Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hol hullabűz meg penésszag

Lépteim tompán pufogtak az úton. Az úton ahol évezredek óta nem járt semmi élőlény. A végzet útján. A végzet kapujához. A fákon gyertyák világítottak. Minden gyászba öltözött. Akkor még bátor voltam, elszánt, vakmerő, fiatal kalandor. És régi sebeket téptem fel elhaladván a kripták mellett. A halottak emlékeztek őseimre. Őseimre, kik valaha dicsőségben pusztultak el. Ah a dicsőség! Hát vajon nem játékszer-e az ember a sors kezében? Hát vajon nem mindegy egy porladó testnek, enyésző léleknek, hogy hol érte végzete? Nem mindegy a halottnak, hogy milyen eszme érdekében hunyt el?

Így gondolkodtam, amint elhaladtam az ősrégi sírboltok mellett. Nem is sejtettem, hogy milyen erőkkel játszom. Arra sem figyeltem fel, hogy a szél értelmes szavakat kezd el susogni, és a környékre fagyos pára száll le. Büszkének és legyőzhetetlennek éreztem magamat akkor, ott a fák között. Ám az erdő elnémult. És a szívembe markolt a félelem. De akkor már késő volt. Megragadtak és lerángattak a legmélyebb katakombákba. Penész keserű szaga töltötte meg a levegőt. Hosszú folyosókon keresztül vittek a sötétség gyomrába. Büszkeségem elpárolgott. Ők pedig csak vittek. Végtelen alagutakon hurcoltak keresztül. Majd belelöktek egy kamrába.

Tömény hullabűz terjengett a nehéz levegőben. Láttam az enyészet mohó arcát amint senyvedő testem után kap. Agyam torzképektől hemzsegett. Tíz körmömet tövig koptattam a falon. Két kezemre rászáradt vérem. Semmi fény! Vagy mégis? Valami halvány fény kezdett pislákolni a folyosó végén. Kellemetlen, hideg fény mely lassan közeledett. Már megbántam, hogy az imént fényért könyörögtem. A fénnyel együtt jött a Rémület, csontfehér arcán torz vigyor, szemében hideg fény táncolt. Lassan bontakozott ki a messziségből a borzalmas fény forrása. Egy volt Közülük. Lassan lépdelt, fokozva kínomat. Arcára, vagy arra, ami régebb e célt szolgálta, nézve elhagyott reményem utolsó sugara is. Majd összeestem. Ez felkapott a vállára, elindult, majd nekem örökkévalóságnak tűnő idő elteltével egy terembe lökött. Itt egy hatalmas fekete katlan volt elhelyezve, melyből egyszerre áradt a forróság és a vérfagyasztó hideg.

Rámzárta a nehéz ajtót, én pedig reményveszetten láttam ahhoz, ami Ezeknek titkos tervében szerepelt, nyomorult életem megrövidítéséhez. Kitártam a katlan ajtaját és beléptem. És most itt kesergem e cselekedetem miatt, mert így lopták el tőlem a testem...
Hasonló történetek
4609
Jelenleg 13 éves vagyok.
3887
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Paradicsom ·
Nem a legoptimistább írás, sőt egészen lehangoló. Ettől eltekintve egész jó. Csak így tovább! :blush:

libido ·
Lovecraft?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: