Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Heuréka!

Csak a szívre hallgass, ha baj van. Sok kiáltás között, halld meg a reményt.
Tégy mindent úgy, mintha veled tennék, az asztalterítő csücskét szorongatva, keresd a morzsát.
A leveli béka is ugrál, és világos színe életerő, a Hold fénye ezüst, de múlik, mint az ősz haj,ha deres az éltünk.
Kiálts a szélbe vándor! Vegyülj el az elemek között. Légy te a hatodik elem. A lélek eleme.
A reményfonál ne hulljon ki a kezedből, énekelj zsolozsmát magadban. Tépd szét a múlt béklyóit, köss új egyezségeket.
Légy szív a sorsodban.Makkra ász, ászra dáma.
Kártyázz, és ossz te, legyél a játékmester.
Hagyd a pirulákat másra, szedjék be a lelki szegények.
Igyál forrásvizet, lélekből fakadót, mert ím, feltámadnak a jó lelkek.

A szív a legfontosabb erény.
Tudd,ha választani kell, a szívedre hallgass, ne anyádra, aki papol, mert öregszik.
Távlatokat nyit a lélekablak, nyisd ki jól, ne halogasd.
A cukor hiába édes, ha a kávé keserű.
A pezsgőd fanyar vizlé, a borod savanyú, tablettás lőre. Vágj bele, és szerezz új italokat!
Heuréka!
Hasonló történetek
3763
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3144
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Egy-két frázist kifelejthettél volna - mint a múlt béklyóit - , azok nélkül még teljes lehetne, de tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: