Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Keresztény illetve konzervatív gondolatok

Manapság a konzervativizmus fogalma egyre inkább összenőni látszik a kereszténység fogalmával. Ezt persze nem kell feltétlenül negatív jelenségként konstatálnunk, hiszen ez a kötődés természetszerű: a hagyományok és az emberi hit (ami ismét csak hagyomány-eredet?) a legősibb humán értékeknek számítanak. Annak ellenére, hogy a kereszténység viszonylag új keletű, a krisztusi tanokon alapuló egyistenhívő vallás, a mai közösségben élő hívő keresztény már igenis tekinthető konzervatív felfogásúnak, de semmiféleképp sem a szó negatív értelmében.

Ezzel arra szeretnék utalni, hogy a mai rohanó, elérzéketlenedett világban, ahol az emberi és erkölcsi értékrend a feje tetejére állt, kifejezetten jó az, ha egyesek a múlt tápláló gyökereibe kapaszkodnak, és lelküket hittel átitatva veszik fel a harcot az élettel szemben. Mai viszonylatban a mélyen vallásos és tiszta lelkületű ember számít konzervatívnak vagy éppen konzervatív felfogásúnak. Húszévesen így látom ezt, és véleményemet a hétköznapi életben tapasztaltak alapján formáltam. Ezért nem is igazán tudom szétválasztani a címben szereplő két fogalmat. Elég, ha csak körülnézünk magunk körül, és mit látunk? Tömegszédítő és agytompító multimédiás hullámnak vagyunk kitéve minden oldalról.

A csapból is televízióreklámok folynak, skandálván a legújabb valóságshow-jaikat, sózván az agyunkat mindenféle alacsony színvonalú szappanoperák még alacsonyabb szintű színészi teljesítményének demonstrálásával. Minden elismerésem azé az emberé, aki egy ilyen vad forgatagban nem emelte tekintetét egyszer sem az égre, és nem áhítozott egy osztályok nélküli társadalmi rendszer visszaállításáról (főként a mi országunkban), ahol mindenki a saját képességei szerint dolgozik, és a termelt javakból szükségletei szerint rendelkezik... Azt hiszem, ezzel a mondattal már más vizekre eveztünk el, ami nem volt célom írásom elején, mellesleg a szóba került témával sem foglalkoznék behatóbban.

A lényeg, hogy az ember hite, bármilyen hitről is legyen szó, szilárdan támogassa őt minden cselekedetében, erőt adjon neki a túlélési harcához és semmiképpen sem kompromisszumból szülessék. Gondolok itt arra, hogy -és itt nincs helye mellébeszélésnek- még mindig jobb egy becsületes ateista, mint egy képmutató (ez esetben) keresztény. Hiszen épp a képmutatás az egyik dolog az anyagiasság mellett, amely szerintem megrontja az emberiséget.
Nemcsak megrontja, már meg is rontotta. Akiknek pedig ezidáig sikerült megőrizniük józan erkölcsüket, jobban teszik, ha nem sáncolják el magukat még meglévő kiváltságuk mögé, hanem felveszik a harcot a romlófélben lévő arisztokrácia ellen!
Hasonló történetek
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Gondolok itt arra, hogy -és itt nincs helye mellébeszélésnek- még mindig jobb egy becsületes ateista, mint egy képmutató (ez esetben) keresztény.


Várjál. Nem te fejtetted ki az előbb, h lényeg h hitünk legyen dolgokban? A hit szerintem nem kézzelfogható dolog, természetfeletti, és magunk sem akarjuk megmagyarázni, hogy miért van. Egy ateista az tagad ilyeneket, nem csak a kereszténységet. Akkor hogy lehet jobb egy becsületes ateista, mint egyképmutató keresztény, akiknek a tudatáig eljutott a hit mivolta, csak konkrét személyekben keresik őket? Aki képmutató az meg nem igazi keresztény, de most ne csesztessük a pedó papokat mert ezek más témák:)

nevem:senki ·
Meg miért képmutatóak?
Nem vagyok amúgy vallásos meg sok dologban egyetértek veled de kurvafáradt vagyok szal lehet holnap korigálom magam... vagyis ma:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: