Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így írtok ti - Télen

Így írtok ti – télen


NikiNikolaTóth – Kérlek, hóember…


Remegek, nézem a képeinket
Eszembe jutnak a régi szép emlékek
Oly kemény a jég, akár az élet
Csak egy hóember vagy a sok közül
Maradj velem, kérlek,
Akkor is, ha minden lé lesz


1326 – Hányszor álltam hóesésben!


Esik

hull
hahó
Keresem az álomképet
Minden percben visszanézek


Essran Rothmor – Dömperek jönnek


Dömperek jönnek téli hóesésben
Rabszolgák várják őket a medencében
Rozsdás lett a gépezet, nincs mit tenni már
Eladják a MÉH-nek, vagy jöhet a halál


Andelas – Lapátolni kell


Tavasztól télig készülj a küzdelemre
Közben ne is gondolj a vereségre
Látod, hogy csak reád várunk már
Ki a hólapáttól félve bujkál


IULucs – Olvadás


Könnyem hóba hull
A szél sem csitul
De a néma csendben
Megjön a március


Irsai Dávid – CF 324. – egy tél krónikája


Szerettem, hogy itt volt a Karácsony
szeretem a havat is,
mert meglátszanak a csikkek az úton
s nem bánod ha elszívom


talina – Jégcsap


sírnék én utánad, hidd el kedves
és emlegetném a neved
de el kell olvadjál
akkor majd egy-két-hár
könnycseppet
ejtek


liliace – Éppen most


Sajog a fenekem
Ez a csúszás átka
Kápázik a szemem
Elég is lesz mára


ChrystalRose – Elment tél


(ez egy gyorsabb rész)
Hóvirágom, de szép álom, rólad álmodom
(ez egy lassabb rész)
egész éjjel téged láttalak minden ablakon
(ez egy verekedősebb rész)
Nézzük, mit viselek. Még mindig a lila felsőt, fekete pólót és csőfarmert. Nem vetkőztettek le. Féltettek, hogy megfázok a hideg havon.
Szédülök és csillagokat látok, Nem baj. Minden véres körülöttem. Ez baj.


SeaMiller – Hóbordák


Zörög a tengely
törés lesz itt még
Szívem remegve várja
haldokló dobbanással
véget érjen a tél


SexyBaby22 – Kívánom a jeget


- Mit csinálsz? – kérdeztem tőle.
- Nagyon kívánlak – válaszolta.
Csak csókkal válaszoltam és elvándoroltak a kezeink. Túl feltűnő lett volna, ha többet beszélünk. Kiszabadítottam a farkát, mert petting kategóriát akarok írni. Verni kezdtem.
Éreztem, hogy gyorsabban szeretné, egyből a számba vettem. Tudtam, hogy nagyon vágyott erre, de petting kategóriában inkább jégcsapot ízlelgetek.


bogumil – Kukulkán 472. A tél a Szaharában


Letámasztották bíborlándzsáikat. A felajzott leánytest lobogva égett a kéjben, a zenészek és Tóni rázendítettek az Egyujjas himnuszára. Az idegenvezető hölgy kisorsolta, ki kivel alszik.
Így történt, hogy a fehérnép szeszéjéből mítosz született. A szaharai hóesés mítosza.


Marokfegyver – Téli hegedűszó


- Hali! – jelent meg az ajtókeretben Dorina. Mutatóujján egy jéggé fagyott, piros bugyit pörgetett. A forgásirányból előre sejtettem, mit fog kérdezni: - Oboázzak, vagy hegedülni akarsz?
Kinn vacogott a hóember, megmerevedett az orra, így inkább nagyobb zenekarra vágytam:
- Menjünk át a szomszédba, hátha szeretik a zenét!


Amy 134 – Angyalszárnyak a hóban


Folyamatosan vettem a kanyarokat a házban. Jobbra, aztán balra és megint jobbra. Már tizennyolcadszor haladtam el Derek mellett. Vajon mióta lehetett itt? Követett?
Mintha csak olvasott volna a gondolataimban.
- Na, gyere, elvezetlek. – Felnevetett.
Egy nagy, piros ajtó elé értünk. Derek kimutatott a hóra: „hóangyal”.


Sinara – A tél szépségei


- Tíz üveg Heinekent kérek és néhány zacskó mogyorót…- mondta mézédes hangom, mert előtte mézes cukrot evett. Jót tesz a hideg ellen.
- Nem vagytok ti még túl fiatalok a mogyoróhoz? – húztam össze a szemöldökömet, mert így szoktam.
- Ne már! – húzta el a száját a barna lány, mert ő meg azt szokta elhúzni. – Szexeltem én már kocsmapulton is!
- Jól van! Feküdj fel! – válaszoltam rögtön.


StoneAngel – Tél?


Meztelen testén végigfutott a hideg tél, majd mikor jobban szemügyre vette, hogy mi vette körül, felsikoltva vette észre, hogy ez szösszenet.
Még halványan látni lehetett, hogy meleg szösszenet és véres felvillanás párája felszállt és körülölelte a lányt. Még pislogni sem mert, nehogy a pislogás hangjára újabb szösszenetek támadjanak a vérrel teli kádban.
A kád szélére támaszkodva ült fel, próbált emlékezni, hogy ki ő. Csak a személyi száma jutott eszébe.


girlinthewhitehat – A téli szépe


Berohantam az öltözőbe, még a többi lány előtt és levettem a fekete csipkés tangámat az estélyi ruhám alól és beraktam a kistáskámba. Illedelmesen bekopogtam egy ajtón és beléptem.
- Jó napot kívánok! – köszöntem. Éreztem, hogy a puncim egyre nedvesebb lett. - A nyolcas számú versenyző vagyok, és szeretnék a hetedik lenni! – Szépen lassan letérdeltem a padlóra és szopni kezdtem.
- Miben segíthetek? Igyekezzünk hölgyem, mert még sokan várnak rám!


Stevler – Téli motel


Az ablakon át mozgást láttam a házban. Két féllábú, ápolatlan külsejű férfi nyitott ajtót.
A szoba amolyan recepcióként szolgált, az asztalon rendezetlen kupacban véres kések, töltények és néhány hüvelykujj. Az ajtótól bajra volt a recepciós pult, ami mögött két köpcös, ápolatlan külsejű, félszemű férfi állt atlétatrikóban. A trikó tetején póló, két ing, két vastagabb pulóver, három kardigán és egy pufajka. Fölöttük bokáigérő kabát és kockás takaró.
- Tél van! – vakkantotta el magát egyikük. Nem tetszett a hangnem, de megértettem, hogy csukjam be az ajtót.


Ael M. – Téli (nem kártya) yuri!


Mit mondhatnék róla? Tegyék bele egy üveglombikba a havat, a kipufogógázt, a sarat és a csúszkálást, rázzák össze és hoppá!
A 147. emeleten mindig tél van. Kristynnek hósapkája nőtt a hidegben.
- Gyere ide! Vetkőzz le! Nyalogasd a heréimet!
- De uram, én férfi vagyok!
- Akkor gyere ide, bedőlök az íróasztalnál és kezdj el ujjazni. Mert én meg nő vagyok!
Amikor a száznegyvenhetedik emeleti irodámba lép, akkor mindig úgy érzem, tisztáznunk kell, melyikünk a nő és melyikünk a férfi.


Szerenella – Stop télen


Úgy helyezkedtem, hogy a jeges szél ne fújja fel miniszoknyámat. Jöhetne már valaki, akivel együtt megírjuk a történetet!
Kopott, rozsdás kisbusz érkezett. Hátuljában egy viseltes matrac.
- Akarsz dugni? – kérdezte minden bevezetés nélkül a sofőr.
- Te vagy a tízedik, aki megkérdezi. Gratula!


2szerelmes,sexre éhes girl – Egy késő téli maszti


Elindultam a helyi sörözőbe. Nagyon hideg volt, végig azon gondolkoztam, hogy nem fogom kibírni nélküle. Kimentem a WC-be és rákezdtem. Benyúltam a bugyimba és nagyon hideg volt. Visszamentem megmelegíteni az ujjaimat. Újra kimentem a WC-be. Egyre vadabbul ujjaztam magam. Vége a télnek. A szép emlék megmaradt és továbbra is jó barátnők vagyunk.


AliceWhite – Szilveszter


Zuhogott a hó. A mai gyilkosságot lekéstem.
- Elnézést, hölgyem! – vetek egy pillantást a lapos kis csitrire. Ilyenből kettőt kell megölni, hogy egynek számítson. – Lenne a mai áldozatom?


mbea – A fagy halála


Armina nagyon szerette a hóesést, szabadidejében mindig olyan helyen sétálgatott, ahol esett a hó. A strandon, a napozók között is azt várta, hogy a következő pillanat hot neki friss havat, amit ő a kezében foghat majd. Ez a remény mindig szertefoszlott, miután az utolsó apró felhő is elment.


Szivacs – Delfin a hóban


Melegvérűek. Fáznak a hidegben. Kisebb csoportokban, „remete” életmódot. Amire csak emberszabású majmok.
Számolj utána! Ha minden másodpercben 16 hópihe hull az óceán mélyére 100 cm2-en, akkor mi értelme van ezen gondolkozni? Számolj utána és ne kérdezd meg, miért kérdezem!  Erre csak a delfin képes.

Hasonló történetek
3825
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4233
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
1326 ·
Nekem is nagyon tetszett. Megtisztelő!

pirosho ·
Köszönöm szépen!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: