Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Szívesen. Örülök, hogy tetszet...
2024-10-31 17:44
laci78: nagyon jó lett az egész, köszi...
2024-10-30 16:44
Gayadam: Szia ez igazi történet ?
2024-10-24 18:52
Logan Ne'ran: Először is igen, a helyesírási...
2024-10-22 15:30
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hideg fagyi csoda

Kellemesen meleg délután volt, a május hónap utolsó napja. Krisztina barátnőjével beült egy helyi kis cukrászdába. Kávét ittak, finom kókuszos süteményt majszoltak. Közben víg csevejjel beszélték meg az életük eseményeit, múltba visszatekintve, a tegnapi pasis történetet. Mindenről vidáman szólt a szó. Jól érezték magukat, hangos őszinte női kacajjal kacagtak. Júliának megszólalt a telefonja, fontos hívás volt. Nem is ő lett volna, ha nem szédíti a vonal túlsó végén levőt. Tipikus nő.


Krisztina kavargatta a kávéját, szelíden mosolygott, megértően az előtte lezajló telefonbeszélgetésen, melynek szavai kiszűrődtek hozzá. Akkor megszólalt a hang. Keresd meg kinek van szüksége arra a fagylaltra. Értette a jelet, nem először történt meg vele a sugallatok érkezése. Egy csoportnyi gyermek érkezett a cukrászdába, vidáman zsongva körül a fagylaltos pultok izgalmas kínálatát, Hideg fagyi csodák. Krisztina nézte őket, nem látta akit keresett. Felállt az asztalától és a gyermek sor élére ment. Meglátott egy picinyke alig egy méteres legénykét, bámulva nézte a fagyispult kínálatát, Krisztina szíve összeszorult. Abban a csöppnyi gyermeki tekintetben minden kívánás benne volt, csodálata a sok színes élvezetnek. Megszólította a kicsi legénykével együtt érkező édesanyát.


- Megengedi, hogy megajándékozzam a gyermeket egy fagylalttal?


Az anya zavarát látva a kicsi fiúhoz fordult.


- Melyiket szeretnéd?


- Puncsot - volt a válasz.


- Egy gombócot csak - szólt az anyuka.


A kisfiú megbecsüléssel vette át az egy gombócot, és élvezettel vette birtokba nyelvecskéjével a hideg finomságot.


- Talán önt is meghívhatom? - kérdezte Krisztina a hölgyet.


- Ó, nem! Én is veszek egyet, de csak egyet, azt én fizetem. Nagyon köszönöm a kedvességét.


Csodálkozva nézett az ismeretlen jótevőre. Éppen egy gombócra való pénze volt. Örömmel kérte ki a fagyiját. Krisztina elköszönt, és boldog mosollyal az ajkai körül lépett tovább az ismeretlenségbe. Egy angyal suhan át. Szíve megtelt meleg örömmel, és pár könnycseppet törölt le szemei sarkából. Vissza ment még mindig vidáman cseverésző barátnőjéhez, és köszönte a kávéját, és mindent az élete éltetőjének, Istennek, hogy mind azt amiben része van élvezheti.

(fanna története)

Hasonló történetek
5488
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
6819
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
bogumil ·
Aranyos kis történet. tetszett. :heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: