléktől. Mire a tál kiürült, a pocakon aranyos kis dudor látszódott, mintha Tatiana babát várt volna.
Kadira félretette a tálat, soledad és Meg pedig megfogták Tatiana egy-egy lábát és megemelve hátranyomták amíg a lány térdei szinte a vállaihoz nem értek és hátsója a levegőbe nem meredt. Kadira egy széles tölcsérrel és valami az előzőnél folyékonyabb töltelékkel tért vissza. Elkezdte beolajozni a tölcsér szárát és Niobe rögtön tudta mi fog következni. A síkosított tölcsér könnyen csúszott be Tatiana popsijába és az új töltelék elkezdett beáramlani. Niobe elbűvölve nézte ahogy barátnője hasa még tovább dagad és közben önkéntelenül a saját hasát kezdte simogatni. Amikor elfogyott a töltelék Titsy hasa a szétpukkanás határán járónak tűnt. Kadira kihúzta a tölcsért és egy széles fenékdugót tolt be a helyére, amit a szőke lány önkéntelen felkiáltással fogadott. Soledad és Meg lassan engedték vissza a lábakat, nehogy a még bedugaszolatlan hüvelyből visszajöjjön a töltelék. Kadira gyorsan segített a problémán. Egy vaskos vibrátort tolt be határozottan Tatiana puncijába. A lány kéjes kiáltást hallatott amikor az eszközt bekapcsolták. 
A töltés végeztével a test beállítása következett. Tatiana lábait felhúzták és térdeit oldalra tolva szétnyitották. A lány karjait a széttárt combok közé húzták és csuklóit a bokáihoz kötötték.
-Kényelmes? -kérdezte Kadira.
-Teljesen megfelel. -válaszolta Tatiana érzéki sóhaj kíséretében.
Meg kinyitotta a sütőt aminek ajtaja a szokásos előre-lehajló helyett két darabból állt amik oldalra tolva nyíltak. Mindkét félbe egy félkör alakú nyílás volt vágva és a nyílás peremét fekete gumi tömlő övezte. Az elrendezés furcsasága rögtön magyarázatot nyert, ahogy Soledad és Kadira becsúsztatták Tatiana-t a sütőbe. A lány feje kilógott ott, ahol a félkörök záródtak. A két nő beállította a magasságot és helyére csúsztatta az ajtó feleket.
-Szeretném ha tudnátok hogy ez volt életem legjobb estéje. -mondta Tatiana kéjtől remegő hangon.
Hasonló hangszínű “ohhh”-k jöttek válaszként. Kadira odahajolt hozzá és megcsókolta majd azt mondta:
-Még nincs vége… legalább egy fél órád van odabent azzal a vibrátorral.
Tatiana megrázkódott egy elélvezéstől. Kadira újra megcsókolta, majd hátralépett Niobe mögé. Karcsú ujjaival fel-le cirógatta a lány oldalát, mielőtt megfogta volna a derekát. Ugyanekkor Soledad Skye-hoz ment, Meg pedig Penny-hez. A nők kicsit simogatták egymást, de egyikük sem vette le a tekintetét Tatiana-ról. Úgy tűnt hogy a szőke lány nincs tudatában a körülötte zajló eseményeknek, de vonaglásának és kéjes arckifejezésének látványa bőven elég volt mindannyiuk számára. Kis idő múlva Soledad és Skye a hálószobába vonultak. Meg és Penny nem sokkal később követte őket. Kadira a konyha padlójára húzta Niobe-t és megfogta a melleit.  Az elélvezés előtt Niobe mindig be szokta csukni a szemeit, de most, amikor Kadira a combjai közé csúsztatta a kezeit és simogatni kezdte, nyitva tartotta a szemeit és folyamatosan Tatiana-t nézte. A két nő egyikük sem nézett félre amíg a helyiséget meg nem töltötte a forró olaj és a sült hús illata és Tatiana szemei egy mosoly kíséretében végleg be nem csukódtak. Kadira ledobta magáról a ruhát és ott helyben szeretkezni kezdett Niobe-vel.
Egy órával később a másik négy is előjött a hálószobából. Soledad és Meg ruházata zilált volt. Kadira is visszaöltözött, majd a ruhában levő nők elküldték a másik hármat hogy terítsenek meg amíg ők elkészülnek a vacsorával.
Először Meg jött elő a konyhából a borral. Egy perccel később Soledad követte egy tálcányi párolt zöldséggel. Kadira maradt utolsónak. Ő egy hosszú tálat hozott, amin Tatiana karcsú, combnál elvágott, ínycsiklandóan barnára  sült lábai voltak. A térdek mögött egy kis tartón Tatiana még mindig mosolygó feje állt. Kadira letette a tálat és kézbe vette a szeletelő kést. Niobe szájában összefutott a nyál barátnője felszolgálása láttán. Amikor mindenki elé került egy szelet hús, Kadira is leült és felemelte a poharát.
-Tatiana-ra! -mondta és a többiek egyként visszhangozták.
Miután kortyoltak a borból, nekiláttak az evésnek. Niobe úgy találta hogy az íz a legfinomabb sertéshúséra emlékeztet, de annál könnyebb. Kadira hozzá fordult és megkérdezte:
-Nos… Csatlakozol hozzánk legközelebb?
-A világért sem hagynám ki! -felelte a lány mosolyogva.
Hasonló történetek
16069
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
5836
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: